3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Stev>já teda celou debatu moc nechápu, ale když chci jet z kopce, tak si tam neutrál můžu nakopat i z šestky a ničemu to nevadí, nebo ne? Nazpátek to samý. A to pominu že stačí trochu vytočit dvojku a pak vyřadit, málokdo by chtěl jezdit z kopce 160. I když na motorce tak samozřejmě nejezdím.
A soudy že u auta neutrál taky nikdy mi hlava nebere. Kdybych chtěl jet šetřivě třeba na dálnici s mírnýho kopečka, tak mi to s kvaltem nikdy rychlost neudrží, musel bych vždycky přidat plyn. Nehledě na to že každý auto brzdí motorem jinak, některý skoro vůbec a některý dost, se starou fiestu vyřazuju poměrně často protože s kvaltem bych daleko nedojel.
Co se týče auta, tak souhlas.
Co se týče neutrálu z kopce u motorky, tak ho nedávám, je to zbytečný. Nevim jak moc brzdí velkej 2vál s kvaltem, ale u 4válu nemá význam vyřazovat. O tý spojce nemluvim, už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.
Dave81>Co se týče auta, tak souhlas.
Co se týče neutrálu z kopce u motorky, tak ho nedávám, je to zbytečný. Nevim jak moc brzdí velkej 2vál s kvaltem, ale u 4válu nemá význam vyřazovat. O tý spojce nemluvim, už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.
no tak můj velkej dvouvál brzdí motorem jako prase, to z menšího než velkýho kopce fakt brzdí, čili musím pořád držet plyn, ale sřazovat kvůli tomu 5 kvaltů ... to nejsem zase magor
kdyby byl neutrál mezi 5 a 6 bylo by to ideální
2 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
tohle jsou fakt uvahy za hranici ... ani nevim ceho ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
při stání s bežícím motorem ukazuje L/h to býva kolem 0,8 l s klimou 1L, některé vozy maj i režimy na hodinu př jízdě ale to funguje tak že to počítá vzdálenost jakou to ujede za hodinu podle rychlosti a od toho odvozuje spotřebu
Edit: jinak k tématu u auta brzdím výhradně motorem pokud se nejedná o nouzové brždění nebo zastavéní a pokud člověk podřazuje s citem tj že necá padnout otáčky a ž pakřaí dolů aby motor neřval tk mu to njákneublíží to samé dělám u moto a motor si ještě nestěžoval
Naposledy editováno 11.11.2009 09:26:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
p.e.p.a.>Maradonna> auto počítá spotřebu podle otáček kol a otáček motoru
Počítají podle četnosti x doby otevření vstřiku. Nějaké palubní PC už jsem vyrobil tak vím
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
jacobo>znovu - vetsina z ridicu nerekne v pripade pruseru ani "prdel" a uz je naraz ... nekdo mozna stihne uhybat, brzdit, kombinovat ... a chci fakt videt toho, kdo v pripade krizovky bude v aute honit kvalt a na motorce, jak tam nakope v krizovce rychlost - notabene tu spravnou, aby ho to neposlalo doprdele jeste pred tim, nez ho tam nakope ...
tohle jsou fakt uvahy za hranici ... ani nevim ceho ...
Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
1100Virago>Ota_M: Předjíždíš kamión s návěsem a když jsi v první třetině délky, začne vybočovat doleva na tebe. Co uděláš, začneš brzdit, nebo to oroštuješ a zkusíš uniknout dopředu?
Předjíždím kamion jen tehdy, když vím, že ho můžu bezpečně předjet a když vím, že řidič o mně ví. Jinak bych asi přibrzdil. Určitě mi příjde jako debilita to osolit a napálit do protijedoucího auta, nebo ve zvýšené rychlosti vyletět ze silnice.
Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?
např, když přibrzdíš těsně před zatáčkou nebo v zatáčce, kterou potřebuješ projet pod náklonem, tak abys vytáhl moto z náklonu, potřebuješ přidat plyn..
nebo, když dostaneš lehkej smyk určitýho typu, tak ho často zachráníš lehkým přidáním plynu
a takovejch situací je víc, prostě na neutrál se na motorce nejezdí, oni konstruktéři vědí, proč tam ten neutrál dávaj jen jeden mezi 1-2
Skobik>Ta nulova spotreba pri zaklaplem plynu me prijde mozna snad jenom na aute ktere ma strikacku a ta pozna ze jedu z kopce a vypne privod paliva uplne. Nemyslim si ze by to takhle fungovalo i u motorek.
Třeba u bmw to tak funguje..
Riddick>Proč by jako mělo vadit nechat motor běžet se zařazeným stupněm? Možná u dvoutaktu, že pořádně nedomazává, ale i tak by to měl vydržet v pohodě...
A mít zmáčklou spojku je pitomost ještě větší, tím jí odrovnáš jedna dva.
ty asi moc dvojtaktům nerozumíš maže furt když leješ do benzinu olej kdyby něco tak si přečti odbornou literaturu o dvojtaktech jinak pomlč....u mixeru nevim jak to je
Naposledy editováno 18.07.2010 17:20:40
Dave81>..... už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.
to je i samotná jízda na motorce
BTW:
Bezpečnost je koukám IN a všichni jsou strašně soucitný a starají se o to aby i druzí byli v bezpečí... nejlépe je k tomu donutit předpisy a tvrdě postihovat když náhodou někdo ohrozí svou bezpečnost