Az jednou vyrostu (financne), tak bych mel doma rad neco z tohoto:
Suzuki RGV 500 (400)
Yamaha TZ 250
Yamaha TZ 750 (nedostiznej sen)
Honda NSR 400
*****
proste z nich citim takovou divokost ....
Jak jste na tom vy?
1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T
C.J.>Je to dobré tak akorát jako rarita.. Tím myslím všechny tyhle závodní dvoutakty v civilním hávu.. Jede to kráně (v otáčkách), žere to šíleně (s tím se počítá), ale že jsem během chvilky dvakrát málem ztratil spolujezdkyně a svůj zadek, to už se moc odpustit nedá.. Podvozek je v jakémkoliv nastavení prostě vhodný jen na okruh, 2x se mi stalo, že jsem v rychlosti nad 150km/h zadřel výfukem o asfalt na normálněí terénní nerovnosti, což způsobilo kapatultáž spolujezdce a samozřejmě odlepení zadního kola od asfaltu, prostě na okruh dobrý, na cesty k ničemu. Tyhle vysokootáčkové dvoutakty s přívěrou absolutně nesnáší jakékoliv konstantní otáčky, jediná volba je zrychlovat nebo brzdit, na konstantní plyn prostě nejde jet. Když jsem měl RGV 250, tak jsem bez problémů ujížděl kámošům na ZZR 600 a CBR 600, ale ve městě pohroma, prostě plyn, brzda, plyn, brzda.. Po 20km na cestě byl člověk hotový Kdybych chtěl založit nějakou sbírku motorek, tak bych šáhl po NSR 400 a výš, ale jinak bych se mohl na zweitakty (mimo mou milovanou jawu) vysrat
A o tom to je
1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T
MisaV2>Bylo by to určitě hezký to mít doma v garaži ale jen na čumendu Mě stačila mala Cagiva Planet (nahé Mito) a DÍKY BOHU mi jí v té době živil otec....Za 2 sezony (20tis.km) byla dělaná 3krát GO motoru v hodnotě cca 18tis.kč.A naštěstí to byl jednohrnek.Svezení v otevrene verzi SUPER ale po zkusenostech se mi rychle rozplynul sen po Aprilii RS 250
3 GO za dvě sezony..to bude problém někde jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T
maras>3 GO za dvě sezony..to bude problém někde jinde
Ted nevim,zda narážíš na mou osobu,nebo na nějaký neurčitý prolém Ale rád bych teda doplnil informaci,že velke problémy začly až po první GO(prasklý kroužek)...Když to bylo na opravě (nebudu psát u koho ale servis je zaroven dovozcem Ducati),tak nám bylo zděleno(papirove potvrzeno)že je Go komletní....Bohužel nebyla-byl udělaný jen "vršek" a problém byl v tom,že "novou sílu" nevydržela klika,na kterou se nesáhlo.Takže se zadřela.Bohužel v rychlosti cca 150km/hod a v nesmyslně vysokých otáčkách,takže to byla taková mela,že motor byl totálně v prd.... Po třetí Go šla ještě nezajetá do světa a po roce když jí nový majitel prodával,tak opet po nové GO Jinak sám jsem se co se týče bohatosti směsi atd opravdu do ničeho nepouštěl a doprával ji kvalitní olej.Spíš si myslim,ze to neni motorka aby se na ni ujelo 10tis.za sezonuMisaV2>Ted nevim,zda narážíš na mou osobu,nebo na nějaký neurčitý prolém Ale rád bych teda doplnil informaci,že velke problémy začly až po první GO(prasklý kroužek)...Když to bylo na opravě (nebudu psát u koho ale servis je zaroven dovozcem Ducati),tak nám bylo zděleno(papirove potvrzeno)že je Go komletní....Bohužel nebyla-byl udělaný jen "vršek" a problém byl v tom,že "novou sílu" nevydržela klika,na kterou se nesáhlo.Takže se zadřela.Bohužel v rychlosti cca 150km/hod a v nesmyslně vysokých otáčkách,takže to byla taková mela,že motor byl totálně v prd.... Po třetí Go šla ještě nezajetá do světa a po roce když jí nový majitel prodával,tak opet po nové GO Jinak sám jsem se co se týče bohatosti směsi atd opravdu do ničeho nepouštěl a doprával ji kvalitní olej.Spíš si myslim,ze to neni motorka aby se na ni ujelo 10tis.za sezonu
Což nemá nic společného s motorkou jako takovou. Za tohle ti může servis a zhazovat to na 2T je blbost.
3 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T
a co tohle kluci to je 800ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|