globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak jsem opravoval ))))
20.2.2010 v 19:54
V létě mě zlobilo čidlo bočního stojánku, tak jsem se rozhodl, že při posledním zimním servisování se zaměřím právě na něj. Když jsem ho po chvíli zápasení vyndal, tak sem zjistil, že víc jak prostříknout ho vhodným sprejem na kontakty stejně nemá cenu, protože je to nerozebíratelný. Po zjištění, že dráty k němu jsou OK, jsem ho dal zpět, ale ouha motorka nešla vůbec nastartovat. Takže ještě jedna rozborka a sborka a stejně nic. Takže jsem se dal do čištění všech možných svorek a kontaktů, proměřování drátů, kontrolování pojistek a stále nic. Po hodině marného hledání závady jsem stál bezradně nad motorkou a zíral na tacháč. Pak mě bliklo v hlavě... svítila vůbec kontrolka neutrálu, když jsem měl zapnutý zapalování? No jasně že ne, to už vidím, když otočím klíčkem. Jak sem hejbal s policajtem, tak sem si blbec hnul řadičkou. Teď už vše funguje jak má a já sem zase o něco chytřejší)))

Uzavřeno 16.04.2013 v 11:21 uživatelem Mike70

Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 20:05 | Nahoru | #1
Čidlo stojánku jsem dávno zrušil a čidlo spojky proklemoval takže startuju i kdybych nechtěl

Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 20:13 | Nahoru | #2
takhle sem behal kolem motorky, kdyz jsem ji mel 14 dni a to sem byl u kamose.. nastesti behem 5 minut byl problem vyresenej

Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 20:21 | Nahoru | #3
To znám taky moc dobře ...

Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 20:34 | Nahoru | #4
Toš tato bota mě ještě nepotkala.
A doufám, že ani nepotká

Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 21:08 | Nahoru | #5
Slyšel jsem o jednom pitomcovi, co si zlámal ruce, když podlejzal závory a hamtnul si na ně, asi budete příbuzný.

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 21:10 | Nahoru | #6
Když už jsme u toho, tak se chci tady na něco zeptat. Přítelkyně má R1 98 a při neutrálu a vyklopeným stojánku se nedá nastartovat, jedině, se zaklopeným stojánkem. Dost mě to štve, když ji chci třeba zahřát a nechci na ní zrovna sedět (můžu se u toho zatím oblíknout)... A taky má pojistku na spojice. Nevíte, kde by se to dalo obojí vypojit? Nebo alespoň primárně ten stojánek s neutrálem?? Dík

Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #7
Taky se na to musím vrhnout. Loni sem se asi 5x rozjel s vykopnutým policajtem Naštěstí jezdím pohodu a nerosekal sem se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 21:15 | Nahoru | #8
tyaelk> To je náká krávovina Na neutrál na stojánku musí jít nastartovat.... tak tam máš něco špatně... Jednoduše spínač na stojánku vyřad a je klid.... Já jsem měl s čidlem stojánku taky dost velký problemy... Motorka mi v 7 tis vypínala zapalování... Asi 2 nebo 3 měsíce sem to řešil,všechno sem rozdělal,ale vše ok až sem jednou zamrdal s čidlem a motorka jezdila jak vítr,byl špatně dockvanutej konektor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 21:22 | Nahoru | #9

Dony929>tyaelk> To je náká krávovina Na neutrál na stojánku musí jít nastartovat.... tak tam máš něco špatně...


Myslim že některý motorky to tak maj, že nejdou nastartovat s bočákem. Že je to stupidní to souhlasim a vyřadil bych to. Ale zase je super že se nemůžou rozjet s bočákem. Já se na jedný co to neměla rozmáz

Naposledy editováno 20.02.2010 21:23:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 21:59 | Nahoru | #10
vonZahn> Nevim ani o jedny Nebo sem se ješte málo učil,ale pokud svítí neutrál a máš policajta tak nastartuješ(nekde se spojikou samozřejmě viz Suzuki snad všechny)... Motorka by měla chcípnout až po zařazení kvaltu......Ale na neutrál by měla jít motorka nastartovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 22:44 | Nahoru | #11
Dony929> v nějakym motočasopise to měla v posledních měsících nějaká čísnká motorka (pokud to počítáš za motorku )
Jinak doufám že to je jak píšeš a nikde to nebejvá

1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 22:44 | Nahoru | #12
Yuki to maji skoro vsechny kuprikladu takhle na kokot :D

(reakce na) Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 23:13 | Nahoru | #13
vonZahn> Jo to byla Určitě Kentoya Lens 125....ta to má no... Ale správně to do motorek nepočítám

(reakce na) Jak jsem opravoval ))))

20.2.2010 v 23:14 | Nahoru | #14
mateSAS> Ani bych se nedivil)

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 03:43 | Nahoru | #15
ono staci, aby jsi mel i vyplej padak :D a muzes to zkouset i 2dny :D

jsme byli pod stanama a kalili, kamos co nepil, ze udajne pojede vecer do brna bohuzel do brna neodjel, protoze nemohl nastartovat... vubec ho nenapadlo mrknout na padak :) 2 dny tam skejsl s nama :D nez jsme mu to rekli

(reakce na) Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 09:37 | Nahoru | #16

Dony929>vonZahn> Nevim ani o jedny Nebo sem se ješte málo učil,ale pokud svítí neutrál a máš policajta tak nastartuješ(nekde se spojikou samozřejmě viz Suzuki snad všechny)... Motorka by měla chcípnout až po zařazení kvaltu......Ale na neutrál by měla jít motorka nastartovat..



Maj to Agusty. Policajt + spojka - jinak ani hovno..

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 10:05 | Nahoru | #17
Připomínáš mi mou milou

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 10:13 | Nahoru | #18
Myslím si že každej si to zkusil.A kdo ne tak lže. .-)

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 11:20 | Nahoru | #19
Proč bych se nepochlubil, že
Před pěti roky jsme měli jet na naši první společnou motodovolenou na tři týdny po Čechách, Moravě a Slezsku. Vyráželi jsme ráno po noční, takže motorka (Jawa 350/639) poslušně čekala u dveří, kousek od kuřárny... Služba předána, takže jsme celí natěšení vyběhli ven, že sjedem domů motorku nabalit, mocně posnídat a vyrazit na první (celkem krátkou) etapu. Benzinový kohout, sytič, třikrát bez klíčku prošlápnout, pak s klíčkem jeden mocný kick a NIC! Říkám si, holka, dyk v noci nebylo vůbec zima, možná větší vlhkost z rosy, hmmmm, zkusím to znova: třikrát bez klíčku, jednou s klíčkem a zase nic. Tak to jsem už začínal mít obavu o uchlastání. Abych nebudil rozruch (spíše nadávkama než ne/startováním) tak jsme ji kousek poodtlačili stranou a začal klasický jawarituál: Svíčky ven, OK jsou mokré, benzín tam jde. Svíčky dovnitř a zase startovat, tentokrát už bez prošlapávání, no a pořád nic. Povolím nádrž, vlezu pod ni, jestli se náhodou neuvolnily VN kabely z cívek, no neuvolnily, samozřejmě. Tak zase zkusit nakopnout, zase bez úspěchu. A začal jsem potupně tlačit domů s myšlenkou na moc pěkný začátek dovolené. Navrčený na batůžka, který to určitě zavinil, navrčený na kolegy co se evidentně bavili, navrčený na klienty, co se koukali z oken a se zájmem sledovali co za blázna tam po ránu tak ku***je, navrčený na ten táhlý kopec, co ho budu muset vytlačit, no prostě jsem viděl červeně až rudě. A jak tak supím do toho kopce, batůžek statečně nese přilby a klopýtá raději v pozadí, tak si všimnu, že to červené přepínadlo u pravého heftu, co ho nikdy nepoužívám vypadá jinak. Ano, mí drazí kolegové-kuřáci mi v noci přepli chcípák a já navyklý používat pouze klíček (pardon, bošák) jsem tomu vůbec nevěnoval pozornost. Takže jsem z ničeho nic nastartoval, celý vzteklý a zároveň přešťastný (znáte to s tím smíšeným pocitem) odpálil k domu a dovolená mohla začít
Pro rýpaly: ano, měl jsem svíčky venku, ale zkusit jiskru mne prostě nenapadlo, přičítám to únavě z noční šichty...
Dovolená se nakonec velmi povedla:

Jediná závada byla přetržené spojkové lanko...

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 11:48 | Nahoru | #20
Tenkrát když jsem měl ještě nebožku GSX1100R, jsem jednou ráno přišel k motorce, zasunu klíček, zmáčknu startčudl a jen zachroptěl startér, no nic, roztlačím, hned chytla a hurá do práce, říkal jsem si, že se cestou dobije baterka, po šichtě vylezu z háku a zase, jen zachroptění startéru, tak roztlačit a k bráchovi do servisu. Vzali jsme baterku z auta a napojili na baterku z moto a zase jen zachroptění, nasranej co s tím je jsem vymontoval startér, celej ho rozebral, vyčistil a zase složil, odzkoušel na autobaterii a startér OK, vrazím do motorky a zase nic, už zuřivej jsem shodil nádrž, sedačky, podsedlák a koukal na dráty a nic jsem nenašel, vytočenej jak autobus jsem to složil, roztlačil a domů...14 dní jsem to roztláčel a pak si tak jednou meju motorku a dolívám oil a koukám vzadu na motoru je nějakej kábl přišroubovanej k motoru(kostra) před zadním kolem, tak jsem vzal nářadí odmontoval jsem ho a koukám, že je nějakej zkorodovanej, očistil jsem ho i místo na motoru, zašrouboval a mrd ho, startovala jak prd, když si vzpomenu kvůli jaký blbosti jsem to furt roztláčel jak idiot a párkrát potupně před lidma i policajtama v Kladně, tak by mě jeblo

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 12:15 | Nahoru | #21
Taky to mam podobně :))), koupil jsem si Hawka jako první ,,moderní,, motku, jedu domu a najednou na rovince přestal jet, tak uplně nebohej co s tim je, jsem ho začal obcházet, kolega mě dojel autem, chvíli na to kouká a pak akorát při s vyřčením ,,debile,, přepíná chcípák, kterej jsem si umělecky za jízdy vypnul:D.

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 13:48 | Nahoru | #22
Operuju,operuju a najednou koukám,že pitvám

Jak jsem opravoval ))))

21.2.2010 v 14:23 | Nahoru | #23
jo normálka
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 matej20 35 27.10.2023 v 16:12 Oki
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric
W5 suché mazivo na řetězy z Lidlu Honda CBF 250 Mike70 20 3.6.2023 v 09:08 Jerry_jr
CBF 250 zvuk motoru Honda CBF 250 nenazranej 13 9.9.2022 v 22:43 nenazranej
CBF 250 kontrola napínáku Honda CBF 250 nenazranej 6 25.8.2022 v 10:28 nenazranej


TOPlist