Seky> Jak už tu někde zaznělo, každý chválí své, tak ani já nebudu vyjímkou.Když tak jukni na mou registraci, tam blíže popisuji úpravy na moto.Mohu ti jen říct tohle - Tiger je o 50 kg lehčí než 1150GS,o 5 kg těžší než XRV.Má pružnější motor-jede od 1300ot.,na šestku 40-220km/h, chrakterem ostřejší než BMW-ten je na můj vkus líný.Těch 105Ph se umí rozběhnout, afře na slušném asfaltu chybí těch 45 Ph, v terénu jí stačíš, BMW se vlatní vahou na měkčím podkladu zahrabe.Je to nedoceňovaná moto a po mých úpravách super univerzální stroj.Údržba kardanu vyjde stejně draho jako řetěz, na cestách je ale kardan neopravitelný.Jezdím tak za 5 L, na 6L jsem se dostal, když jsem na D1 z legrace proháněl supersporty a to na špalkách a s kuframa.