Jaký je rozdíl mezi nýtovaným a svařovaným? U nýtů použiju navíc jen silikon a budou jednodužší na výrobu...
Mají význam zkusené rohy?
Jak na zatěsnění víka? Stačí na stěny nasadit gumu na zatěsnění oken?
Musím nahoře u víka dělat zužení? Nebude lepší rovná stěna a pak přesah víka?
Na TTR je pravej bok širší... tak pravej kufr udělat o 5cm menší?
Jak s otvíráním? Po nebo proti směru jízdy? Jaký to má výhody?
1 reakcí na tento příspěvek Hliníkové kufry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
Jouffan>Tarabys> No, kdyby to někdo v čechách chtěl začít dělat seriově za rozumnou cenu vůbec bych se nezlobil;)
Zrovna ty od Bighuskyho mi za rozumný peníz přijdou.. jen je z Moravy
Edit. vlastně spíš ze Slezska
Naposledy editováno 03.11.2009 16:47:50
1 reakcí na tento příspěvek Hliníkové kufry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
Sema>Zrovna ty od Bighuskyho mi za rozumný peníz přijdou.. jen je z Moravy
Edit. vlastně spíš ze Slezska
no tak zas tak bych to tak neškatulkoval, ale je fakt že pro lidi z čech je to trochu dálka...ale i to je relativní...
(nejen) já mám kufry od BigHuskyho a jsem spokojen, i když teda zatím žádný výlet nepodnikly a na Ukrajinu jsem je nestačil instalovat...
ziky>Rači si je kup nejsou tak drahý a stejně by jsi to pořádně neudělal.
To bych netvrdil... něco už mám za sebou
Spíš mi jde o ty praktický zkušenosti, vím že cena huskyho je solidní, ale když jich udělám pár i pro kamarády, tak se to rozhodně vyplatí...
BTW výrobní cena obou kufrů tipuju na cca 2500 i s polepem
Naposledy editováno 03.11.2009 17:53:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
já jsem se celkem rozhodoval, ale EVO3 to vyhrály, poměrem cena/výkon a taky to že to mám k Huskymu z Ostravy pár km... Jediné co mě na nich vadí, že ještě nevisí na moto...
A je fakt, že montážní sadu je lepší si nechat u někoho vyrobit, protože tu co (vlastně pře-)prodává Husky mi přijde celkem drahá, aspoň teda na mého Stroma... :\
2 reakcí na tento příspěvek Hliníkové kufry
Edit:upřesnění věty
Naposledy editováno 03.11.2009 18:01:17
1 reakcí na tento příspěvek Hliníkové kufry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
Hodně příjemných chvil při cestování a kolama vždy dolů přeje Romanos.
Suchman>TOLI.> Z toho vyplívá i to horní zůžení co? To bude taky na kkt při pěchování že?
Víko s přesahem asi 2cm.Sice to neni tak pevný jako zahnutí hrany dovnitř ale při pádu se to líp rovná a to o dost.
Jinak souhlas že BEGR je u nás fakt špička.
2 reakcí na tento příspěvek Hliníkové kufry
Edit. hrubice
Naposledy editováno 04.11.2009 14:04:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
jinak co se týče srovnání Big-Husky vers Begr na které někdo dával odkaz jsem přečetl ale pro mě osobně nemá žádnou vypovídající hodnotu
pokud něco vyrobíš hoď sem pak link je to docela zajímavé tema přeju úspěšný pokus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
Sema>Zkosené rohy se dělají hlavně kvůli požadavkům na bezpečnost-speciálně policie v Rakousku a Německu je alergická na bedny s ostrýma hranama.. Jestli víko dopředu/dozadu nevím, ale kufry Touratech ho mají jen nasazovací-viděl jsem ho uletět z kamarádova Dakara, vyletěl (ten dekl, ne dakar, ne kamarád) pár metrů do výšky a pak se obloukem snášel k zemi, o pár metrů minul cyklistku co tam zrovna vedla kolo-a kamarád si ani nevšimnul, že o to víko přišel, koukal jak vrána, když jsem mu ho podával..
Edit:upřesnění věty
Zapomněl jsi ale napsat, že kamarád víko přiložil na kufr ale zapomněl zavřít petlice a neměl pojistný nylonový pásek, který právě zabrání aby víko odletělo když člověk zapomene víko zavřít. Víko drží v profilované liště docela dobře a vítr nebo nějaká nerovnost ho vyhodí až po nějaké době - obvykle už příliš pozdě. Je to ale asi tak stejné, jako nezamčené víko na jakýchkoliv jiných kufrech, kde se celé víko dá sundávat.
A taky jsi nenapsal, že se to týkalo "starých" kufrů Zega, protože ZegaPro (od roku 2009) mají jiný systém zavírání kde jeden pant může zůstat otočný a není potřeba víko úplně sundávat...
To jen na upřesnění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
Sema>No, na Transalpa se má dávat na jednu stranu o pět čísel užší kufr, takže od osy motorky má konce kufrů stejně, ale vizuelně to vypadá divně. Já mám současné kufry (plastové) stejně velké, takže mám na jedné straně širší motorku, ale podle mého to není vidět a při jizdě jsem žadný problém s nevyvážením nepociťoval. Třetí možnost je udělat držák stejně široký a stejný kufry, takže zůstane fuka tam kde není výfuk... Takhle to má třeba Transalp 700 s origo bočními kufry. Moc sem ti asi neporadil, ale tady záleží spíš na vkusu, když už si to budeš dělat sám...
Edit. hrubice
stím transalpem to může a nemusí být pravda a co se týká petlic-zámků,pokud ti petlice táhne,nemusíš víko zamykat,se neodepne,jezdím s begrama 2,5 roku a nezamykám je,jen když jdu od motorky někde dál,nebo přes noc
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Hliníkové kufry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hliníkové kufry
BTW: píšeš že jezdíš s BEGRama 2,5 roku, ale nejsi (dle nicku - viz BMW forum) sám jejich výrobce?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |
Nastavení předpětí pružiny Yamaha T... Yamaha TT 600 R | Blueracing | 8 | 30.3.2023 v 20:55 Blueracing |
Výměna oleje u TT600R Yamaha TT 600 R | jent | 15 | 30.3.2022 v 13:28 Wolf_64_2010 |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |