1 reakcí na tento příspěvek Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
ptaak>čemu pomůže volnoběh když to točí s motorem a převodák je oddělenej?
Tak na 1, to je jedno..
BTW: když máš neutrál, tak tobě se netočí spojka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
Rpg7>ptaak> tak se na to vyser, nalej novej a jezdi
asi to tak dopadne....jestli se ti ničemu neuškodí...ptaak>ernest> nevím, tohle se mi nelíbí startovat to se 1/4 oleje...to je jak někdo řikal při výměně oleje (4T) že ho vypustí a pak krátce nastartuje aby vytekl zbylej olej. A tolik novýho nemám abych to nalejval, ohřejval a vypuštěl a dával novej
Je rozdíl nemít žádný olej a mít ho 1/4..
Osobně jsem to tak udělal u DTčka a ničemu to neublížilo. Jen se ten starej hnus, kterej tam zbyl, spojil s tím novým olejem..
Ale pokud nemáš dostatek novýho oleje, tak se na to vykašli.. Rozhodně bych kvůli tomu nekupoval další flašku oleje..
1 reakcí na tento příspěvek Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek Převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek Převodový olej
Ten člověk, co nastartuje 4T aby z olejového okruhu vypumpoval starej olej, je neskutečný prase. Těm tlakově mazaným kluzným ložiskům škodí běh bez tlaku 100x víc než špinavý olej. Sice to neběží hned nasucho, aby se to zadřelo, ale dobře to tomu vůbec nedělá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodový olej
Deadman>Žádné proplachování neřeš, nalej tam novej a hotovo. Ta špína u 2T převodovky je otěr ze spojkových lamel. Je měkký a ničemu neškodí. Za chvíli ho budeš mít v novém oleji taky.
Ten člověk, co nastartuje 4T aby z olejového okruhu vypumpoval starej olej, je neskutečný prase. Těm tlakově mazaným kluzným ložiskům škodí běh bez tlaku 100x víc než špinavý olej. Sice to neběží hned nasucho, aby se to zadřelo, ale dobře to tomu vůbec nedělá.
Ale u ptaaka nešlo nai tak o otěr z lamel, ale spíš o usazeniny, které se mohly vytvořit, když to dlouho nejelo, se starým olejem..
Jinak s tím startováním 4T bez oleje souhlasím - neskutečná blbost. Nechtěl bych moto po člověku, který toto dělá..
Pokud navíc nejezdil na Mogul Trans 90, nebo podobnej olej pro škodovky, tak moderní kvalitní oleje nemaj sklony k usazování bahna. Dříve jsem převoďák čistil tím, že jsem ho nechal ve sklenici odstát. Do měsíce byla na dně centimetrová vrstva bahna, špíny atd, zbytek sklenice krásně čistej olej vhodnej pro nové použití. Když jsem to udělal s drahým syntetickým převoďákem, ještě po roce byl spojitě špinavej v celém objemu, nic ke dnu nekleslo. Prostě je dělanej tak, aby vzal všechen bordel sebou. Tímpádem nebyl vhodný k dalšímu použití.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motrky od 16 let Cagiva Planet 125, Honda XL 125V Varadero, Honda CBR... | moto_man | 14 | 25.4.2021 v 20:53 Honza_DT |
Zadřená Cagiva Planet Cagiva Planet 125 | omest | 29 | 7.3.2021 v 19:54 omest |
naháč nebo supersport u 125ky Cagiva Planet 125, Cagiva Raptor 125, Honda NSR 125 | toudbya | 4 | 1.5.2020 v 09:22 grooll |
Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Pl... [1, 2, 3] Cagiva Planet 125, Honda NSR 125R, Cagiva Mito 125, ... | mickaelb | 71 | 12.2.2020 v 07:43 mickaelb |
Cagiva Planet 125 nestartuje Cagiva Planet 125 | kurevnicek456 | 5 | 7.10.2019 v 08:00 mito7 |