Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .
Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]
A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40
Na závěr přidávám pár fotek:
Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805
Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
ujel jsem zatím zhruba 650km na vape... motorka jezdí normálně, chytá normálně a svítí stejně dobře, jako auto... regler se ani po delší jízdě (100-150 km) nepřehřívá, tak zatím zůstane kde je... jezdím trvale se světly, jako vždycky předtím... jsem spokojen - jen budu muset poladit přerušovač z felicie, který mi na 6v s 10w žárovkami makal dobře, teď maká rychleji, tak se do něj podivám a trochu ho přečasuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
Jinak jak si tam dal ten rotor – jak jsem psal já bez kolíčku?
pech.> Už na ty fotky koukám, uvidím, jestli si budu s umístěním regulátoru hrát nebo ne . Jinak popisuješ klasické pocity majitelů VAPE – jen škoda, že nemáš dvouválec, tam by byl dost cítit i slušný nárůst výkonu
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
nárůst výkonu jsem u jednoválce sice nijak subjektivně nezaznamenal, ovšem ony tyhle čz jezdí velmi dobře už na kladivo a nejsou tak citlivé na seřízení předstihu jako dvouválce...
dostal jsem to, co jsem očekával, 12v, pro standartní světelnou výstroj místo bludičky :)
Sema>Koupil jsem nedávno čezetku 175/487 na kochací výlety po vlasti, ale už díky vám začínám přemýšlet o nějakém delším výjezdu do Alp.
Alpy vřele doporučuju, s ČZetama si tam užiješ velkou srandu .Jinak příští rok po státnicích plánuju velmi velkou výzvu pro 471 aneb Europetrip – předběžná mapa . 471 přes zimu podstoupí důkladnou přípravnou kůru. Část dílů dostane nové chromy a hlavně musím opravit uložení motoru – popraskané přední držáky na rámu nejsou to moc pravé
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
Co mám ozkoušené u 455 i 471, tak je ideál jet normálně s plynem a občasně vykvaltovat aby se motor trochu ochladil. Brzdit zas tak moc není potřeba – nikdy jsem s brzdama problémy neměl. Chce je mít ale v cajku a správně seštelované. Největší sranda byla, když jsem po Stelviu kontroloval u 471 zadní brzdu, tak jí ubylo přes 1,5 mm obložení, na předku víceméně nic . Principiélně jde o to držet nějakou rychlost „zatáčka ne zatáčka“ a trochu ji brzdama korigovat a udrřžovat.
Jinak u 471 jsem dělal i to, že jsem ten motor normálně v delším kopci vypnul a pak dole nakopl za jízdy, kopnul 4 a mazal dál . Tohle si ale nelajznu u 455, ta se startuje docela hůř a je docela „proslulá“ jako kostilam – kope jak kráva .
Při sjezdu kopců s čtyřtaktem to máš o dost jednodušší, typicky motory 2V brzdí opravdu hodně, takže stačí jen trochu zavřít plyn a na ty brzdy ani moc šahat nemusíš.
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
Naposledy editováno 12.10.2009 22:27:48
Jednou bych se tam chtěl podívat na stroji československé výroby, mám v plánu, až nebude co na práci si pořídit asi Jawu 250/553 kývačku (nejlépe s rybinovými výfuky,nebo 559 panelku tu už mám ale bez pp a v bídném stavu) a trochu jí zrenovovat, a pak možná ....... ale to je hudba daleké budoucnosti
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
každopádně na jawě nebo čz bych si i troufl, samozřejmě po menších ůpravách (VAPE, ....)
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
Každopádně to není jízda jak novejma motorkama. Člověk musí myslet na vše, co by ho mohlo při cestě potkat. Letos jsem myslel na vše kromě vylomené páčky spojky, a příští rok náhradní páčky přibudou do výbavy .
Jinak na příští rok na cestu do Francie a možná i Španělska si asi pro jistotu přeplatím nějaké asistenční služby, kdyby došlo na to nejhorší. Ale zatím musím zaklepat, že jsem na cestách vždy vše opravil, ale jistota je jistota
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
martin ED250> Super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
zadní je dostačující...
já sice stejně časem přešel na kotouč, protže jsem na něj sehnal fungl vidle.. ale dvouklíč brzdí dobře... jen dozadu se mu brzdit nechce, páč má pak obě pakny úběžný
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 | Kalasnikov | 25 | 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov |
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 | sikmar | 14 | 20.1.2023 v 21:20 pech. |
GO motoru Jawa ČZ 250/471 | Otajs | 8 | 2.12.2022 v 20:20 Radovann |