globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kotouč dopředu na 516.
28.2.2010 v 18:59
Čus,chtěl bych se zeptat jak to mam udělat když si chci dát na 516 dopředu kotouč.Viděl sem že to má docela spoustu lidí tak se chci zeptat jak tam mam uchytit ten brzdič když na ty vydle nejde vařit a jiný vydle mi nebudou pasovat průměrem do brejlí.Díky.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:20 | Nahoru | #1
podle mě tam maj většinou jiný vidlice...nebo by to třeba šlo připevnit nějakou objímkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:28 | Nahoru | #2
pospa5> jasně, normálně bych to připevnil zahrádkářskou stahovačkou

Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:40 | Nahoru | #3
my jsme sveho casu davali na 516 kotouc a trmen z MZ 150. Jen jsem ho trochu navrtali kvuli chlazeni

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:44 | Nahoru | #4
Myslíte že by to objímkou drželo?Seikos:a jak si ten brzdič tam připevnil?

(reakce na) Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:48 | Nahoru | #5
dva_hrnce> ne asi....nebo stačí kus drátu ..ne vážně..jako nevim jak jinak bys to chtěl přidělat na originál vidle abys do nich nemusel zasahovat...kdyz treba vyfrézuješ nákou tu objímku tak by to mohlo jit....

(reakce na) Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:55 | Nahoru | #6

croos>Myslíte že by to objímkou drželo?Seikos:a jak si ten brzdič tam připevnil?


na vidle se musely navarit uchyty. Na tohle bych zadnou objimku neriskoval. Navarit uchyt. Udela to kazdy trochu sikovnejsi svarec

Naposledy editováno 28.02.2010 20:01:16

Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:56 | Nahoru | #7
Kluci co to dělaj tam dávaj vidle z jiný motky i s kolem a všim,to je nejjednoduší jinak dát někomu aby ti tam svárnul držáky a úchyty a buď přeplíst kolo,bo tam dát jiný víc ti neporadim

Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 19:59 | Nahoru | #8
croos: proč na ty vidle nejde vařit? to je nějaká slitina? vařit se dá i hliník..
připevnit to jiným způsobem bych se docela bál, kor u brzd..
a nejlepší je fakt dát celou vidli, pokud ti to neprojde brejlema, tak upravit brejle..

Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 20:00 | Nahoru | #9
vezsina ma jine vidle treba z 519

2 reakcí na tento příspěvek Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 20:02 | Nahoru | #10
No mě řikal jeden chlap z blatný co se zabejvá čezetama že na to vařit nejde a nechce se mi moc zvěčovat díry v brejlích aby to neruplo.

(reakce na) Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 20:05 | Nahoru | #11

croos>No mě řikal jeden chlap z blatný co se zabejvá čezetama že na to vařit nejde a nechce se mi moc zvěčovat díry v brejlích aby to neruplo.



však rám je ze železa? brejle ufiknout fričkou klidně i s krkem řízení a použít předek z něčeho co splňuje požadavky..

zlatý český ručičky zvládnou vše

Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 20:05 | Nahoru | #12
Nerupne i 513 vydržela tyhle věci a jevýkonější a trochu těžší a nomrálně s tim jezděj,pokud toí nenarveš do zdi tak by se nemělo nic stát

(reakce na) Kotouč dopředu na 516.

28.2.2010 v 20:58 | Nahoru | #13

croos>No mě řikal jeden chlap z blatný co se zabejvá čezetama že na to vařit nejde a nechce se mi moc zvěčovat díry v brejlích aby to neruplo.



to ze to neumi neznamena ze to nejde. Delali jsme to uz asi pred 20-ti rokama a tenkrat to slo

Kotouč dopředu na 516.

1.3.2010 v 08:23 | Nahoru | #14
Musíš si udělat uchycení brzdiče, není to takový problém jak to vypadá. Já tam mám brzdič z 350 uchycený zepředu na šroubech co jsou původně na uchycení lanka a záchytu brzdné reakce pro buben. Stačí si chvilku sednout a přemýšlet pak se ti to povede i bez vaření.

Kotouč dopředu na 516.

1.3.2010 v 20:26 | Nahoru | #15
Michal #5:Ale tam je ůchyt jenom na jeden šroubek a brzdič je přece na dva,moc tomu nerozumim kdyt jednim by to nedrželo.A z jaký 350 si to tam měl?

Kotouč dopředu na 516.

2.3.2010 v 10:19 | Nahoru | #16
Je to z normální 350/640 mám to na 513 (vidlice jsou stejné) musíš si udělat z duralu nebo jiného materiálu redukci na kterou ten brzdič přišroubuješ. Někdo používá jako jeden bod pro uchycení držáku osu kola.

Kotouč dopředu na 516.

2.3.2010 v 14:35 | Nahoru | #17
Michal #5:Dík moc,zkusim to s tou osou kola.A je to poznat na brždění,že je tam kotouč?

Kotouč dopředu na 516.

2.3.2010 v 15:00 | Nahoru | #18
Je to znát hodně, problém je, že se dost kroutí vidlice, ale dá se to přežít.

Kotouč dopředu na 516.

2.3.2010 v 17:43 | Nahoru | #19
Ale ted jak koukam ta 350/640 má jenom jeden pístek,nebyly by lepší dva?

Kotouč dopředu na 516.

2.3.2010 v 23:09 | Nahoru | #20
Je to dvoupístek, z každé strany máš jeden pístek protože třmen je pevný ne plovoucí jako u mx motorek.

Kotouč dopředu na 516.

4.3.2010 v 17:10 | Nahoru | #21
A vydrželo by kolo s kotoučem a brzdou z MZ 150?A kolika je to pístek?

Kotouč dopředu na 516.

4.3.2010 v 17:49 | Nahoru | #22
Máš lepší si sehnat kompletní kolo z mx motorky už jen proto, že z MZ bude použitelný jen střed. Protože jestli si to dobře pamatuji tak je na 18kolech a ty dopředu potřebuješ 21.

Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 16:02 | Nahoru | #23
Michal #5:Jak si řikal že 516 má mněkou vložku,šla by udělat z náký jiný litiny,když tůta je měká?

Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 17:00 | Nahoru | #24
tady prodává nějaké slitiny:))

Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 18:11 | Nahoru | #25
Jo ten Ni-resist,ten by byl si myslim dobrej!Až si budu nechávat měnit vložku,tak to zkusim jak to bude držet.Ale je to teda pěkně drahý! Ale nevim jestli by mi ty rozměry průměr 62mm délka 135mm stačily. A nevýte někdo,kdo by mi to z toho vysoustružil?

Naposledy editováno 07.03.2010 18:19:56

Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 18:39 | Nahoru | #26
ty rozměry mosíš změřat podle starý vložky

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 21:04 | Nahoru | #27
A ještě se chci zeptat prosakuje mi olej pod krytem spojky a u toho šroubu ve krytu spojky a na druhej straně jak je ten kryt u převodů sice tak 1 kapka za den,ale mě se to nelíbí.Chtěl bych se zeptat na co si mam dát pozor,až to budu rozebírat,u toho krytu na druhej straně od spojky,aby se mi nerozlítalo to jak je tam ta páčka na spojku a u krytu na spojku se chci zeptat jak je tam to gufero na nakopávačku tak jestli to z toho můžu jenom prostě stáhnout s tim krytem a pak nasadit zpátky a to samý na druhej straně u řadičky s tim guferem.

Naposledy editováno 07.03.2010 21:09:00

(reakce na) Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 21:32 | Nahoru | #28
croos> Gufera můžeš vydloubnout šroubovákem a nasadit nová jen si musíš dát pozor, aby jsi je nepoškodil o tisicihran.
Na šroubu ve víku spojky má být gumička originál má čtvercový průřez, ale můžeš ho nahradit vhodným o-kroužkem.
Na druhé straně u víčka řazení, na tebe nic nevyskočí jediné co vypadne je páčka vypínání spojky. Dej si pozor, aby jsi neztratil z víčka kolíček, o který se opírá ložisko nešla by ti zařadit dvojka a šestka.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 21:54 | Nahoru | #29
A můžu tam dát ty sarý gufera?a nevýš kdyžtak ty rozměry gufer?

(reakce na) Kotouč dopředu na 516.

7.3.2010 v 22:46 | Nahoru | #30
croos> Jestli jsou gufera ok tak je tam klidně nech sundáš víčka i s gufery. Rozměry si najdi v katalogu ND nebo si je změř. Na utěsnění toho malého víčka ve víku spojky nemusíš sundávat velké víko. Stačí vyšroubovat malé víčko co je na středu spojky a dát vhodné těsnění.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spotřeba ČZ 125/516 martintymr 4 7.9.2023 v 12:57 doktorM
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Háže olej z převodovky ČZ 125/516 sustrjan 23 10.6.2022 v 16:33 sustrjan
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist