1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
To ze jsi skrtal vyfukem u SRADa je zvlastni, ja skrtal s Akrapem i se seriovym nejdrive kapotazi u alternatoru. Nicmene nechces tim rici ze Hayabusa nema nizko seriovy vyfuk?!
K podvodku: pochopitelne vim ze ma nastavitelny podvozek, ale zkus ho nastavit tak, aby ti motoka pod akceleraci znatelne "neklekla". Zvlast s tvou vahou jsi v koncich. Prilis uzke nastaveni tlumeni (urcite alespon komprese) a pro tvou vahu jiste i mekka pruzina. Nenastavis "sportovne" ani SAG.
btw> Sam jsi Hayabusu zaradil mezi Hypersporty.
Citace z Wiki, napr o sportovnim kompromisu a cestovnejsim posezu:
Hyper sport
Hyper sport bikes, also known as hyperbikes, are very large-displacement sport bikes with a strong emphasis on top speed and acceleration. They are typically powered by motors displacing 1,100 cc (67.1 cu in) to 1,400 cc (85.4 cu in). Hyper sport bikes are bigger and heavier than super bikes, with wet weights generally between 550 lb (249 kg) and 600 lb (272 kg). The increased weight compromises racetrack capabilities such as braking and handling in favor of stability at speeds that can exceed 180 mph (290 km/h). This compromise also allows manufacturers to design much more comfortable rider ergonomics.
Examples include the Honda CBR1100XX, Kawasaki Ninja ZX-14, and Suzuki Hayabusa.
Skalda>adahaya> loni nebo predloni v Brne na motoskole nebo na volnym jezdeni s nama jezdil chlapik s Hayabusou... porad daleko vzadu a nadaval na tezkou ovladatelnost
Pochopitelne. V CEC s nama jezdil kluk s novou H. a prestoze mu to docela slo, tak nemel sanci na slusny cas. A navic si odrel vyfuky...
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
Big bang theory, od dob přátel nejlepší sitcom
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.
Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravinajirik.uchytil>Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina
pravda,přesně tak......měl jsem M5 /34/ ....a dodnes na to vzpomínám a je to 20 let
⇓
Název modelu: BMW 7 (E32) 750i V8
Kategorie: Sedan, Limuzína
Datum uvedení na trh: 1986
Řada: BMW 7
Vyráběn: 1986 - 1994
⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla
Rozměry (v x š x d): 4910 x 1845 x 1400 mm
Rozvor náprav: 2833 mm
Počet dveří: 4
Počet míst: 5
Pohotovostní hmotnost: 1720 kg
Hmotnost bržděného přívěsu: 1900 kg
Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 500 litrů
⇓ Motor, pohonná soustava vozu
Druh motoru: V-motor
Umístění motoru: vpředu podélně
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Přeplňování: není
Zdvihový objem: 4988 ccm
Počet válců: 12
Počet ventilů: 24
Poháněná náprava: zadní
Naposledy editováno 08.02.2010 08:05:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
test např. Motorradu se tedy může lišit od testu jinýho časopisu. uvedený údaje mi přijdou zcestný a zavádějící ne-li přímo "vyžádaný" nějakym prodejcem určitý značky motorek
stejně na tom teď bude nejlíp nový bmw s1000rr který natrhne prdel čemukoliv co se na silnicích momentálně pohybuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
peteFZet>k těm testům na str.1 - o ničem nevypovídaji. je to subjektivní věc, která se mění s proměnnou a tou je hmotnost a zkušenost jezdce.
To neni az tak pravda, od 100mph zadnou zkusenost nepotrebujes a hmotnost jezdce to nijak vyrazne neovlivnuje. To by se pak nemuselo srovnavat nic.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
hmotnost hraje roli, to je přeci neoddiskutovatelná veličina, která zatěžuje motorku ať už má 5 a nebo 180 koní...
možnost je, nevim jestli to jde, měřit zrychlení na brzdě kdyby člověk stál vedle motorky a držel se jen heftu s plynem, tomu by se dalo pak trošku věřit...
nevim ale jestli je možný měřit rychlost (km/h) na brzdě
takže možná plácám blbosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
peteFZet>Bubrak ZX10R>
hmotnost hraje roli, to je přeci neoddiskutovatelná veličina, která zatěžuje motorku ať už má 5 a nebo 180 koní...
Roli hraje, ale kdyz das stejnyho cloveka na 2 motorky, tak kazda bude akcelerovat s podobnym rozdilem at ten clovek ma 70 nebo 100 kg. Samozrejme pro priklad na Buse ma narust hmotnosti jezdce asi mensi vliv nez na ZX10R, ale porad ne tak markantni, podle me.
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek
jirik.uchytil>Tohle nejni pravda, měl jsem tu čest vlastnit E32 - 750i z roku 1988 a byl to samozřejmě 12 válec o obsahu cca 5OOO ccm a výkonu 220 kW, vlastnil jsem i E38 - 750i z roku 1997 a to byl samozřejmě obsah cca 5400 ccm o výkonu 240 kW a taky dvanáctihrnec, momentálně vlastním E38 - 740i o výkonu 210 kW /jízdní vlastnosti včetně zrychlení hooooodně podobné mimo zvuku, který má samozřejmě osmiválec lepší/ novější modely sedmiček jsou značeny 750 a 760 a dvanáctka je jen ten šestilitr, na kterého momentálně šetřím. To jen tak pro úplnost aby bylo jasno, že to co je psáno v příspěvku je částečně kravina
Já zas šetřim na nový slipy, včera sem si dal těch 5 krušovic a nějak sem to nestih...
peteFZet>Bubrak ZX10R> ale jo, ať si každej srovnává co uzná za vhodný
hmotnost hraje roli, to je přeci neoddiskutovatelná veličina, která zatěžuje motorku ať už má 5 a nebo 180 koní...
možnost je, nevim jestli to jde, měřit zrychlení na brzdě kdyby člověk stál vedle motorky a držel se jen heftu s plynem, tomu by se dalo pak trošku věřit...
nevim ale jestli je možný měřit rychlost (km/h) na brzdě
takže možná plácám blbosti
Měřit zrychlení na brzdě lze, ale vyjde z toho leda kravina. Rozhodně ne objektivní výsledek.
1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek
Preci neni mozny, aby otazky tohoto typu (od yeuyopa) byly mysleny vazne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |