Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .
Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]
A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40
Na závěr přidávám pár fotek:
Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805
Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
pech.>Sema> pokud se nepletu, tak 487 už měla dvouklíčovoou přední
Tak tak, máš pravdu, vepředu je dvouklíč.. Všechny moje bývalé Jawy měly kotouč a ty cizí, které jsem řídil a měly buben, tak moc nebrzdily, jedna spíš přibržďovala... no, byly to pelechy, tak to zjevně bylo neseřízením..
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
on je totiž výstupek na štítu brzdy dutej a vymačká se... dutinu jsem si nechal dovařit, ofrézoval, na vidli jsem smrknul prodlouženíčko pro záchyt a chodilo to pak dobře... ale teď už je pryč... vidle jsem střeli po tom, co jsem 477 udělal na kotoučovku..
marně právě sháním náhradní, na kterém bych to provedl smolíkovi... byť bez dovaření prodloužení, aby to nebylo vidět... taky mám trochu vůli a rád bych aby mi smolík nadále na cestách připravil maximálně jeho oblíbenou závadu, upadlej drát - vytřesenj šroub a ne tohle :)
dvouklíč dozadu nedávej, je tam zbytečnej a dozadu nebrzdí :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
[img]
Moji přes zimu čeká důkladná rozborka a následná sborka. Mám problémy s popraskanými předními držáky motoru, takže to budu muset nechat vyvařit. Jinak budu posílat na chrom drobnosti jako osky kol, záchyt zadní brzdy, táhlo atd. Musím taky zrepásnout tachometr + ty brzdy, jak jsem psal. Na lak zatím sahat nechci, ale možná nechám udělat nové linky. Tak bude moje 471 zase o krapet hezčí a bude připravena na cesty příští rok .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
to že je dochovaná, včetně drobných šrámů si na ní cením.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
Popraskané mám držáky motoru na rámu v „očkách“, jak se motor uchytí 2ma šroubama do rámu. Horní už mám prasklé oba a spodní začíná na jedné straně. Motor je u 471 docela těžká mrcha a zvlášť na českém tankodromu dostávají držáky na frak. S popraskanejma držákama jsem objel Itálii a Švýcarsko a poškození se nějak nezhoršilo, ale pak po 200 km na českých silnicích to hodně postoupilo... Budu nechávat vyvařit ty očka (upadené kusy mám) a pro jistotu tam nechám přivařit ještě jeden plech stejné síly, aby to bylo pojištěné
Naposledy editováno 18.10.2009 22:39:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 | Kalasnikov | 25 | 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov |
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 | sikmar | 14 | 20.1.2023 v 21:20 pech. |
GO motoru Jawa ČZ 250/471 | Otajs | 8 | 2.12.2022 v 20:20 Radovann |