paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Afrika? GS? Tiger?
 
1.7.2007 v 22:34
Poradte prosim, chtel bych na presrok presedlat z Fazera na cestovni enduro, mam predstavu o necem kolem 120tis. Kc. Chtel bych si neco dotahnout, ale nemam zadne zkusenosti, ani jsem nic neprecetl o kladech i zaporech techto masin. Kterou z techto 3 byste doporucily? Diky za info

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?

2.7.2007 v 11:30 | Nahoru | #1
Seky> tak ja to jeste trosku rozvedu, budu mluvit jenom o gs nebo o africe (sorry, ale o tigrovi vim prd a nevybral bych si ho)

ja dost o africe premyslel, ale za ty ceny co se prodava, bych sel do nejakyho peknyho starsiho kouku (tim myslim urcite pod 96, spis kolem 92). nejak jsem nebyl smireny dat za tu techniku co mi nabizi takovej balik penez.

afriku jsem zkousel na zpevnenych cestach, takze o jizde v terenu ti nic nereknu. ale kdyz se na ni podivas, tak uzsi stavba a vetsi kola budou do terenu rozhodne lepsi. takze ber to takhle - chces vic terenu (afrika), vic asfaltu (gs) - klasika promine. :D

nesouhlasil bych s tim, ze afrika nema pruzny motor. mne se naopak motor libil, trosku mi pripominal NTVcko, co jsem mel. na tah gs ale jasne nema. co se tyce posazu, afrika ('98) mi prijde o neco vyssi nez moje gs11 se sedlem v nizsi poloze. sedis hezky vysoko, mas prehled co se deje pred tebou. v zrcatkach vidis tam i tam. idelani pro velky chlapy. afrika taky nevypada, ze vazi pul tuny. na teziste si ale budes zvykat tam i tam. spotreba bude asi podobna u obou stroju, ja jezdim na gs kolem (vetsinou spis pod) 5 litru. rekl bych, ze s afrikou budes mit vetsi moznosti ve vyberu pneumatik, viz e09 a 140 vs 150 vzadu. mozna taky o neco vetsi moznosti v kufrech, na hrochovi jsem teda jeste givi wingrack nevidel. ale to uz jde proti tomu vetsimu "terennimu" jezdeni.

co predvadel kamos s afrikou, kdyz jsme jeli na vyjizdku s vfr, mi hlava nebrala. takze nejaky ostrejsi silnicni jezdeni neni problem. to samy se da vyvadet i s hrochem. tady bych ocenil naprosto fantasticky brzdy, jeste jsem nemel motorku, co by takhle brzdila (gsxr 750 horsi!). podvozek vybornej, uzivam si kazdej druh povrchu (teda spis cest) a jenom se musim smat, jak jsem nedavno na vfr nadaval na tuhle cestu do nove bystrice, co mi to ve foru poradili, tohle je cesta pro tank... a hle, na hrochovi si to uzivam vic nez ten genialni asfalt potom. hroch je klidna sila, tak to vidim ja. motor si bzuci (hroznej zvuk, navic prevodovka co vyluzuje, hruza - tady je honda uplne o hafo moc vepredu), pohodlne sedis, uzivas si srandovni ovladani blinkru (ktery kdyz presednes na japonce, tak budes postradat - hnedka si zvyknes) a kdyz mas naladu, hodis si nohy na valce a premyslis, jestli to byla na wildstarovi taky takova pohodicka (zdravim cunase a rikam - ser na stavbu a pod do hrocha :lol: ). dalsi kapitola sama pro sebe abs (vypinatelny). proste a jednoduse - hroch je super cestak na dobry i spatny cesty, kterymu se da po pravu rikat cestovni enduro. afrika je zamerena trochu jinak - je zivejsi (ano, tak to beru, ale je to tim vetsim vytacenim a dost tim, ze dost tezce mi jde u gs plyn), ma ty nejlepsi predpoklady toho v terenu zvladnou vice. budes si muset vybrat. u me konecny rozhodnuti vypadalo takhle - kdyz si tedka koupim tu afriku, stejne ji budu chtit brzo vymenit za gs, tak jsem si pujcil a sel hnedka do hrocha. kterej mi naprosto vyhovuje - holt chtel jsem spis cestak. a co je u me nejdulezitejsi - kaardaaaaan. :thmubup: :cool: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?

2.7.2007 v 11:45 | Nahoru | #2
Peacemaker>Diky za vycerpavajici info a zkusenosti. Bude to chtit se projet, jinak je to na prd...

(reakce na) Afrika? GS? Tiger?

17.3.2010 v 07:03 | Nahoru | #3

Peacemaker>Seky> tak ja to jeste trosku rozvedu, budu mluvit jenom o gs nebo o africe (sorry, ale o tigrovi vim prd a nevybral bych si ho)

ja dost o africe premyslel, ale za ty ceny co se prodava, bych sel do nejakyho peknyho starsiho kouku (tim myslim urcite pod 96, spis kolem 92). nejak jsem nebyl smireny dat za tu techniku co mi nabizi takovej balik penez.

afriku jsem zkousel na zpevnenych cestach, takze o jizde v terenu ti nic nereknu. ale kdyz se na ni podivas, tak uzsi stavba a vetsi kola budou do terenu rozhodne lepsi. takze ber to takhle - chces vic terenu (afrika), vic asfaltu (gs) - klasika promine. :D

nesouhlasil bych s tim, ze afrika nema pruzny motor. mne se naopak motor libil, trosku mi pripominal NTVcko, co jsem mel. na tah gs ale jasne nema. co se tyce posazu, afrika ('98) mi prijde o neco vyssi nez moje gs11 se sedlem v nizsi poloze. sedis hezky vysoko, mas prehled co se deje pred tebou. v zrcatkach vidis tam i tam. idelani pro velky chlapy. afrika taky nevypada, ze vazi pul tuny. na teziste si ale budes zvykat tam i tam. spotreba bude asi podobna u obou stroju, ja jezdim na gs kolem (vetsinou spis pod) 5 litru. rekl bych, ze s afrikou budes mit vetsi moznosti ve vyberu pneumatik, viz e09 a 140 vs 150 vzadu. mozna taky o neco vetsi moznosti v kufrech, na hrochovi jsem teda jeste givi wingrack nevidel. ale to uz jde proti tomu vetsimu "terennimu" jezdeni.

co predvadel kamos s afrikou, kdyz jsme jeli na vyjizdku s vfr, mi hlava nebrala. takze nejaky ostrejsi silnicni jezdeni neni problem. to samy se da vyvadet i s hrochem. tady bych ocenil naprosto fantasticky brzdy, jeste jsem nemel motorku, co by takhle brzdila (gsxr 750 horsi!). podvozek vybornej, uzivam si kazdej druh povrchu (teda spis cest) a jenom se musim smat, jak jsem nedavno na vfr nadaval na tuhle cestu do nove bystrice, co mi to ve foru poradili, tohle je cesta pro tank... a hle, na hrochovi si to uzivam vic nez ten genialni asfalt potom. hroch je klidna sila, tak to vidim ja. motor si bzuci (hroznej zvuk, navic prevodovka co vyluzuje, hruza - tady je honda uplne o hafo moc vepredu), pohodlne sedis, uzivas si srandovni ovladani blinkru (ktery kdyz presednes na japonce, tak budes postradat - hnedka si zvyknes) a kdyz mas naladu, hodis si nohy na valce a premyslis, jestli to byla na wildstarovi taky takova pohodicka (zdravim cunase a rikam - ser na stavbu a pod do hrocha :lol: ). dalsi kapitola sama pro sebe abs (vypinatelny). proste a jednoduse - hroch je super cestak na dobry i spatny cesty, kterymu se da po pravu rikat cestovni enduro. afrika je zamerena trochu jinak - je zivejsi (ano, tak to beru, ale je to tim vetsim vytacenim a dost tim, ze dost tezce mi jde u gs plyn), ma ty nejlepsi predpoklady toho v terenu zvladnou vice. budes si muset vybrat. u me konecny rozhodnuti vypadalo takhle - kdyz si tedka koupim tu afriku, stejne ji budu chtit brzo vymenit za gs, tak jsem si pujcil a sel hnedka do hrocha. kterej mi naprosto vyhovuje - holt chtel jsem spis cestak. a co je u me nejdulezitejsi - kaardaaaaan. :thmubup: :cool: :lol:



Pěkně napsané, díky
Beru to tak, že pro 1100GS vs. TA650 by to srovnání dopadlo podobně (jen že TA má asi pohodlnější sedlo jak pro řidiče tak hlavně pro spolujezdce, než AT, plus pár dalších rozdílů...).

jinak pro ostatní, vlezl jsem tu z vedlejší dikuse kde řeším co koupit za cca 60 až 90 tis. a nějak se to vykrystalizovalo v "souboj" 1100GS vs. TA650 ,
anebo v to stejné co tady, že je třeba si uvědomit, jestli bude člověk více na cestách a nebo chce více blbnout v terénu...

Naposledy editováno 17.03.2010 07:04:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist