1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
ma kardan
malo zere a nemusim se v tom vrtat
ma kardan
Tak šťastnou ruku při výběru.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika? GS? Tiger?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
ja dost o africe premyslel, ale za ty ceny co se prodava, bych sel do nejakyho peknyho starsiho kouku (tim myslim urcite pod 96, spis kolem 92). nejak jsem nebyl smireny dat za tu techniku co mi nabizi takovej balik penez.
afriku jsem zkousel na zpevnenych cestach, takze o jizde v terenu ti nic nereknu. ale kdyz se na ni podivas, tak uzsi stavba a vetsi kola budou do terenu rozhodne lepsi. takze ber to takhle - chces vic terenu (afrika), vic asfaltu (gs) - klasika promine. :D
nesouhlasil bych s tim, ze afrika nema pruzny motor. mne se naopak motor libil, trosku mi pripominal NTVcko, co jsem mel. na tah gs ale jasne nema. co se tyce posazu, afrika ('98) mi prijde o neco vyssi nez moje gs11 se sedlem v nizsi poloze. sedis hezky vysoko, mas prehled co se deje pred tebou. v zrcatkach vidis tam i tam. idelani pro velky chlapy. afrika taky nevypada, ze vazi pul tuny. na teziste si ale budes zvykat tam i tam. spotreba bude asi podobna u obou stroju, ja jezdim na gs kolem (vetsinou spis pod) 5 litru. rekl bych, ze s afrikou budes mit vetsi moznosti ve vyberu pneumatik, viz e09 a 140 vs 150 vzadu. mozna taky o neco vetsi moznosti v kufrech, na hrochovi jsem teda jeste givi wingrack nevidel. ale to uz jde proti tomu vetsimu "terennimu" jezdeni.
co predvadel kamos s afrikou, kdyz jsme jeli na vyjizdku s vfr, mi hlava nebrala. takze nejaky ostrejsi silnicni jezdeni neni problem. to samy se da vyvadet i s hrochem. tady bych ocenil naprosto fantasticky brzdy, jeste jsem nemel motorku, co by takhle brzdila (gsxr 750 horsi!). podvozek vybornej, uzivam si kazdej druh povrchu (teda spis cest) a jenom se musim smat, jak jsem nedavno na vfr nadaval na tuhle cestu do nove bystrice, co mi to ve foru poradili, tohle je cesta pro tank... a hle, na hrochovi si to uzivam vic nez ten genialni asfalt potom. hroch je klidna sila, tak to vidim ja. motor si bzuci (hroznej zvuk, navic prevodovka co vyluzuje, hruza - tady je honda uplne o hafo moc vepredu), pohodlne sedis, uzivas si srandovni ovladani blinkru (ktery kdyz presednes na japonce, tak budes postradat - hnedka si zvyknes) a kdyz mas naladu, hodis si nohy na valce a premyslis, jestli to byla na wildstarovi taky takova pohodicka (zdravim cunase a rikam - ser na stavbu a pod do hrocha :lol: ). dalsi kapitola sama pro sebe abs (vypinatelny). proste a jednoduse - hroch je super cestak na dobry i spatny cesty, kterymu se da po pravu rikat cestovni enduro. afrika je zamerena trochu jinak - je zivejsi (ano, tak to beru, ale je to tim vetsim vytacenim a dost tim, ze dost tezce mi jde u gs plyn), ma ty nejlepsi predpoklady toho v terenu zvladnou vice. budes si muset vybrat. u me konecny rozhodnuti vypadalo takhle - kdyz si tedka koupim tu afriku, stejne ji budu chtit brzo vymenit za gs, tak jsem si pujcil a sel hnedka do hrocha. kterej mi naprosto vyhovuje - holt chtel jsem spis cestak. a co je u me nejdulezitejsi - kaardaaaaan. :thmubup: :cool: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Afrika? GS? Tiger?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
Je jezdim s Afrou nejenom off-road, ale i delsi cesty (za jednu sobotu Dlouhe Strane a zpet okolo hranic. Bylo to cca540km) po asfaltu a to prevazne ve dvou.
Nejaky nedostatek vykonu, ale nepozuruji.
Na motkach ( pouze Hondach) jezdim od 14ti. (je mi 30)
1 reakcí na tento příspěvek Afrika? GS? Tiger?
- na co jsi byl zvykly? Co ti vadilo?
Co se tyka Varana, jsem zvedav, kolik lidi se ozve ohledne spotreby. Co jsem se bavil s majitelama starsi verze, bylo to vzdy kolem 7mi a pod 6 jen vyjimecne. Osobni zkusenost nemam.
3 reakcí na tento příspěvek Afrika? GS? Tiger?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
1 reakcí na tento příspěvek Afrika? GS? Tiger?
Slávek-TDM>Left> proc vytahujes 2(!!!) roky stary vlakno?
Proč ne? Však je to vlákno pro všechny..
A je to první odpověď majitele Tigra a velice hodnotná. Po cestovních endurech pokoukávám, takže si to rád přečtu.
Ještě by mě zajímal názor majitele Varana..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
ma kardan
malo zere a nemusim se v tom vrtat
ma kardan ,,, Si kup PV3s,tam budeš navrcholu blaha,ta má tři kardany,vole
Naposledy editováno 18.10.2009 12:59:22
1 reakcí na tento příspěvek Afrika? GS? Tiger?
Slávek-TDM>C.J.> to je sice pravda, ale clovek, kterej se ptal, uz davno bude mit jinou motorku... Kdyz budu obnovovat kazdej historickej blabol, tak se za chvili na foru nikdo nevyzna a veskery novy informace pujdou do hajzlu.
Nesmysl, na fóru hledám hlavně skutečné informace od majitelů a je mi úplně jedno, jestli je vlákno staré den nebo 3 roky.. Není jen od toho ,aby pomohlo jednomu člověku, ale naopak je tady proto, aby z toho měli i další čtenáři užitek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
Peacemaker>Seky> tak ja to jeste trosku rozvedu, budu mluvit jenom o gs nebo o africe (sorry, ale o tigrovi vim prd a nevybral bych si ho)
ja dost o africe premyslel, ale za ty ceny co se prodava, bych sel do nejakyho peknyho starsiho kouku (tim myslim urcite pod 96, spis kolem 92). nejak jsem nebyl smireny dat za tu techniku co mi nabizi takovej balik penez.
afriku jsem zkousel na zpevnenych cestach, takze o jizde v terenu ti nic nereknu. ale kdyz se na ni podivas, tak uzsi stavba a vetsi kola budou do terenu rozhodne lepsi. takze ber to takhle - chces vic terenu (afrika), vic asfaltu (gs) - klasika promine. :D
nesouhlasil bych s tim, ze afrika nema pruzny motor. mne se naopak motor libil, trosku mi pripominal NTVcko, co jsem mel. na tah gs ale jasne nema. co se tyce posazu, afrika ('98) mi prijde o neco vyssi nez moje gs11 se sedlem v nizsi poloze. sedis hezky vysoko, mas prehled co se deje pred tebou. v zrcatkach vidis tam i tam. idelani pro velky chlapy. afrika taky nevypada, ze vazi pul tuny. na teziste si ale budes zvykat tam i tam. spotreba bude asi podobna u obou stroju, ja jezdim na gs kolem (vetsinou spis pod) 5 litru. rekl bych, ze s afrikou budes mit vetsi moznosti ve vyberu pneumatik, viz e09 a 140 vs 150 vzadu. mozna taky o neco vetsi moznosti v kufrech, na hrochovi jsem teda jeste givi wingrack nevidel. ale to uz jde proti tomu vetsimu "terennimu" jezdeni.
co predvadel kamos s afrikou, kdyz jsme jeli na vyjizdku s vfr, mi hlava nebrala. takze nejaky ostrejsi silnicni jezdeni neni problem. to samy se da vyvadet i s hrochem. tady bych ocenil naprosto fantasticky brzdy, jeste jsem nemel motorku, co by takhle brzdila (gsxr 750 horsi!). podvozek vybornej, uzivam si kazdej druh povrchu (teda spis cest) a jenom se musim smat, jak jsem nedavno na vfr nadaval na tuhle cestu do nove bystrice, co mi to ve foru poradili, tohle je cesta pro tank... a hle, na hrochovi si to uzivam vic nez ten genialni asfalt potom. hroch je klidna sila, tak to vidim ja. motor si bzuci (hroznej zvuk, navic prevodovka co vyluzuje, hruza - tady je honda uplne o hafo moc vepredu), pohodlne sedis, uzivas si srandovni ovladani blinkru (ktery kdyz presednes na japonce, tak budes postradat - hnedka si zvyknes) a kdyz mas naladu, hodis si nohy na valce a premyslis, jestli to byla na wildstarovi taky takova pohodicka (zdravim cunase a rikam - ser na stavbu a pod do hrocha :lol: ). dalsi kapitola sama pro sebe abs (vypinatelny). proste a jednoduse - hroch je super cestak na dobry i spatny cesty, kterymu se da po pravu rikat cestovni enduro. afrika je zamerena trochu jinak - je zivejsi (ano, tak to beru, ale je to tim vetsim vytacenim a dost tim, ze dost tezce mi jde u gs plyn), ma ty nejlepsi predpoklady toho v terenu zvladnou vice. budes si muset vybrat. u me konecny rozhodnuti vypadalo takhle - kdyz si tedka koupim tu afriku, stejne ji budu chtit brzo vymenit za gs, tak jsem si pujcil a sel hnedka do hrocha. kterej mi naprosto vyhovuje - holt chtel jsem spis cestak. a co je u me nejdulezitejsi - kaardaaaaan. :thmubup: :cool: :lol:
Pěkně napsané, díky
Beru to tak, že pro 1100GS vs. TA650 by to srovnání dopadlo podobně (jen že TA má asi pohodlnější sedlo jak pro řidiče tak hlavně pro spolujezdce, než AT, plus pár dalších rozdílů...).
jinak pro ostatní, vlezl jsem tu z vedlejší dikuse kde řeším co koupit za cca 60 až 90 tis. a nějak se to vykrystalizovalo v "souboj" 1100GS vs. TA650 ,
anebo v to stejné co tady, že je třeba si uvědomit, jestli bude člověk více na cestách a nebo chce více blbnout v terénu...
Naposledy editováno 17.03.2010 07:04:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
Left>Seky> Jak už tu někde zaznělo, každý chválí své, tak ani já nebudu vyjímkou.Když tak jukni na mou registraci, tam blíže popisuji úpravy na moto.Mohu ti jen říct tohle - Tiger je o 50 kg lehčí než 1150GS,o 5 kg těžší než XRV.Má pružnější motor-jede od 1300ot.,na šestku 40-220km/h, chrakterem ostřejší než BMW-ten je na můj vkus líný.Těch 105Ph se umí rozběhnout, afře na slušném asfaltu chybí těch 45 Ph, v terénu jí stačíš, BMW se vlatní vahou na měkčím podkladu zahrabe.Je to nedoceňovaná moto a po mých úpravách super univerzální stroj.Údržba kardanu vyjde stejně draho jako řetěz, na cestách je ale kardan neopravitelný.Jezdím tak za 5 L, na 6L jsem se dostal, když jsem na D1 z legrace proháněl supersporty a to na špalkách a s kuframa.
zarazím se jen u jedné věci - "Údržba kardanu vyjde stejně draho jako řetěz", opravdu?
takže když se každých ASI 25-35 tis. km koupí řetězová sada za ASI 5-6 tis.Kč a třeba v mém karadanu mám po 40 tisících vyměnit 1 deci oleje (nevím jak často u 1100GS), tak co se musí dalšího u kardanu platit, aby to bylo stejně drahé, jako řetěz?
během 100.000 km řetěz = cca 15.000,-Kč
běhěm 100.000 km karadn = cca 300,-Kč
byt tebou, tak se zamerim i na parametry - vykon, vaha, vyska, spolehlivost... kardan a nizka spotreba je sice hezka, ale jezdime pro radost takze nejaka ta decka navic ve spotrebe neni zas tak hrozna a kardan je taky vaha navic.
Left>Selver> to si děláš legraci s tím perfekt servisem?Pravda, že servis potřebovat asi u LC8 budeš(a celkem často s ohledem na servis intervaly), hlavně se ale vyhni obloukem Vlašimi.Občas zapomenou tak jako mě zapojit větrák, a pak se jen divíš, proč po vjetí do terenu bliká mazání.To jen neběží větrák, který jinak na LC8 v terénu prakticky nevypne a olej se začíná ztrácet prasklým těsněním do vody, než dojedeš domů, máš vyděláno.Tigra jsem mě taky a je to super motor - nezmar ze sametovým chodem a zátahem o němž může 1150 jen snít za hodně příjemné peníze, v terénu ale nadšen nebudeš.
Chlape tys mně rozesmál motor se sametovým chode zvuk to má jak hračka se setrvačníkem ,ale jinač tah odspod je