pepazdepa-84>To je další otázka, repase a následné nastavení. Mám to jak Maross ve předu origo vzadu ohlins. Myslím že ten předek mi asi zvládne repasovat slušný mechanik. Vyplatí se pro mrdala tipu mne kupovat i předek (asi spíš jen kartrige)? Nebo serie je dostačující?
no myslim ze cokoliv vic nez kartridge se celkem prodrazsi...
jinak repas bych videl spis jako vymenu gufer/stiraku a olej... takze nic co neudelas za odpoledne doma...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
já nemam důvod k Halbichovi nejezdit .A posílat něco do ciziny to dělat nebudu.
Na moje mrdání to nepotřebuju.
Až se spálim tak budu mít důvod někomu nevěřit.
Zati ten důvod nemam.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Veronika-Suzuki>tak já na Hlabicha dopustit klidně dám...
k němu opravdu ne. Po ročních zkušenostech a prodrbané sezoně, která nevedla nikam...ale umí to obkecat...to jo...to má pak člověk pocit, že to opravdu dává do dobrých rukou...než ovšem pozná ruce jiné...
určitě Zupin nebo Andreani!
Co teda provedl!
Vždyť ladil Indymu mašiny a výsledky byly!!!!!
Tak to sem napiš jak to bylo!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Milagros>fuj halbich!!!!!celej tym IV Racing i ja sem si tam nechali sestelovat podvozky a vsichni krome me popadali protoze sem si to hned prenastavil.....vse priserne utahl a perovani nefungovalo.....tot moje zkusenost
Servis neznamená nastavit k dokonalosti! Je to vyloženě tabulkově dané s jasnými postupy přímo od Ohlinsu, takže by to měl i Halbich udělat správně. A jestli se do toho přenáší nějaké "know-how", tak o tom já nic nevím.
Myslím, že je to vše stejné (prostě dané od Ohlinse) a provést servis by měl jakýkoliv zaškolený a vytipovaný servis-zastoupení.
A to, jak si podvozek nastavíš a zvolíš na něj prvky (tvrdosti pružin..) je věc individuálního nastavení a zkoušení za provozu na trati, nikoli servisu!!!
Specialistů, kteří ti pomůžou s nastavením a fakt pro to mají cit, zkušenosti a vnímavost pocitů jezdce je málo. Velkým týmům k tomu pomáhá telemetrie.. A stejně někdy prostě musíš to optimum hledat. To asi nejde udělat během jedné půlhodiny. Jednoho člověka, co se s tím umí dost dobře poprat a má "poctivý" přístup k věci znám.. A vím, že jeho pomoc přinesla své ovoce a ve finále i titul v MČR třídy SST600 (už se tu o něm někdo zmínil, že byl i v ČMN článek ...a ten je fakt kapacita..).
Já byl trochu zklamaný, když jsem v rámci dobré "zimní" ceny nechal repasovat pouze rok jetý podvozek přes ProRace (mají dobré vztahy se Zuppinem) a vyšlo mě to nějak na 450 Euro. To jsem jakoby nečekal.. Takže letos zkusím české zastoupení, co se repase týká.. Tlumič řízení mi udělali perfektně. Repasi zadního tlumiče bych očekával tak do 5tis. Kč (??), pokud není zničený.. Dělaj to i na závodech v mobilním servisu a ty ceny takhle jsou..
Naposledy editováno 07.10.2009 15:49:56
Perňa #81>Servis neznamená nastavit k dokonalosti! Je to vyloženě tabulkově dané s jasnými postupy přímo od Ohlinsu, takže by to měl i Halbich udělat správně. A jestli se do toho přenáší nějaké "know-how", tak o tom já nic nevím.
Myslím, že je to vše stejné (prostě dané od Ohlinse) a provést servis by měl jakýkoliv zaškolený a vytipovaný servis-zastoupení.
A to, jak si podvozek nastavíš a zvolíš na něj prvky (tvrdosti pružin..) je věc individuálního nastavení a zkoušení za provozu na trati, nikoli servisu!!!
Specialistů, kteří ti pomůžou s nastavením a fakt pro to mají cit, zkušenosti a vnímavost pocitů jezdce je málo. Velkým týmům k tomu pomáhá telemetrie.. A stejně někdy prostě musíš to optimum hledat. To asi nejde udělat během jedné půlhodiny a jednoho člověka, co se s tím umí dost dobře poprat a má "poctivý" přístup k věci znám.. A vím, že jeho pomoc přinesla své ovoce a ve finále i titul v MČR třídy SST600
Já byl trochu zklamaný, když jsem v rámci dobré "zimní" ceny nechal repasovat pouze rok jetý podvozek přes ProRace (mají dobré vztahy se Zuppinem) a vyšlo mě to nějak na 450 Euro. To jsem jakoby nečekal.. Takže letos zkusím české zastoupení, co se repase týká.. Tlumič řízení mi udělali perfektně. Repasi zadního tlumiče bych očekával tak do 5tis. Kč (??), pokud není zničený.. Dělaj to i na závodech v mobilním servisu a ty ceny takhle jsou..
jo zvlast kdyz servis po roce spociva ve vymene nejakych tesneni (obcas se tam i nechavaj kdyz jsou OK) a vymena oleje... 450E by me asi poslalo do kolen... to je zhruba cena myho bitubo centralu:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
pepazdepa-84>To je další otázka, repase a následné nastavení. Mám to jak Maross ve předu origo vzadu ohlins. Myslím že ten předek mi asi zvládne repasovat slušný mechanik. Vyplatí se pro mrdala tipu mne kupovat i předek (asi spíš jen kartrige)? Nebo serie je dostačující?
Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení.. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..
Perňa #81>Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení.. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..
ehm Pepazdepa 106kg ale bez oblečení takže dejme tomu v plné zbroji 120kg
2 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Perňa #81>Josef, výměna cartrige je nejvyšší možná úprava sériové vidlice Myslím, že zrovna u R1 se nechá dobře vychytat i ta sériová, co se týká nastavení .. pokud nemáš nějak metrák a víc. Dá se ladit i viskozitou a výškou hladiny oleje. Ale jestli si neměl problémy, nechal bych to jen u běžnýho servisu - olej, přetěsnění. V Brně jsem jel 2:10 s Ohlins úpravou (letos - STAGE 3) a i se sériovou vidlicí, není to zase takový rozdíl..
A to se dá říct o všech modelových ročnících?Nebo o kterých s jistotou?Už jsem slyšel nebo četl snad v ČMN,že si dal nějakej týpek na K6 vidle z R1 a že pak byl teprve spokojenej:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Perňo - ale má pravdu do těch 100 se moc asi nevejdu, takže co s tím? Nechám tam určo předek sérii (na ty moje časy to stačí), ale kdyby se udělal nějakej lehkej upgrade na mojí váhu tak by to nebylo špatné. Představuji si pod tím nějaké tvrdší pružiny.
pepazdepa-84>stepos79> Co to tu pindáš mám teď 104Kg a na sezonu tam jistě bude 98 - 100 i kdybych se rozkrájel.
Perňo - ale má pravdu do těch 100 se moc asi nevejdu, takže co s tím? Nechám tam určo předek sérii (na ty moje časy to stačí), ale kdyby se udělal nějakej lehkej upgrade na mojí váhu tak by to nebylo špatné. Představuji si pod tím nějaké tvrdší pružiny.
promiň Pepo ukřivdil jsem ti o 2 kila jsi hubeňour vlastně
alda82>Ďuričko22> pochybuju.Tobě taky něco dělal a poradil ti dost .Nebo ne?
já nemam důvod k Halbichovi nejezdit .A posílat něco do ciziny to dělat nebudu.
Na moje mrdání to nepotřebuju.
Až se spálim tak budu mít důvod někomu nevěřit.
Zati ten důvod nemam.
Já proti Halbichovi nemůžu říct ani "pumpička" byl ke mě vstřícnej a protože se spletli se servisem mýho zadního "rotačáku" nabídli mi pak Bitubo za zvýhodněnou cenu což je super přístup...navíc když jsem měl problém s předkem,tak si mi tam s tim pan Halbich půl hoďky šrouboval a nechtěl za to nic...zkrátka moje zkušenosti s 3W veskrze pozitivní.
1 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
VM MOTOR vypada dobre, jenze Pisek je daleko, nevite o nekom aspon na morave?
Perňa #81>Servis neznamená nastavit k dokonalosti! Je to vyloženě tabulkově dané s jasnými postupy přímo od Ohlinsu, takže by to měl i Halbich udělat správně. A jestli se do toho přenáší nějaké "know-how", tak o tom já nic nevím.
Myslím, že je to vše stejné (prostě dané od Ohlinse) a provést servis by měl jakýkoliv zaškolený a vytipovaný servis-zastoupení.
A to, jak si podvozek nastavíš a zvolíš na něj prvky (tvrdosti pružin..) je věc individuálního nastavení a zkoušení za provozu na trati, nikoli servisu!!!
Specialistů, kteří ti pomůžou s nastavením a fakt pro to mají cit, zkušenosti a vnímavost pocitů jezdce je málo. Velkým týmům k tomu pomáhá telemetrie.. A stejně někdy prostě musíš to optimum hledat. To asi nejde udělat během jedné půlhodiny. Jednoho člověka, co se s tím umí dost dobře poprat a má "poctivý" přístup k věci znám.. A vím, že jeho pomoc přinesla své ovoce a ve finále i titul v MČR třídy SST600 (už se tu o něm někdo zmínil, že byl i v ČMN článek ...a ten je fakt kapacita..).
Já byl trochu zklamaný, když jsem v rámci dobré "zimní" ceny nechal repasovat pouze rok jetý podvozek přes ProRace (mají dobré vztahy se Zuppinem) a vyšlo mě to nějak na 450 Euro. To jsem jakoby nečekal.. Takže letos zkusím české zastoupení, co se repase týká.. Tlumič řízení mi udělali perfektně. Repasi zadního tlumiče bych očekával tak do 5tis. Kč (??), pokud není zničený.. Dělaj to i na závodech v mobilním servisu a ty ceny takhle jsou..
Perno, k tematu Halbich x napr. IV to nema smysl komentovat, ale je zvlastni, ze po te co dali svoje naradi k Zupinum problemy jako zazrakem zmizely, asi jen nahoda , pomiji, ze zrovna IV melo s Halbichem kontrakt nejen na dodani, ale i servis a veci s tim spojene, coz se zrovna ne zcela ze strany dodavatele plnilo.
Co se tyce ceny repase, vzhledem k tomu, ze nova centrala stoji neco kolem 1300e na tvoji R1, tak ta cena je asi vyssi, otazka je zda byly ona centrala opravdu ok, zazil jsem to u "blbeho" Sachse, kdy jsem chtel jenom repasi s tim, ze tomu nic neni a ejhle "raketa" za repasi neb se menilo pres 50% dilu.
Kdyz to treba vztahnu k motorum co jsme meli od Amanna, tak jsme si dohodli fix cenu za prohlidku a serizeni ta cinila 500e, veskere over cost se pricitaly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Ďuričko22>A to se dá říct o všech modelových ročnících?Nebo o kterých s jistotou?Už jsem slyšel nebo četl snad v ČMN,že si dal nějakej týpek na K6 vidle z R1 a že pak byl teprve spokojenej:)
Mám zkušenost s modelama od r.2004 do 2008. A tam je to opravdu dobrý. Asi lidi, co jedou rychle by mohli oponovat, ale tak to vidím..
Co se týká větší váhy jezdce, tak asi se musí zalaborovat s jinýma pružinama. Přitvrdit vidlice ke konci zdvihu (když při tvrdým brždění jde moc dolů) se dá taky zvýšením hladiny oleje a ohlins to udává jako další věc, která ovlivňuje nastavení a charakteristiku pérování.. No a viskozitu oleje dát jinou, kdyby nevycházel rozsah nastavení tlumení, ale u R1 je to OK i s předepsanou viskozitou.. Moc bych to nepřeháněl, důležitá je funkčnost všeho, těsnost a nový olej.
Co se ale týče nastavení motocyklu, za které si pan H. taky účtuje, tak to jsou vyhozené peníze.
Až tam pojede a budete mít tu smůlu se s ním setkat osobně, tak si připravte tak dvě hodinky času a že budete mít vyhučenej důlek do hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
alda82>Co teda provedl!
Vždyť ladil Indymu mašiny a výsledky byly!!!!!
Tak to sem napiš jak to bylo!
Výsledky? Sezona 2008 byl bohužel propadák a posun nikam.
Pan Halbich NEUMÍ nastavit podvozek, ani když je přímo na okruhu u testování.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Veronika-Suzuki>Výsledky? Sezona 2008 byl bohužel propadák a posun nikam.
Pan Halbich NEUMÍ nastavit podvozek, ani když je přímo na okruhu u testování.
To bych s dovolenim podepsal
Ale zase na jeho obranu je skvely obchodnik, dokaze prodat i to, co snad ani prodat nejde, viz gumy Kaczerovi a pak mu jeste rekne, ze se mu trhaji proto, ze ma spatne nastaveny podvozek, asi zapomel, ze ten podvozek se delal u nej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
jinak mě to celkem pekvapuje,vždycky jsem měl pocit že u nás jeden z nejlepších.no ještě že jsem to na jaře zrušil,byl jsem k němu objednanej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Znám pouze story s IV racing a pak s T.Holubcem...ale s KaCZerem mi to uniklo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Veronika-Suzuki>DanMagna> počkej počkej...tuhle příhodu neznám, to mi povyprávěj
Znám pouze story s IV racing a pak s T.Holubcem...ale s KaCZerem mi to uniklo
To bylo letos, jednak prodal Kaczerovi Bridge YDC, coz je fakt nepovedena guma, to rikaji sami lidi od Bridgestone, resp. jinak je to guma na sedm kol, pouzil bych vyraz kvalifikacni, Kaczer odjel do Mostu nebo do Brna, ted abych nekecal, no a tam to proste nefungovalo a guma po trech kolech na srot, tak se ho Kaczer ptal co a jak a odpoved byla, to je blbe nastavenym podvozkem , ja jen dodam, ze podvozek delal jen a pouze pane Halbich a jeho firma ale co gumy byly zaplacene, podvozek taky, takze ukol splnen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
jinak pak 3W se chystá údajně do "světa" ale je to ještě tajný, nicméně se má jednat snad o Moto2 doufám že z něj budou mít takovou radost jako tady u nás
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
jirik83>jinak mě to celkem pekvapuje,vždycky jsem měl pocit že u nás jeden z nejlepších.no ještě že jsem to na jaře zrušil,byl jsem k němu objednanej...
Jirko, to je prave to, kdyz se s nim bavis a poslouchas ho, tak o tom umi vyborne pohovorit, ja verim, ze to i teoreticky umi, ale v momente kdy dojde na samotnou realizaci, tak ten efekt tam neni hele nikdo z nas nechce cpat prachy italum, nemcum a ja nevim komu, ale proc Andreani dokaze udelat vidli na ktere jede Honza 2,14 a Kolda 2,12 a to ani jednoho jezdce nevidel, jen dostal data typu vazi tolik, sedi tak, jede tak a ono to funguje a pak tu mas servismana, dokonce je i s tebou na okruhu, podvozek ktery delal a ne a ne to doladit
Veronika-Suzuki>DanMagna> hmmm...tak přesně tenhle přístup úplně vidím...
jinak pak 3W se chystá údajně do "světa" ale je to ještě tajný, nicméně se má jednat snad o Moto2 doufám že z něj budou mít takovou radost jako tady u nás
Tak to se asi dost rychle vrati , ktery tym bude ten nestastny? Ale treba se tam konecne nauci opravdu nastavit podvozek, treba, preji jim to