1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 & Gilera Arizona
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 & Gilera Arizona
2. ČZ jsou spolehlivé úměrně péči majitele.Nejde na tom jezdit stylem "leju do toho jenom benzín a 1x za sezónu volej"
Furt je na tom co kontrolovat,dotahovat,seřizovat...musíš pořád všechno hlídat.Problém zetek obecně je v tom,že už jezdí poměrně dlouho a pro spoustu vesnických závodníků je to první motorka koupená za peníze z brigád a na opravy a péči nejsou prachy,znalosti a často ani chuť.A když se něco vysype opravuje se tím co je zrovna po ruce a hlavně podle rad od kamarádů,kteří slyšeli,že takhle je to správně....
Jinak co vím,tak 125/516 vyžaduje extrémní péči,páč se ze zetek sype nejvíc,u 250 a 380 je to trochu lepší...
Každopádně bych hledal kousek v co nejlepším (origo) stavu-origo podvozek-překopávky na centrál jsou na ho*no (vím o čem mluvím,sám jsem takovou koupil-blbec) dobře totiž funguje asi tak jedna úprava z 50-ti.
Na druhou stranu ty hodiny strávené v dílně,kdy seš totálně umaštěnej od oleje následované hodinou ježdění stojí za to.Zvlášť když ti pak na opravu stačí dvě hoďky a zas můžeš hodinu jezdit
2 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 & Gilera Arizona
ale ta nespolehlivost a co sem čet tak i podvozek mě odrazuje nejvíc...:( sice sem zvyklej s ČŽ 175 že to parkrát dotlačím dom ale ta 125/516 je prý ůplná odrovnávačka převodovek
Zato ta GIlera je bezůdržbová jenom dojdu nastartuju odjedu sem tam neco namažu a umyju doleju benzín ale zase není tak silná... a hlavní problém je že sou na ni drahé věci..:(
TAkže v podstatě srovnávám nespolehlivost s pokladničkou na kolech:D:D
moje srovnání:
ČZ 125/516: + výkon
+ váha
+ dostupnost dílů
+ cena dílů
+ vzhled
+ jednoduchost
- nespolehlivost
- spotřeba
- průběh výkonu
- malá životnost motoru
Gilera rx Arizona: + spolehlivost
+ životnost motoru
+ spotřeba
+ průběh výkonu
- cena dílů
- dostupnost dílů
- váha
- výkon
TAkže takto to vyhrála ČZeta ale pořád prostě se nemůžu zbavit té nespolehlivosti..:(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 & Gilera Arizona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125/516 & Gilera Arizona
Jinak na 380 jsem jednu dobu lítal taky a je to hroznej peklostroj,rád na ní vzpomínám
Na lítání za barákem(když ČZ) bych šel do 250/513-neuhoníš ji tak snadno a hodí se na to víc (nejlepší by bylo endurko,ale to už je jiná diskuze)
Na trať taky 513,protože mi osobně 516 nesedí ale tam bych se té 125 tolik nebál,hlavně si totiž do auta hodíš kufr s nářadím,několika dílama a většinu spravíš hned na místě.Taky jsem tak jezdil ať už s 250,nebo s 380.
Hlavní výhoda 516tky je, že ji vždycky dokážeš relativně levně opravit.
Převodovky na 516 drží, problém je když je někdo idiot a neumí ji správně vymezit nebo má volné uložení řadících vidliček v karterech.
Horší už to je s výdrží válce, protože je hrozně měkká vložka, vzhledem k použití tě to moc trápit nebude.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 & Gilera Arizona
Naposledy editováno 07.03.2010 18:59:57
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 & Gilera Arizona
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 & Gilera Arizona
Jinak podle toho jak popisuješ chování originál tlumičů, tak jsi je měl v hrozném stavu a nemůžou za to tlumiče, ale to že jsi je nedokázal opravit. S originál tlumiči jde skočit stejné jako s centrálem, jeho výhody jsou jinde.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125/516 & Gilera Arizona
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spotřeba ČZ 125/516 | martintymr | 4 | 7.9.2023 v 12:57 doktorM |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Háže olej z převodovky ČZ 125/516 | sustrjan | 23 | 10.6.2022 v 16:33 sustrjan |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |