Edit: Kdyby jste se divili proč je v tématu F800S, tak je to protože F800ST není v nabídce
Naposledy editováno 13.10.2009 14:35:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu je centrální stojan?
Bidlo>no, nečetl jsem to dál celé, ale všichni kdo ho neměli, nemají zkušenost jak to je pohodlná věc.na motorce je tak ,že pochybuju že bude někdo škrtat a rozdíl ve váze? dal bych ruku za to, že většina lidí (kdyby nevěděla jestli na moto je ne ne)by to nepoznala
měl jsem ho na b6, škrtal jsem i s přitvrzeným podvozkem.
půjčil jsem si na pár km futuru, škrtal jsem.
na ostatních motorkách buď nebyl, nebyl jsem tak vyježděný, nebo byl dobře "schovaný" (třeba na lc8 adventure s...ale nevím, jak se chová v terénu, sqwer a petr11 ho nesundali).
kdybych s ním neškrtal, rád ho mám (váhu neberu, stejně je dole)
edit: píšu o motorkách, které nejedou na okruh a do lesa
Naposledy editováno 13.10.2009 23:40:51
K čemu všemu mi slouží na 200kg mašině:
Při balení bagáže
Při údržbě a opravách celé motorky
Při mazání
Při přezouvání a vůbec sundavání kol...obou!
Při nemožnosti odmačknout patku zadní gumy (copyright Sqwer)
Při tankování do obou nádrží
Při odstavení v garáži,velice podstatně odlehčuje oboje pérování
Prostě je to maximálně užitečná věc,navíc zatím jsem za jízdy nepoznal,že tam je a dost možná neváží ani to kilo...
1 reakcí na tento příspěvek K čemu je centrální stojan?
Tohle vlákno jsem založil, protože si chci koupit BMW F800ST, u kterýho je centrální stojan příplatková výbava. Takže jsem zvažoval jestli X EURo vyváží ty výhody, který centrál přináši.
Zatím 4 rok jezdím na motorce s policajtem a nepřišlo mi, že bych nějak strádal, takže jsem doufal, že mi tady někdo vysvětlí jaký výhody z centrálního stojanu plynou. Ale zatím jsme se nedostali dál než tam, že to je pohodlná věc, která se hodí hlavně na servisní práce na mašině. To beru. Taky neříkám ani popel lidem co by za centrální stojan dali život. Jen mi přijde, že ty výhody co uvádí jsou buď
i) tak mizivý, že nestojí za to dávat za stojan peníze (lepší nakládání bagáže)
ii) se netýkají motorky, na který chci jezdit (mazání řetězu, lehčí tankování)
iii) se netýkají situací, do kterých se plánuju dostat (jakýkoliv servisování mimo dílnu)
iv) jsou celkově pochybný (lepší stabilita na centrálu, mě nikdy mašina z policajta nespadla)
Takže já se bez něj asi obejdu. Ale samozřejmě jsem se ptal jen kvůli mojí situaci, rozhodně nechci rozpoutávat nějakou kampaň proti centrálním stojanům Chápu, že pro spoustu lidí (možná v malinko jiný situaci, třeba s úplně jinejma mašinama) má velký opodstatnění.
PS: Možná bych měl doplnit, že to STčko chci využívat pro jízdu na asfaltu (řekl bych sportovnější). Takže takový mix sportovno / cestovního využití. Sportovní motorky se s centrálem nedělají ani jedna. Bežným doplňkem je u větších cesťáků (hlavně myslím kvůli váze motorky). STčko je dost lehký. Takže tady je asi ten základ mojí pochybnosti jestli centrál ano či ne.
Naposledy editováno 14.10.2009 10:54:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu je centrální stojan?
Pro toho s tím multisráčem:o tom,co mi je,nebo není k hounu si s dovolením rozhoduji sám,pokud bych měl glosovat stejným způsobem,zeptám se Tě,proč sis nekoupil nějakou motorku?
Bozo>re příspěvky "Co je tohle za blbou otázku"
Tohle vlákno jsem založil, protože si chci koupit BMW F800ST, u kterýho je centrální stojan příplatková výbava. Takže jsem zvažoval jestli X EURo vyváží ty výhody, který centrál přináši.
Zatím 4 rok jezdím na motorce s policajtem a nepřišlo mi, že bych nějak strádal, takže jsem doufal, že mi tady někdo vysvětlí jaký výhody z centrálního stojanu plynou. Ale zatím jsme se nedostali dál než tam, že to je pohodlná věc, která se hodí hlavně na servisní práce na mašině. To beru. Taky neříkám ani popel lidem co by za centrální stojan dali život. Jen mi přijde, že ty výhody co uvádí jsou buď
i) tak mizivý, že nestojí za to dávat za stojan peníze (lepší nakládání bagáže)
ii) se netýkají motorky, na který chci jezdit (mazání řetězu, lehčí tankování)
iii) se netýkají situací, do kterých se plánuju dostat (jakýkoliv servisování mimo dílnu)
iv) jsou celkově pochybný (lepší stabilita na centrálu, mě nikdy mašina z policajta nespadla)
Takže já se bez něj asi obejdu. Ale samozřejmě jsem se ptal jen kvůli mojí situaci, rozhodně nechci rozpoutávat nějakou kampaň proti centrálním stojanům Chápu, že pro spoustu lidí (možná v malinko jiný situaci, třeba s úplně jinejma mašinama) má velký opodstatnění.
PS: Možná bych měl doplnit, že to STčko chci využívat pro jízdu na asfaltu (řekl bych sportovnější). Takže takový mix sportovno / cestovního využití. Sportovní motorky se s centrálem nedělají ani jedna. Bežným doplňkem je u větších cesťáků (hlavně myslím kvůli váze motorky). STčko je dost lehký. Takže tady je asi ten základ mojí pochybnosti jestli centrál ano či ne.
tak pokud maš doma dobře vibavenou dílnu tak bych se na to taky vysr...
Naposledy editováno 14.10.2009 14:31:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu je centrální stojan?
Je pravda, že jsem měl od začátku víceméně jasno. Jen se mi zdálo, že něco přehlížím. Dávat do standardního příslušenství něco co využiju hlavně při servisování (a tahat to pořád sebou) mi přišlo jako magořina, ale vy jste mě přesvědčili, že to tak je, a že spousta lidí to ocení.
Takže odpověď na mojí otázku je:
Na motorce je centrál kvůli tomu, že
i) ve spoustě situací je pohodlnější mít motorku vzpřímeným stavu
ii) ve spoustě situací je potřeba mít odlehčený zadní kolo a pokud není centrál musí se dokoupit separátní stojan (a i ten je jen v dílně, takže pokud se něco stane na cestě, tak je to bez centrálu pikaču)
iii) motorka na centrálu je zřejmě o něco stabilnější
Tohle já respektuju. Není to dostatečnej důvod k tomu, abych já za centrál platil víc a pak ho ještě tahal sebou, ale chápu, že spoustě lidí se to bude zamlouvat.
PS: Nikdy by mě nenapadlo, že se okolo tohodle tématu strne takovej idiotskej flamewar. Skoro jako jestli je lepší Honda nebo Kawasaki
2 reakcí na tento příspěvek K čemu je centrální stojan?
1 reakcí na tento příspěvek K čemu je centrální stojan?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu je centrální stojan?
Karaya1>Takovouhle otazku muže položit snad jen dement
Rád si poslechnu, proč je to tak dementní otázka (když už pominu, že mě tady urážíš, což já jako dement dělám jen velmi vyjímečně a to i na tomhle fóru)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu je centrální stojan?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu je centrální stojan?
Uherm>každej nemá kardan
Co je to kardan?
Naposledy editováno 14.10.2009 23:52:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT | petrosolsobě | 2 | 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě |
Problém s elektrikou, nestíhá dobíj... BMW F 800 S | Hant2 | 8 | 21.6.2023 v 19:42 Hant2 |
Originál nosič topcase BMW F800R/ST... BMW F 800 S, BMW F 800 GS, BMW F 800 ST, BMW F 800 R... | Davaz | 0 | 15.2.2023 v 01:26 Davaz |
Za deště mě ohazuje zadní pneu BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R | Davaz | 30 | 8.2.2023 v 07:16 zatr |