Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?
Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26
já jsem brzdil přední, když mi přišlo, že se ta zatáčka blíží moc rychle, tak i zadní
do toho jsem si skopnul rychlosti dolu, pravda, že u mě to zadnímu kolu ještě nějak přeložil antihop ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Perňa_81>Šmankote, to je teorií! ..že vás to ještě baví??
Tenhle brzdí úplně "blbě"..
Teda Perňo, že se i ty zapojíš do téhle diskuze bych nečekal
Já si takovýhle vlákna čtu jen když se chci pobavit
Chudák SVSkritek. Slušně se zeptá a dostane "výživný guláš"
rozebirat styl McCoye a delat z toho zavery pro jezdeni po silnici je trochu mimo, ale tak je to takova zabavna diskuze
fotka pekna, ja uz ale ted kdyz prilitnu do takove zatacky, vidim ty stromy si rikam ze kdyz to ulitne pujdu do stromu a radsi ji projedu volneji:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
assassin::
No to už je nějakej pátek, tohle byl i takovej běžnej styl ježdění do práce/z práce na týhle trase. Už to dneska taky neumím a víc se bojím. Asi bych si musel zase zvyknout, ale jak říkáš, je větší provoz, navíc mi ty II.třídy silnic připadaj stále víc zdevastovný a pěknejch klidnejch míst ubývá. A pokud nějaký jsou, tak je tam tolik takových "nadšenců", že to stejně orgány a lidi za chvíli zatrhnou.. Už to není ten "punk"
Logický je tedy to okruhový řádění a stále více možností sportovního ježdění tam. Jinde se zkrátka už tak dobře nesvezeš..
Naposledy editováno 14.04.2010 18:52:25
1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
2 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění
Naposledy editováno 15.04.2010 09:37:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
assassin>SVS: jak rikas, na to si casem prijdes sam... to SV v te zlute celokapote a highmount devilem vypada moc pekne, skoda ze ta zadni kyvka kazi ten dojem, takovej rozpoctovej kus jaklu, ale s tim nic neudelas.. fakt pekny
ale předělat by to šlo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Sefo>Perňa_81> Víš kdy to jde? Když je léto, tak vyrazit v půl 5 ráno v sobotu na projíždku a garantuju ti, že potkáš tak 4 auta celkem:) do 8 máš projížďku hotovou a můžeš jít na snídani:))Takhle to občas praktikuju a je to super!
4 auta a 2 srnky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Sefo>SVSkritek> srny spíš večer...ráno spěj:)
pošli mi ty vaše srny ať to ty naše svině naučej...
jinak bohužel platí že dopravní policista a srny nikdy nespí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
illMedvědGuzzin>pošli mi ty vaše srny ať to ty naše svině naučej...
jinak bohužel platí že dopravní policista a srny nikdy nespí
u Vás chytaj policajti v 5 ráno? To máte nějaký pošahaný, tady vylejzaj pěkně na 10 aby se prospali....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Sefo>u Vás chytaj policajti v 5 ráno? To máte nějaký pošahaný, tady vylejzaj pěkně na 10 aby se prospali....
nene, u nás se v 5 ráno vracej z tahu ve vedlejší vísce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Sefo>illMedvědGuzzin> a přitom chytaj:)))
no právě a ožralýmu nevymluvíš že to nejsi ty kdo je namol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
SVSkritek>... Ale rikam když jsem přesedlal z kola na 650 (i kdyz relativne slabou) tak jsem z toho byl vykulenej. A chtel jsem mit alspon teorii. ...
tyvado, 650 a slaby do zacatku prosimte fakt k te zatacce prijed pomalu a pomalu ji projed nez si v krizovce odrikas ten postup, tak lezis ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Naposledy editováno 15.04.2010 21:28:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění
Neskromě se domnívám, že jsem měl už značnou řádku motorek a ještě na podstatně větším počtu jsem měl možnost se svézt. Proto si myslím, že na Tvůj dotaz se v podstatě nedá jednoznačně odpovědět. Proto je taky z tohohle vlákna takový guláš. Čím víc toho najedeš, tím víc poznáš, co která motorka potřebuje. Na některých motorkách zadní brzdu za celej život nepoužiju a na jiných je to životní nutnost. Důležité je sladění brždění přední brzdou, zadní brzdou a motorem a to s ohledem na situaci, stav vozovky a hlavně na typ motorky. U brždění motorem je možná ještě důležitější efekt stabilizace stroje než vlastní brzdný účinek.
Zkrátka kuchařka na správné brždění asi nikdy nemůže vzniknout. Musíš se to naučit cítit.
Jediná pravdivá poučka je: CO NEUBRZDÍŠ - TO NEUKECÁŠ.
Tak se snaž
Naposledy editováno 15.04.2010 22:03:04
Proto si tady občas rejpnu, jestli už toho nebylo napsáno příliš a pokaždý se tady stejně najde "chytrák" a radí, jak to MUSÍ dělat a jen tak je to správně.. A další chytrák, že zadní vůbec a následný zase, že hlavně zadní.. A to je ten guláš!
Prostě je potřeba si připustit, že "sparávně" to může být i jinak, než to dělám já sám a spíš to vyplývá ze situace - stroj, povrch, rychlost, ...
...takže docente, souhlasím na plný čáře a mažu si tohle vlákno ze seznamu "moje diskuze", páč už to je úsměvný
docent>SVSkritek>U brždění motorem je možná ještě důležitější efekt stabilizace stroje než vlastní brzdný účinek.
U tohoto bych se malinko zastavil i když to není k tématu. Já měl za to, že GP dvoutakty s menším brzdným účinkem motoru byly při nájezdu do zatáčky stabilnější než 4T, jak to je?
A jinak s teda souhlasím že takovej guláš rad je k ničemu, nejlepší je asi v klidu zkoušet co jde a časem si přijít na to co vyhovuje, nicméně pro inspiraci jaké jsou možnosti to snad sloužit může.