1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?
Left>Seky> Jak už tu někde zaznělo, každý chválí své, tak ani já nebudu vyjímkou.Když tak jukni na mou registraci, tam blíže popisuji úpravy na moto.Mohu ti jen říct tohle - Tiger je o 50 kg lehčí než 1150GS,o 5 kg těžší než XRV.Má pružnější motor-jede od 1300ot.,na šestku 40-220km/h, chrakterem ostřejší než BMW-ten je na můj vkus líný.Těch 105Ph se umí rozběhnout, afře na slušném asfaltu chybí těch 45 Ph, v terénu jí stačíš, BMW se vlatní vahou na měkčím podkladu zahrabe.Je to nedoceňovaná moto a po mých úpravách super univerzální stroj.Údržba kardanu vyjde stejně draho jako řetěz, na cestách je ale kardan neopravitelný.Jezdím tak za 5 L, na 6L jsem se dostal, když jsem na D1 z legrace proháněl supersporty a to na špalkách a s kuframa.
zarazím se jen u jedné věci - "Údržba kardanu vyjde stejně draho jako řetěz", opravdu?
takže když se každých ASI 25-35 tis. km koupí řetězová sada za ASI 5-6 tis.Kč a třeba v mém karadanu mám po 40 tisících vyměnit 1 deci oleje (nevím jak často u 1100GS), tak co se musí dalšího u kardanu platit, aby to bylo stejně drahé, jako řetěz?
během 100.000 km řetěz = cca 15.000,-Kč
běhěm 100.000 km karadn = cca 300,-Kč