PetrXX>No nevim co mas presne za model ale ver ze u me je klicek s imobilizerem a taky by to asi nebylo levne ale cele tlacitko origos od hondy by mohlo vyjit treba na par tisic jako nic..Ale pointa toho co jsem psal je ta ze tim klicem stejne otocis protoze jinak ho nevytahnes pokud nemas spinaci skrinku ze stareho zetoru
takze stejne otocis a pri startu take otocis ale kdyz mas vyple tlacitko tak je musis taky zmacknout dle me je tam to cervene tlacitko dosti jako naparadu nebo na delsi odstaveni moto.Dle me je to dosti nekonecna debata to proturovani je taky spekulace jen to lepe vypada a oznami to hele pan motorkar uz je tu
ale to ze to nejak pomuze baterce nee nema vliv na valec hmm co jsem se ptal tak u nove co ma spalovani a vlastne vse rizeno pocitacem ridici jednotkou tak stejne zavre po vypnuti privod paliva rychleji nez to natahne benzin do valcu takze dle me je tam jen minimalni smes tzn ze to startujes treba 1,5 sec ne pul protoze tam neni horlava smes ale az po roztoceni motoru se vstrikne..