paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 (1999-2003)
2.3.2010 v 09:44
Zdar,

máte někdo zkušenosti s RSV 1999-2003? Chtěl bych zkusit dvouvál, ale nevím co přesně od této motky čekat...? a nerad bych koupil úplnou jebku, takže ocením veškeré rady tipu na co si dát u Aprilek bacha apod. Zároveň se zeptám, přecházel jste někdo z japonskýho čtyřválu na tohle? bavilo vás to nebo pak byla rychlá výměna zpátky za japonce Dík.

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 14:42 | Nahoru | #31

FiZzeR>alda82> tak tak, neslyšel jsem že by to někomu ruplo úplně a ta motka si sedla na prdel a ještě se říká, že je to způsobený zanedbanou údržbou - přidřením ložiska v tom přepákování.


jj

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 15:24 | Nahoru | #32
Já takhle přešel z xjr 1200 na (prozatím) VTR 1000F a nelituji. Je to změna, jiná práce s plynem, citlivější ruka na spojce, atd. To VTR beru jako trénink právě na Aprilii, ale tuono 2006+. Nechtěl jsem (případně) rozbíít, nebo poškodit dražší stroj. Navíc ta Honda je na "naučení dvouválce" asi lepší - proti Mille 2006, kterou jsem si projel, je mnohem "hodnější". Ještě letos potrénuji a příští rok vystřídám za Tuono.

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 16:39 | Nahoru | #33
alda82> tak teď jsi na to kápnul díky za vysvětlení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 16:42 | Nahoru | #34
vtr78> tak hodnější je relativní ale vzhledem k tomu, že nemá antihop.... nevím nevím...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 16:45 | Nahoru | #35

honziskoo>vtr78> tak hodnější je relativní ale vzhledem k tomu, že nemá antihop.... nevím nevím...



simtě... když nejseš prase, nedrtíš okruhy a podřazuješ s meziplynem, tak antihop nepotřebuješ. Krom toho, ten na RSVčku bůhvíjak úžasnej neni

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 16:45 | Nahoru | #36
alda82> Jojo. S tím Chánovem recht. Loni jsem tam byl prvně a nestačil valit bulvy. Dokonce i ten pořádek maj stejnej.
Ale na druhou strany by bylo super, kdyby ti naši spoluobčani uměli dělat takový motky a auta.

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 17:02 | Nahoru | #37
FiZzeR> no ja uz parkrat jel bokem...nic prijemnyho...vetsinou teda na vode

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 17:06 | Nahoru | #38

FiZzeR>simtě... když nejseš prase, nedrtíš okruhy a podřazuješ s meziplynem, tak antihop nepotřebuješ. Krom toho, ten na RSVčku bůhvíjak úžasnej neni



pořád lepší než žádnej.
Já jednou prohodil Falco za VTR na chvíli, zapomněl jsem na to a už sem to málem před zatáčkou zahodil jak jsem jel bokem...

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 17:15 | Nahoru | #39
Jste tím antihopem nějak zhýčkaní, bez něj je to větší adrenalin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 17:44 | Nahoru | #40
dewwil> Adrenalin je myslet si že tam je, když tam neni:))

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 18:20 | Nahoru | #41
Sefo> jj, to věřím, moje první jízda na TLR po ježdění na RSV byla drsná, 1,2,3 plnej kotel, jejda přejezd, podřadím a už byl na silnici krásnej hadík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 19:50 | Nahoru | #42
honziskoo>

tak hodnější je relativní ale vzhledem k tomu, že nemá antihop.... nevím nevím


Mě antihop neschází, na xjr jsem se naučil dobře driftovat (byla trochu přestavěná - no trochu více ) takže naprosto nemám problém. Já se spíš učím zvládat nechtěná wheelie - to mé předešlé stroje nedělaly, zato V2kám to jde náramně .

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 21:19 | Nahoru | #43
vtr78> ooooooo a k tomu ten zvukový doprovod , ja uz chci trochu teploooo

RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 21:23 | Nahoru | #44
Aprilia RSV 1000 - polovina lidí ji nenávídí a polovina ji miluje , každopádně to nění 180 koňová erjedna**** :D ale umí hodně bavit a jako každá mašina má svoje drobné mouchy a netvrďte mi že japonci se občas nepokazí

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 21:28 | Nahoru | #45
jj dvouhrnek bud zavrhnes nebo mu propadnes:) ja mel yzf pak sem sedl na RSV a po 200metrech sem uz nechtel vic jak 2 hrnky dnes sem omylem sedl na 4val a malem sem chcipnul nez se to posbiralo-fuj:)

Naposledy editováno 02.03.2010 21:29:52

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 21:32 | Nahoru | #46
Milosek.m> Si dráždil YZF???

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

2.3.2010 v 21:43 | Nahoru | #47
Pánové, "Mile" je prostě super .... máme model 04 ( koupě 05 ).... najeto dost přes 40
a absolutně žádnej problém !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Každej rok Italie v sedle ...zavzdušňuje se zadní brzda,ale moc to neřeším, stejně zadní kolo při silnějším brždění odlehčuješ....na stojan si dávám bacha...spadla jen jednou, když
jsem ji dotáh ze "šourumu" a byl jsem z ní tak hotovej, že jsem na něj zapomněl....s Leo Vince má super zvuk a ještě s 998 měla srovnatelný parametry.... je boží...neváhej.

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 08:03 | Nahoru | #48
vanini> boží je, o tom žádná , ale já teď mám vtr v super stavu, tak si ho chci trochu užít, než vyměním RSV bude další anebo NightRod

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 08:23 | Nahoru | #49
co se tyce antihopu - tak ten na motce vubec nevnimam, pac nekdy mam pocit, ze tam vubec neni - ale komu by to vadilo - o to vetsi je to prdel

ad RSV obecne) motorka je to neuveritelne zabavna, a samozrejme jako kazdej bajk, ma i svoje mouchy. ale nic zasadniho, co by te melo desit. u nekterejch modelu praskala kyvka, u jinejch rocniku (napr. 01 verze R) zas praskal blok motoru atd. proste je to hodne o stesti, co ti pristane v pazourach.

na druhou stranu - i kdyz bys nahodou narazil na nejakej vadnej kus, tak prima je, ze nahradnich dilu je vsude na RSV dostatek, a i za rozumnou cenu

p.s.: navic, von to tady vzdycky nekdo v prubehu sezony na ty atomy bezpecne rozlozi, takze obcas lze i za slusny penize koupit kramy, co sice nutne nepotrebujes, ale co tvymu bajku dodaj jeste vetsi smrnc, hehehe

Naposledy editováno 03.03.2010 08:26:52

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 09:12 | Nahoru | #50
Qbi-C>
rozloží na atomy ... to jo no.... BTW, včera jsem prodal komplet motor - dílů je na netu hromada, to máš pravdu

Naposledy editováno 03.03.2010 09:12:36

RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 09:30 | Nahoru | #51
Já bych potřeboval aby časem někdo rozvěsil nějak pěkně Falco:))nepřeju to nikomu

RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 09:32 | Nahoru | #52
V tom vám kluci ušatí závidím, když já nahodou něco potřebuju, tak to je mor..Stím zamilování se po pár metrech bych nebyl tak hrrr, mě to trvalo celkem dlouho a hodně krát jsem jsi vyčítal co jsem to koupil za trsátko-chrochtátko..Jenomže cirka po 2500km bylo všechno jinak Navíc na plašení důchodců z přechodů a aut z cesty není nic než V2 lepšího Já teď při prvním jarním startu a polechtání plynu v garáži uklidil poslední zbytky sněhu ze střechy Už se těším jak z toho prnka budu zase ze startu rozlámanej a doma si nebudu moct sednou ani na gauč

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 09:34 | Nahoru | #53
je s tím trochu víc starostí než s japkem.. měl jsem VTR F a 5 let jsem na něm nemusel nic dělat, jen spotřební věci (olej, filtry, desky, keta atd.), u itala nehrozí.. RSV je trochu víc náchylná na drobné nešvary, prostě se tomu musí člověk věnovat a rozmazlovat za to se odvděčí luxusním podvozkem a brzdama.. teda aspoň u R a Factory verzí.. ty "obyčejné" jsem zatím nezkoušel.. no a kdo nemá rád kapoty a zalomené řidítka, tak sáhne po tuonu, kde je ten "fun factor", ještě lepší

RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 11:34 | Nahoru | #54
Já bych RSV nechtěl ani omylem. Sere se to, nejede to, nemá to charakter, je to evropan a má to půlku motoru. Tak tohle bys slyšel od každého 4V japončíka.

Přešel jsem z 4V na tuhle bestii, trvalo mi tak půl sezóny, než jsem se s ní sžil. Plyn byl jako tlačítko ON/OFF, vibrovalo to, prdel a zápěstí jsem po 10 minutách necítil.

Teď, vlastně ani nevím, za co jiného bych ji měnil, možná tak za 1098.

Mouchy má, jak už tady bylo popsáno, stojánek je strašně kolmý, zadní brzda nebrzdí, spojka se musí sem tam odvzdušnit, ale to je asi tak vše.

Motor je držák, je to ROTAX a za ty léta má vychytané mouchy, podvozek a přední brzdy jsou prostě jedna báseň, není co dodat.

Pokud chceš víc info, mám to na mém profilu a kdyžtak piš PM.

P.S: Nikdy v ni nehledej 180ti kobylovou R1, ale věř, že tahle motorka má charakter a jezdit na ní se naučí jen zdatný biker, V2 umí krásně kopak.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 12:09 | Nahoru | #55
mmch je poteseni videt tady tolik magoru, co hynou nezistnou vasni pro ty nase pulmotorovy swinuchy - tak kdy uz teda herdek nekdo bude poradat nejakej ten 1st CZECH RSV MEETING??

skoda ze to tehda grassel rozsrotoval na soucastky do Merkura, protoze uz to vypadalo, ze se nasel negdo akcni na poradani nejakyho sraziku..

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 15:16 | Nahoru | #56
Mileek> Axiální brzdičky u rsv brzdí na chlup stejně jako radiální
oboje bez problémů konkurují i nejmodernějším japončíkům.
Brembo jsou kotvy jako sviň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 15:19 | Nahoru | #57

Qbi-C>mmch je poteseni videt tady tolik magoru, co hynou nezistnou vasni pro ty nase pulmotorovy swinuchy - tak kdy uz teda herdek nekdo bude poradat nejakej ten 1st CZECH RSV MEETING??

skoda ze to tehda grassel rozsrotoval na soucastky do Merkura, protoze uz to vypadalo, ze se nasel negdo akcni na poradani nejakyho sraziku..


ty voe srazík,nebo vyjížďka letos musí bejt RSV

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 16:15 | Nahoru | #58
No a co se všichni sjet na Dvouval Dnu v Mostě ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 16:22 | Nahoru | #59
odstrelovac> Sjet se? OK...a čím? Navrhuju koksem? Heráčkem?

Já nevim, radši bych dal sraz někde venku na normálních silnicích,nějakej kemping...prostě pohoda...

(reakce na) RSV 1000 (1999-2003)

3.3.2010 v 16:28 | Nahoru | #60
Sefo> Já mám ale okruhovku a navíc se do provozu bojím.
Jedině na Introši.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist