e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mirek12>to říkej svojí stary jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Fidži.V-Strom>Ta mi řekla, že je jí to fuk
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>posmiros> a nevis co presne u ty fabky je spatne nebo naco to trpi? 307sw je drazsi vyrazne ne nez fabka
Fabia - poddimenzované tyčky stabilizátoru (vytluče se čep, oprava cca 800 Kč/kus), 1,2 HTP asi do roku 2002 nebo 2003 - nevím přesně, občas přeskočí rozvodový řetěz, občas snímač tlaku v sání, koroze neoriginálních výfuků, zatýkání dovnitř zadních dvěří z oblasti vykrojení zadního podběhu - vnitřek dvěří se ve spodní polovině dveří musí utěsnit nějakým silikonem (vnitřní plech pod tapicírungem).
Octavia I - Ložisko v náboji předního kola, lůžka stabilizátoru, uložení předního tlumiče v podběbu + ložisko, el. stahovačky oken - blbost majitelů, nesmíš přepínat ze stahování do zavírání a opačně aniž bys mezi tím udělal pauzu, vyskočí lanko mezi plastová ozubená kolečka, turbodmychadla - nemají dochlazování a jsou umístěny blbě (mezi motorem a dělící přepážkou do kabiny), po jízdě nutno nechat dochladit chvíli na volnoběh, no a snímač hmpotnosti vzduchu u TDi, to samé ve Fabii a ty stahovačky oken taky.
Vše na nápravách odchází nezávisle rychleji u vznětových motorizací.
na autě jsme měnily akorát čepy a tyčky stabilizátoru a tomu se na našich silnicích není čemu divit
na motoru akorát měníme co 10tis km olej a filtr
auto jede dost svižněně i plně naložený
spotřeba cca 5,5 na 100km a jezdíme s tím celkem svižně
jinak moje mondeo 1,8 rok 02 jezdím s tím kolem 8 na sto
ale jezdím celkem krátký trasy
2 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
teď mám lancera kombi 1,8D 44kW 1988
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
tzn...? btw ideální by bylo spojení tohodle všeho + 4x4 ale to je nesmysl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Omega combi 2,5 TDI (ty Bčka se prej dost serou)
Mondeo combi 1.8 TDI po faceliftu (kvete jak jarní louka)
Xantie (o tom moc nevim, hydro prej ale v poho)
Laguna 1,9di? 2,2D atmosférák? (elektronické závady?)
BMW dorbý ale pro mě moc drahý.
Starej passat?
nějaké nápady? díkec
-Jaw-
Mirek12>to říkej svojí stary jo
trojkovy rady jo, mam e36 kupe a je to zhruba 50:50 ... jasne petky a sedmicky jsou na tom podstatne hur a i na snehu jsou na tom jeste bidneji... ale da se, ja sice na zimu mam v kufru lopatu a sem tam pri rozjizdeni na nejakym zasnezenejsim miste musim kus odhazet, ale za jizdy ti to bawo vynahradi, zatacky dverma napred atd...
v cechach na silnicich snih skoro neni a jestli nekdo casto jezdi na hory tak je fakt ze bawo neni nejlepsi volba...
Seky>k diskuzi o průchodnosti BMW sněhem: Letos sem na parkovišti před fabrikou sledoval asi 6 maníků s BMW (r.v. 98-02) A byla to docela prdel, sledovat, jak musí dva maníci sedět v kufru, a dva tlačit Fakt super. Bylo to na totální rovině, sněhu tam bylo cca 3cm ujetýho a cca 8 novýho... Vedle jednoho sem sám parkoval, mordoval to dozadu, dopredu... já s fáčkem sem dal zpátečku a jel... Tak bych chtěl vidět to 50:50.........
trojky maji 50:50 ... je to auto zamerene na ridice-jeho zabavu.. tzn ale musi ten ridic i neco umet, ja teda do kufru cloveka ani nenalozim, kdyz je pred zadnima kolam hrana tak se nerozjedu to je jasny, odhodim lopatkou a jak uz to jede vyjedu v podstate vse co ostatni predokolky atd... taky to chce dobry pneu...
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
ja jezdim dlouhodobe v zime za 9, v lete cca o pul litru min... jsou to spis dalky, mesto by bylo zase jinde. Rychle svezeni po okreskach cca 12-14, motor by jel i za dvacet, ale na to nemam ja, podvozek ani nase silnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mr.FiFI>assassin> jakej máš motór?
2,8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
já kdybych šel do e36, tak nevim, co za motor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mr.FiFI>assassin> tak na ten objem a výkon to jde
já kdybych šel do e36, tak nevim, co za motor
to je jednoduchy... sestivalec, benzin.. to je jasny. a pak uz jen rozhoduji penize a stav konkretnich kusu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mr.FiFI>assassin> přemejšlel jsem nad 325i, no.. ale mám strach ze spotřeby atd..
ta 328 je novejsi motor, udajne je o neco malo uspornejsi, ale myslim ze i ta 325se delala s vanosem - ta bude zhruba nastejno s tou 328myslim. ta bez vanosu bude ale max o 0,5-litr jinde, pri ostre jizde to bude na stejno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>na podvozku neni nic drahyho nebo slozityho,takze bych to bral.me se libi to osetreni karoserie,12let zaruka z vyroby a 12 vrstev na pozinku,
dnes jsem koukal na školní fábii a už taky začíná slušně reznout
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Seky>k diskuzi o průchodnosti BMW sněhem: Letos sem na parkovišti před fabrikou sledoval asi 6 maníků s BMW (r.v. 98-02) A byla to docela prdel, sledovat, jak musí dva maníci sedět v kufru, a dva tlačit Fakt super. Bylo to na totální rovině, sněhu tam bylo cca 3cm ujetýho a cca 8 novýho... Vedle jednoho sem sám parkoval, mordoval to dozadu, dopredu... já s fáčkem sem dal zpátečku a jel... Tak bych chtěl vidět to 50:50.........
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
assassin>ta 328 je novejsi motor, udajne je o neco malo uspornejsi, ale myslim ze i ta 325se delala s vanosem - ta bude zhruba nastejno s tou 328myslim. ta bez vanosu bude ale max o 0,5-litr jinde, pri ostre jizde to bude na stejno...
Já právě nevim, přemejšlel jsem i nad 1,6i, protože uživim ten 2,5 litr v 18ti asi nebude moc dobrý..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Fidži.V-Strom>Mr.FiFI> Ono stejně dojdeš k 325i nebo 328i. 1,6i totiž na E36 nestačí, takže aby ses svezl, tak tomu budeš šlapat za krk a bude to žrát. Pak si řekneš, že to teda chce něco silnějšího, takže půjdeš po 1,8is. No jo, ale šestivály jsou lepší a žerou jen o malinko víc, takže se rozhodneš pro 2,0i. Ale 2,0i žere stejně jako 2,5i, takže vybereš ten. Ale pak si říkáš, že si stejně už v té vysoké sazbe povinného a když vezmeš 2,8i, tak na tom nesejde a ještě budeš mít větší krouťák
.... a pomalu zacnes posilhavat po m3 :) popsal si to presne.