1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
v čem je to lepší?
v ničem, nic jí to nepomůže, zase nějakej jouda co o elektrice neví nic vymyslel blbost ktrou si obhajuje machrování na benzince
akorát smeješ olej a vydřeš si válec a kroužky, pokud to budeš dělat pořád
2 reakcí na tento příspěvek Jak správně vypnout mašinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
David 900SS píše: v čem je to lepší?
v ničem, nic jí to nepomůže, zase nějakej jouda co o elektrice neví nic vymyslel blbost ktrou si obhajuje machrování na benzince
akorát smeješ olej a vydřeš si válec a kroužky, pokud to budeš dělat pořád
To je absolutní blbost že smeješ olejový film :|
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně vypnout mašinu
Motorka se zásadně chcípá klíčem, dělám to tak já tak to musí být dobře, to snad uznáte ne? Hned vysvětlím proč. Když zastavíš tak jednou rukou držíš řidítka a druhou saháš po klíčku, tzn. nehrozí nechtěné rozjetí z důvodu "mám obě ruce levé" - rozuměj, saháš pravou(nebo spíš "levou") rukou po červeném čudliku, ruka se ale nečekaně točí naopak a bere sebou i rukojeť plynu. Tu z nenadání podvědomě reaguje levá ruka a pouští spojku. No a groteska Jak na zadní je na světě.
To ale neplatí při tzv. nestandardním zastavení motocyklu. To nastává např. na štěrkových pastech na silnici a pod. Však to znáte, tak to zkrátím. Cítíš že pád je nevyhnutelný, v poslední smrtelné křeči ještě stihneš sáhnout na čudlík, čímž motor vypne a neběží ještě kdo ví jak dlouho když je motorka na zemi. A proč bys to dělal? Tímto dobrým skutkem se dostaneš nahoru na obláček kde bude duše tvá jásat a plesat, zatím co ten chudák tady dole, co si zrovna koupil motku lehce padlou ze stojanu nebude mít aspoň přidřený motor. :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
už jso to zkoušel? nebo pouze nevěříš že ten přebytek benzínu naruší a rozředí olejovej film
Co se týký čtyřtaktů a nových motocyklů to červený tlačítko je pojato jako nouzový chcípák, kterů vypne zapalování, a stejně musím pak otočit klíčkem na nulu (kvůli napájení světel a elektroniky vůbec) takže správně vypínat motor jedině klíčkem a na volnoběh. S tou zařazenou jedniřkou mi to přijde uhozený, zejména když pak s motkou po chcípnutí popojíždím (do garáže nebo na centrál)...
Ja mam zas opačnou zkusenost, jednou jsem vezl kamosku ktera byla honem aktivni a sesedávala hned jak jsem zastavil, a zrovna v momente kdy jsem měl ruku na klíčku, takze jsem měl co delat abysme nelehli na bok. Takze radeji chcipam cudlikem a furt mam ruku na riditku :) *yes*
Jinak já osobně motorku chcípám klíčkem.
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně vypnout mašinu
jinak s tim vypinanim motoru pred vozembouchem - to je machrovina, chtel bych nekdy videt na vlastni oci, jak stihas pred drzkopadem uvedomnele vypnout motor.
Ja motor vypinam zasadne tak, ze necham motorku na volnobeh, dokud nedojde benzin. :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně vypnout mašinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
Asi tak nejak.. ten motor to vytoceni pred chcipnutim neodrovna, ale je to z extremu do extremu - z vysokych otacek rovnou do vypnuti (u auta tak spolehlive odpalis turbo)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
David 900SS píše: seněk>
už jso to zkoušel? nebo pouze nevěříš že ten přebytek benzínu naruší a rozředí olejovej film
Jakej přebytek?? Myslíš že je to takový množství ti projde přes kroužky aby to smylo olejovej film, to aby si upoštěl olej když to tam teče jak z vodovodu :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
píst se hejbá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
dělej si co chceš, komu není rady tomu není pomoci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
Copak ty nevis, ze motor je treba poradne vytocit pred vypnutim? Poradne zatahat za heft, by okoli nezustalo neupozorneno na pritomnost Motorkarskeho Nadsamce?
Chce se mi z tebe zvracet :puke:
PetrXX píše: David 900SS> jsi nezkuseny motorkarsky poter, ktery dela ostudu vsem opravdovym motorkarum...
Copak ty nevis, ze motor je treba poradne vytocit pred vypnutim? Poradne zatahat za heft, by okoli nezustalo neupozorneno na pritomnost Motorkarskeho Nadsamce?
Chce se mi z tebe zvracet :puke:
:lol: