Ještě jednu otázečku bych měl. Máte tušení k čemu jsou pod levou kapsou nějaky kabeláže? Ustřihlý alarm/nebo někdo něco zapomněl připojit - známý mi referoval, že tam má nějaký váleček - tipl bych nějaký odrušovací kond?
PS: Není někdo z vás z okr. Pv/OL, kdo by mohl pomoci - případně někoho dobryho na tyto motky doporučit? Vřelé díky
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor - odvětráním teče benzín
měl sem ho nejspíš taky seklý, celé sem to rozebral, pročistil a už je to dobré.
Chcalo to kama mohlo, měl sem to natečené v airboxu, benzin mě protekl aj do motoru, měl sem tam o dva litry víc té směsi benzínu a oleje. Takže sem letos podruhé musel měnit olej a filtr. Zkontroluj si, jestli ti to taky neproteklo ať z toho pak nemáš další problémy.
Naposledy editováno 08.04.2010 20:50:21
Plováková komora má křížové hlavy šroubů a na motce sundat dolů pravděpodobně nepůjde...
Naposledy editováno 08.04.2010 21:16:52
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor - odvětráním teče benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - odvětráním teče benzín
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor - odvětráním teče benzín
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - odvětráním teče benzín
Jestli máš na víčkách plovákovek zdola ten velký šroub přes hlavní trysku, můžeš ho zkusit vyšroubovat, zrcátkem kouknout dírou na plovák (je z barevného plastu, ornažový nebo hnědý) a případně ho zkusit drátkem přizvednout a rozhýbat. Ale než to vyšroubuješ, vypusť nejdříve benzín pomocí odkalovacího šroubu a hadičky nasazené na výtok, jinak si zachlístáš půl motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - odvětráním teče benzín
Mimochodem, jak si ten karbec podava palivo z nadrze, kdyz na polohu ON, ani RES netece z te tenci hadicky benal - je to podtlakem? Na polohu Pri mi tece z te silnejsi hadice fest.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - odvětráním teče benzín
Poloha PRI slouží právě k naplnění suchých karburátorů, aby se nemusel kvůli otevření ventilu vytvářet podtlak. Kohout by se v téhle poloze neměl nechávat trvale, protože uzavírací ventily karburátorů můžou povolit a benzín pak vyteče přepadem nebo do válce.
Jo, pokud nepomůže poklepání, bude to chtít demontovat víčka plovákových komor a okouknout plováky a ventily. Koukal jsem, že máš ročník 97, ty už opravdu šroubovací krytku přes hlavní trysku neměly. Ta byla na starších verzích, tuším do roku 95. Průšvih je, že u Mikuni karbeců nesundáš kryty plovákovek bez kompletní demontáže karburátorů a jejich rozpojení. Pro laika to není jednoduchý úkon - vyndat ty karburátory je těžší než dostat ježka z klece a po jejich montáži by se měla udělat synchronizace, protože se nejspíše rozhodí nastavení.
Jestli zvládáš angličtinu, můžu ti poslat odkaz na stránku, kde je slušně popsaná demontáž a rozborka. Je to z praxe a od servisního manuálu se to trochu liší - je to zjednodušené.
Pro zajímavost - karburátory bez víček vypadají zezdola takhle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor - odvětráním teče benzín
Ten článek je tady
http://www.drpiston.com/hitachicarbs.html
a najeď si na část "REMOVAL, DISASSEMBLY AND CHECKING". Zajímá tě jen postup vyndávání, protože popis se vztahuje na starší karburátory Hitachi a samotné rozebrání už se liší. Pro karburátory Mikuni je popis tady
http://www.drpiston.com/mikunicarbs.html
ale tam zas není postup vyndávání, protože je stejný jako u Hitachi
Synchronizace je sladění karburátorů tak, aby množství směsi dodávané do válců bylo stejné, tj. aby jeden válec netahal a druhý nebrzdil. Dělá se to pomocí podtlakových měřičů, buď vakuometrů nebo vodní U-trubice. Prostě se nastaví regulačním šroubem který je mezi karburátory vzájemná poloha škrticích klapek tak, aby podtlaky byly shodné.
1100Virago>Jak píše fzr - pobouchej po plovákových komorách třeba rukojetí šroubováku (a nemusíš jen opatrně).
Pravdu mají Ti chlapci Musel sem boucaht malinko víc než trošku, ale pomohlo a ušetřilo mi to asi vcelku dost času - a to sem zkoušel ten kabrec i profoukávat vypouštěcím potrubím zespod komory a bez úspěchu. Chlapci ještě jednou díky . Víkend sem byl mimo domov, ale měl jsem alespoň čas hledat info - zde pár inspirací, jak třeba rozdělat karbec a sladit synchro. Je to sice en, ale pokud se někomu něco rozskočí, může pomoci...
Synchro:
někde sem na youtube zahlídl i tu trubici a možná to bylo ještě názornější...
měřáky sem našel snad v odkazu z diskuze na k1400 - vypadají dobře a jsou za přijatelnou cenu:
http://www.dojicitec...00-kpa-1-4-quot.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago | Carlos-NK | 6 | 31.3.2024 v 14:06 badyXV |
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago | Mojzisak | 3 | 14.3.2024 v 10:48 Pexeso |
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago | Lardyn | 12 | 10.2.2024 v 21:17 Ivos |
yamaha virago xv 750 US verze Yamaha XV 750 Virago | pajaskoda | 6 | 3.1.2024 v 21:13 Vítězslav_Máří |