1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
výfuk u dvoutaktu se musí složitě počítat z parametrů, které ty neznáš, a nedá se předpokládat, že ty bys to udělal lépe než banda inženýrů ve vývoji...
a tenhle motor, vzhledem k tomu, že je soutežní a tudíž jede na max, co se s tehdejšími materiály a zpracováním bylo možno dostat, neskýtá ani možnosti rozsáhlé úpravy...
pokud chceš víc síly, přejdi va vyšší kubaturu.. je to nejsnazší a rozumná cesta.
Naposledy editováno 16.11.2009 18:02:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
novější 125 moc neznám... teoreticky možná stejně, páč 513 má nějakých 35k, což novější 125 (ostatně už 125/519 měla přes třicet) běžně mají, a rozsah doženou přívěrou a klapkama... ale oproti 516 je třeba 513 celkem dělo, ta motorka jede fakt super... a hlavně i přes to že i ta potřebuje vysoké otáčky, proti 516 je přesto mnohem příjemnější v těch nižších...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
Dejv08>pech.> pěkně jsi to napsal asi máš pravdu, ale 250 je zase moc těžká jedině ten motor nacpat do jiného rámu, jinak jak jede ten motor čz 250 s porovnáním s novějšíma 125?
ja to natrel 125 (myslim 92) husce na rovince1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
Výfuk nech originál, z japonce ti tam žádný nebude pasovat a na výkonu si spíš ublížíš než pomůžeš.
250 ve srovnání s moderní 125 nejde rovnat, úplně jiný průběh výkonu a hlavně ovladatelnost je nesrovnatelná. Jednoduše řečeno, aby jsi mohl prohánět někoho na nové motorce tak musíš být o dost lepší jezdec než on jinak nemáš šanci.
Další věc je, že jiným rámem z toho novou motorku neuděláš, trochu se jízdní vlastnosti zlepší, ale pořád ti zůstane charakter zetky hlavně kvůli váze motoru a vzdálenosti řetězového kolečka od osy kyvky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
Spodek na 516 nikdy nebude, musíš hodně řadit a naučit se jezdit zatáčky přes spojku. Jiné řešení není. Jiným karburátorem si vylepšíš reakce na plyn, ale spodek stejně bude nic moc.
Na 250 v jiném rámu si dej pozor jen málo motorek funguje, většina jen vypadá, že by fungovat mohla. Postavit přestavbu do jiného rámu je dost náročné jak na čas tak na peníze, aby to k něčemu bylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
Musíš se snažit to proskákat tak, aby jsi nepadal proti kopci a těsně před dopadem už mít přidaný plyn, pokud to nestačí tak ve vzduchu o kvalt podřaď, dělá se to i na 250. Dost věcí okoukáš nebo na ně přijdeš. Pokud jsi byl na trati jen 3x tak na úvahy nad změnou stroje je brzo.
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
Co se týká závodění tak se zetkou jedině se zetkama, jiné třídy jen pokud máš hodně najeto.
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
http://www.moto-ustinl.cz/Kseznam.aspx?zn=21
http://www.tipmoto.c...a-informace/moto-pv/
http://www.motodilyph.cz/motoristicke-akce/
http://www.bartunkovi.cz/
napiš na mail nebo jim zavolej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
Byl sem s mou 250 513 na Dynu,určitě víte co to je,no a tam mi naměřili 28,24 koně při 6445 ot/min. Točivý moment 31,69 Nm při 6257 ot/min. a řekli mi že je to dost slušný.když sem se ptal jak je to možný že je to tak málo proti tomu co má napsáno,vysvětlili mi že ten psaný ůdaj je naměřený v továrně kde motoru dají ty nejlepší podmínky a ty v normálním provozu nikdy nedoženeš.řekli že většina motorek má při měření o 5 až 7 koní mín než má psáno,jak je to s hodně malejma obsahama nevím.jinak předemnou měřili týpka s Hayabusou a naměřili nějakých 190 +- a ten blbec se zeptal jak se dá zvíšit výkon?? jo a ještě něco,ten maník od měření chvíli koukal na ten muj stroj a pak řek at na to vlezu sám a budu dělat co mi řeknou že to asi neukočíruje.no tak sem to proved. odjezd sem měl s potleskem,bylo to na sraze,prej tam tohle ještě neměřili.
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk,filtr na čz 125/516
Co se tká výkonu tak si co se reálných parametrů týká netroufnu nic odhadnout, protože každá zetka jede jinak, má jiný průběh i výkon. Diskuzi jsem spíš směřoval k tomu, že výkon je nižší než udávaný ne větší. Další věc je, že udávané výkony co jsou v manuálu jsou měřené na motoru, ale většina dnešních měření je na zadním kole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk,filtr na čz 125/516
za odpověd dík
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spotřeba ČZ 125/516 | martintymr | 4 | 7.9.2023 v 12:57 doktorM |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Háže olej z převodovky ČZ 125/516 | sustrjan | 23 | 10.6.2022 v 16:33 sustrjan |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |