Cuba_VTX>tak tu ledvinu prodej ted a muzes si koupit to novy GTR ... ktery je mimochodem uplne o hovne
Nevim, jak se na to mladej bude tvářit, von už ve svým mladým věku tak nějak tuší, že tu ledvinu k něčemu přeci jen potřebuje...
Naposledy editováno 10.01.2010 23:16:38
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?
Naposledy editováno 11.01.2010 07:56:42
Selver>V loni jsem vyměnil z jistých důvodů GS za RT 1200. To je pan cesťák, ovšem pozor - s klidnou hlavou můžu dnes napsat že bych si raději vzal K1300GT. Sice to není boxer ale jinak umí téměř to samé co RT a navíc má neskutečnou sílu.
Upřímně řečeno, z motorek BMW se mi líbí jedině K 1300 S, ale to jaksi není moc cesťák, spíš konkurent Hayabusy a ZZR. Nikomu nehaním jeho volbu, já konec konců vybíral taky nejen peněženkou, ale hlavně podle toho, co se mi (v rámci možností) nejvíc líbilo.
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?
johny82>Podle toho jak to tadu čtu tak ti doporučím Jawu 350-634 aby sis uvědomil jak teď máš dobrou cestovní motorku a přestal vymejšlet píčoviny........nevím jak může cestovně založený zkušený motorkář napsat, že FJR 1300 je špatná.....tedy jestli na ni někdy jel?!?!?!?! Bude asi lepší udělat si jasno jestli chci cestovat,jezdit offroad, nebo se s někým honit po dálnici 250 km/h.
Tak pozor, nikdy jsem netvrdil, že FJR je špatná. Jen z dlouhodobého hlediska veliké investice mi poměrně vývojově zastaralá FJR nepřijde moc vhodná ke koupi. Taky, na rozdíl od jiných netvrdím, že moje mašina je na cestování špatná. Ale sto koníků ve dvou a s třemi naloženými kufry a tankvakem, měřeno optikou motorkáře jezdícího už dvacet let na "velkých" motorkách, není to pravé ořechové (mimochodem Jawy 350 jsem měl dokonce dvě). Já vím, že děti v Bangladéši či Somálsku umírají hlady, ale člověk chce jaksi stále něco dokonalejšího, chce se někam posunout.
Edit: kurnik, na tom netbooku jsou písmenka tak malý, že na to ani nevidim...
Naposledy editováno 11.01.2010 00:30:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?
Voldemort>Tak pozor, nikdy jsem netvrdil, že FJR je špatná. Jen z dlouhodobého hlediska veliké investice mi poměrně vývojově zastaralá FJR nepřijde moc vhodná ke koupi. Taky, na rozdíl od jiných netvrdím, že moje mašina je na cestování špatná. Ale sto koníků ve dvou a s třemi naloženými kufry a tankvakem, měřeno opikou motorkáře jezdícího už dvacet let na "velkých" motorkách, není to pravé ořechové (mimochodem Jawy 350 jsem měl dokonce dvě). Já vím, že děti v Bangladéši či Somálsku umírají hlady, ale člověk chce jaksi stále něco dokonalejšího, chce se někam posunout.
ona FJR sice neni vyvojove nejmladsi, ale zase ani nejstarsi.. spousta lidi jezdi roky a roky na vyjovove mnohem starsich motorkach nez je FJR a chrochtaji spokojenosti ... a je to masina ktera by podle mne presne splnila to cos tady napsal ze od motorky chces... je to velky, pohodlny, spolehlivy cestak, ktery umi vystrcit i drapy a v ramci kategorie se na nem svezes krasne i treba na okruhu... a najel by s tebou urcite xx desitek tisic kilometru hledet na to ze je nekolik let vyvojove zastarala (a vazne je to tak hrozny?? ) bych pochopil kdybys kupoval superbajk na okruh, a ne u cestovni masiny
Naposledy editováno 11.01.2010 00:32:46
Koupíš novou, silnější a zas budeš špekulovat co by to ještě chtělo, 100koní je na cestování až až a kdybys chtěl víc tak ten motor je z fárože takže by se i tenthle dal naučit dávat místo 100 třeba 150 koní, ale k čemu to je když to pak najede půlku s dvonásobnou spotřebou a ještě tě to pak přinejhorším nechá někde stát.
Cosmogagy>ona FJR sice neni vyvojove nejmladsi, ale zase ani nejstarsi.. spousta lidi jezdi roky a roky na vyjovove mnohem starsich motorkach nez je FJR a chrochtaji spokojenosti ... a je to masina ktera by podle mne presne splnila to cos tady napsal ze od motorky chces... je to velky, pohodlny, spolehlivy cestak, ktery umi vystrcit i drapy a v ramci kategorie se na nem svezes krasne i treba na okruhu... a najel by s tebou urcite xx desitek tisic kilometru hledet na to ze je nekolik let vyvojove zastarala (a vazne je to tak hrozny?? ) bych pochopil kdybys kupoval superbajk na okruh, a ne u cestovni masiny
MOJE ŘEČ!!!!!!!
Cosmogagy>ona FJR sice neni vyvojove nejmladsi, ale zase ani nejstarsi.. spousta lidi jezdi roky a roky na vyjovove mnohem starsich motorkach nez je FJR a chrochtaji spokojenosti ... a je to masina ktera by podle mne presne splnila to cos tady napsal ze od motorky chces... je to velky, pohodlny, spolehlivy cestak, ktery umi vystrcit i drapy a v ramci kategorie se na nem svezes krasne i treba na okruhu... a najel by s tebou urcite xx desitek tisic kilometru hledet na to ze je nekolik let vyvojove zastarala (a vazne je to tak hrozny?? ) bych pochopil kdybys kupoval superbajk na okruh, a ne u cestovni masiny
Podotýkám, že jsem ani na jedné nejel, ale - nemyslíš, že GTR bude jak v normálním provozu, tak třeba i na tom okruhu, úplně někde jinde než FJR? Já už jel na spoustě motorek, zkusil jsem mj. ZZR 1400 a 290 km/h po dálnici, ZX 10 R, velké cruisery od Kawy, samo moje CBF i Hyousung GT 650, Bandit 1250 S, VFR 750 i 800 VTEC, ČZ 125 a Jawu 350 a jiné a vždycky se mi potvrdilo, že novější modely byly o notný kus dál než ty starší...
2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?
Třeba fazer je dle mýho na cestování super volba, jestli tady vykládáš něco o krouťáku do 7 tis. že ho fazer nemá, tak věř, že ho má tolik, že ho na cestách nikdy nevyužiješ - a né že nemá, nevykládej tady šroty, přečti si srovnávací test CBF 1000 a Fazer 1 v časopisu Motocykl.
Dle tvých nároků to vidím tak - že prodáš motku a koupíš plechovku, na trhu je takovej velkej výběr a ty si nevybrat
fašoun>proč na všech hledáš jen chyby, já cestuju na cbr954rr a žádný problém, seděl jsem v sedle i 12 hodin denně s průměrnou spotřebou 5,0 litru (loni GG, letos plánuji Passo de Stelvio)
Třeba fazer je dle mýho na cestování super volba, jestli tady vykládáš něco o krouťáku do 7 tis. že ho fazer nemá, tak věř, že ho má tolik, že ho na cestách nikdy nevyužiješ - a né že nemá, nevykládej tady šroty, přečti si srovnávací test CBF 1000 a Fazer 1 v časopisu Motocykl.
Dle tvých nároků to vidím tak - že prodáš motku a koupíš plechovku, na trhu je takovej velkej výběr a ty si nevybrat
moje rec
2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?
Nevím, možná si někde psal, že nechceš tříválec.
Netuším proč. Já se na tom kousek svezl a byl jsem nadšenej.
Kvalita zpracování supr. Žádná rozpočtovka.
[img]
Nevím, možná si někde psal, že nechceš tříválec.
Netuším proč. Já se na tom kousek svezl a byl jsem nadšenej.
Kvalita zpracování supr. Žádná rozpočtovka.
[img] jak cyp nemuzu si pomoct ale ty Triumphy jsou fakt nadherny masiny.. at uz Tiger, Speed/StreetTriple, Daytona, Thruxton.. a vlastne vsechny ostatni
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?
Naposledy editováno 11.01.2010 17:46:56
BikeZ>jj, Triumphy jsou krásný. Mě se hlavně zamlouvá kvalita zpracování a láska k detailu. To už se dnes bohužel u japonců moc nevidí.
jj, to jsme dva... Daytonu bych rad mel jednou v garazi... fascinuje mne design, to jak je to uzounky, vykon taky nema k zahozeni... minimalne bych to rad nekdy zkusil poradne protahnout tu motorku
Na Tigeru jsem se kousek svezl, jen pár km, ale byla to paráda. Ta mašina dost klame tělem. Tváří se jak enduro, ale je to spíš naháč s polokapotou. Motor ze Speeda nemá chybu, radiální brzdy taky supr. Akorát jsem hůř dosáhl na zem, ale nic tragickýho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |