Zkoušel jsem to tak že před zatáčkou podřadim dva kvalty dolu a v zatáčce za to zatáhnu, sice to driftne ale je to takový hrozně krátký, byl jsem koukat na závody supermoto a na drift nějak používaj zadní brzdu. Moje otázka zní jak? To podřadí o dva kvalty dolu a pořád drží spojku a driftujou přes tu brzdu? Nějak se mi to nepodařilo okoukat. Zadní kolo se ale pořád točí.
2 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
takze k tomu je drift na motardu..... je uplne fuk jestli tam ten zadek dostanu brzdou nebo motorem... davam ho tam z vyse popsaneho duvodu...... kdo si mysli ze ucel je prihulit to a pred zatackou jet 30 metru bokem pri brzdeni zadni brzdou tak at se stavi.. nahazime gumy na letisti a v zatacce mu ujedu na spuntech na 40konovym enduru......
SM slajdem jezdí z jednoho prostýho důvodu - mohou jít velice pozdě na brzdy a začít hodně brzy přidávat protože jim motorka směřuje ven ze zatáčky. To je jedinej a hlavní důvod týhle techniky průjezdu zatáčkou, tkaže to co ty tady píšeš je uplně out *no*
a nepovídej pořád o tom že zadek utrhneš buď motorem nebo zadní brzdou, musíš hlavně zadní brzdou, protože při pozdním nástupu na brzdy si nemůžeš dovolit tím zadkem nebrzdit a pokud jo, tak nemluv o nějaký pozdním nástupu na brzdy.
zajdi na závody SM a zkus se poptat v boxech nějakých kluků jak a proč se jezdí do zatáčky na motardu
nemá to cenu, napsalo se tu dost, vemte si za toho každej co chcete, akždopádně to co tady píšu , je stejně pospáno i na serverech motardistů. nevim jestli to bylo v sekci jak správně balit roštěnky nebo to bylo jak jezdit ¨rychle na okruhu, to fakt nevim
HOWGH
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
dobre kdyz si dospel k tomu k cemu je ten smyk - tzn nasmerovani moto... tak je potreba to udelat dost rychle - kdyz potahnu kolo smykem dlouho = dlouhej smyk (zvlast kdyz teda rikas ze to je tim ze hodne brzdis zadkem) tak to neni jit pozde na brzdy - protoze jit pozde na brzdy podle me znamena jet dlouho pod plynem a zacit pozde brzdit.... podle tebe dlouhej drift-dlouho zmacknuta zadnio brzda-dlouhy brzdeni..... mas v ty teorii mezery.....
jo a je fakt ze tu neni uroven... kvasy, vorlicek ,pinc a spol by z tebe mely radost:)
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
:|
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
2 assassin > já nenapsal to samé, já napsal že musíš brzdit i zadkem, jak chceš jít pozdě na brzdy a pak brzdit jen motorem ? to asi neubrzdíš
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift?
nerikam, ze to umim - ucim se to!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
tobe uz asi nestoji pero,ze si takovy podrazdeny :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
, třeba čas 1:41, tam je to parádně vidět, až k apexu najíždí smykem, nohu pořád na brzdě a až když začíná přidávat tak tu nohu sundá, nehcápu ale proč, asi jen frajeřina před orštěnakam, vždyť přeci brzdí jen motorem :--D
nejsem podrážděnej, ale už nevim jestli si děláte prdel nebo ste nikdy nesedeli na motorce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
-O sotolině se tu nikdo nebaví-to umí úplně každej....
bartshox>Přesně tohle dokazuje,že na ten drift není potřeba zadní brzda...(1.58min-krásně je to vidět)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
sla píše: bartshox>řekni mi přesnej čas kde to tam vidíš, já to tam tedy nevidim
, třeba čas 1:41, tam je to parádně vidět, až k apexu najíždí smykem, nohu pořád na brzdě a až když začíná přidávat tak tu nohu sundá, nehcápu ale proč, asi jen frajeřina před orštěnakam, vždyť přeci brzdí jen motorem :--D
nejsem podrážděnej, ale už nevim jestli si děláte prdel nebo ste nikdy nesedeli na motorce
My jsme na motorce seděli,ale ty si neseděl na motardu chytráku a proto tu píšeš takový pitchoviny.
A kdyžtak si oprav zpětně všechny svoje "příspěvky" :lol: :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
carlos: nam predvedes dlouhej drift na sotoline:) taky dobry... to ale dokaze kaszdej:)
to je jako kdyby na drift forum prispival do threadu o tom jak projizdet zatacky driftem nekdo se skodarnou ze na sotoline driftuje paradne...... no cement.....:)))))
tenhle thread me po ranu vzdycky rozesmeje.....
nechcete mi poradit i naky figle na silnicni masinu? ze ste o tom cetli treba na serveru WSBK?????
Citace z casopisu Motohouse 12/06
Jak na drift - Vorlicek
"Je to hodne zalezitost brzdeni, ale prekvapive velkou roli hraje i spojka. Pred zatackou, kterou budu muset proje smykem, je samozrejme nejlepsi si urcit dopredu brzdyn bod. Tam naplno zmacknu predni brzdu, falknu dve rychlosti dolu a castecne si pribrzduju zadkem. Tim se motorka dostane do jakehosi zkrizeni, kteremu pomaha setrvacnost zadniho kola, ktera zene stroj jakoby porad dal.
Radeji jeste jednou - jsme pred vinglem, ted se hamptne na brzdy, zmacknout spojku, hodit dva kvalty dolu. To je zaklad. Od ty chvile uz musi byt motorka aspon v nejakym naklonu a jezdec musi na zadnim kole ucitit ze uz ma tu sprvnou rotaci k tomu, aby mu bylo znovu pridano na vykonu. TO se samozrejme deje se spojkou, se kterou je treba velice jemne zachazet.
.... Jen bych pridal zez adni kolo nesmi byt ani v jedne fazi zablokovane, musi byt pri brzdeni porad v pohybu. Brzdim a porad si hraju se spojkou.. "
Tak on to asi i Vorlas bude delat blbe, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na drift?
assassin píše: delta: delas to ok, jen na jednu stranu se to lip rozvlni brzdou a druhou stranu podrazenim...
tak neni ucel tam zakazdou cenu narvat drift ale bejt rychlej.... kdyz budes pilovat rychlej najezd do zatacky s tim ze jdes pozde na brzdy tak to prijde samo.....
sla: chces rict ze se dava noha na zem jen v levy zatacce? ja nerikam ze to zadni kolo nic nebrzdi.... brzdi ho motor, kdyz ne dostatecne tak prudce podrazujes nebo pribrzdujes.... ale ten drift je vedlejsi ucinek tvrdyho brzdeni na predku.... kdyz budes do zatacky rychlej a bude to trhat zadkem tak si nabijes, kdyz nebudes tak rychlej tak to probrzdis do nuly nebo do nesmyslne pomalyho prujezdu..... at si jezdi kazdej jak chce ... timto koncim s tematem.......
Tady pises, ze se na jednu stranu brzdi lip motorem, na druhou lip brzdou, a smejes se slaovo teorii zadni brzdy na obe strany-ze by nemohli davat preci na zem nohu v pravy zatacce... a o stranku dal pises, ze na profi SM se pouziva hlavne brzda (důvod uz vynechme....). A to tady já a sla tvrdim od začátku... Takže už se do toho začínáš zamotávat... Za chvíli tu budeš tvrdit, že utržení motorem je vlastně vhodný na osvojení základních návyků a potom už na to jít radši brzdou atd... :) Takže nevim o co se tu snažíš-jediný co tvrdíš jinýho oproti mě a Sla je to, že to jde utrhnout i podřazenim, ale že profíci to takhle nedělaj. Vesměs to samý píšou i na SM serverech (i když tam se o tvý teorii utrhnutí zadku motorem vůbec nezmiňujou) tak já už nechápu o čem se tu bavíme...