Téma: Repase podvozku, KDE ?
 
5.10.2009 v 22:45
Zdar závodníci, rád bych se zeptal kde necháváte repasovat tlumiče? Jde mi hlavně o zadního Ohlinse... pro mě nejpřijatelnější střední čechy a pardubickej kraj, ale mimo mísu nebude kdekoliv jinde v republice. Podělte se o rady a zkušenosti...díky Mároš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?

7.10.2009 v 15:38 | Nahoru | #1

Milagros>fuj halbich!!!!!celej tym IV Racing i ja sem si tam nechali sestelovat podvozky a vsichni krome me popadali protoze sem si to hned prenastavil.....vse priserne utahl a perovani nefungovalo.....tot moje zkusenost



Servis neznamená nastavit k dokonalosti! Je to vyloženě tabulkově dané s jasnými postupy přímo od Ohlinsu, takže by to měl i Halbich udělat správně. A jestli se do toho přenáší nějaké "know-how", tak o tom já nic nevím.
Myslím, že je to vše stejné (prostě dané od Ohlinse) a provést servis by měl jakýkoliv zaškolený a vytipovaný servis-zastoupení.

A to, jak si podvozek nastavíš a zvolíš na něj prvky (tvrdosti pružin..) je věc individuálního nastavení a zkoušení za provozu na trati, nikoli servisu!!!

Specialistů, kteří ti pomůžou s nastavením a fakt pro to mají cit, zkušenosti a vnímavost pocitů jezdce je málo. Velkým týmům k tomu pomáhá telemetrie.. A stejně někdy prostě musíš to optimum hledat. To asi nejde udělat během jedné půlhodiny. Jednoho člověka, co se s tím umí dost dobře poprat a má "poctivý" přístup k věci znám.. A vím, že jeho pomoc přinesla své ovoce a ve finále i titul v MČR třídy SST600 (už se tu o něm někdo zmínil, že byl i v ČMN článek ...a ten je fakt kapacita..).

Já byl trochu zklamaný, když jsem v rámci dobré "zimní" ceny nechal repasovat pouze rok jetý podvozek přes ProRace (mají dobré vztahy se Zuppinem) a vyšlo mě to nějak na 450 Euro. To jsem jakoby nečekal.. Takže letos zkusím české zastoupení, co se repase týká.. Tlumič řízení mi udělali perfektně. Repasi zadního tlumiče bych očekával tak do 5tis. Kč (??), pokud není zničený.. Dělaj to i na závodech v mobilním servisu a ty ceny takhle jsou..

Naposledy editováno 07.10.2009 15:49:56

(reakce na) Repase podvozku, KDE ?

7.10.2009 v 15:41 | Nahoru | #2

Perňa #81>Servis neznamená nastavit k dokonalosti! Je to vyloženě tabulkově dané s jasnými postupy přímo od Ohlinsu, takže by to měl i Halbich udělat správně. A jestli se do toho přenáší nějaké "know-how", tak o tom já nic nevím.
Myslím, že je to vše stejné (prostě dané od Ohlinse) a provést servis by měl jakýkoliv zaškolený a vytipovaný servis-zastoupení.

A to, jak si podvozek nastavíš a zvolíš na něj prvky (tvrdosti pružin..) je věc individuálního nastavení a zkoušení za provozu na trati, nikoli servisu!!!

Specialistů, kteří ti pomůžou s nastavením a fakt pro to mají cit, zkušenosti a vnímavost pocitů jezdce je málo. Velkým týmům k tomu pomáhá telemetrie.. A stejně někdy prostě musíš to optimum hledat. To asi nejde udělat během jedné půlhodiny a jednoho člověka, co se s tím umí dost dobře poprat a má "poctivý" přístup k věci znám.. A vím, že jeho pomoc přinesla své ovoce a ve finále i titul v MČR třídy SST600

Já byl trochu zklamaný, když jsem v rámci dobré "zimní" ceny nechal repasovat pouze rok jetý podvozek přes ProRace (mají dobré vztahy se Zuppinem) a vyšlo mě to nějak na 450 Euro. To jsem jakoby nečekal.. Takže letos zkusím české zastoupení, co se repase týká.. Tlumič řízení mi udělali perfektně. Repasi zadního tlumiče bych očekával tak do 5tis. Kč (??), pokud není zničený.. Dělaj to i na závodech v mobilním servisu a ty ceny takhle jsou..



jo zvlast kdyz servis po roce spociva ve vymene nejakych tesneni (obcas se tam i nechavaj kdyz jsou OK) a vymena oleje... 450E by me asi poslalo do kolen... to je zhruba cena myho bitubo centralu:)

(reakce na) Repase podvozku, KDE ?

7.10.2009 v 20:12 | Nahoru | #3

Perňa #81>Servis neznamená nastavit k dokonalosti! Je to vyloženě tabulkově dané s jasnými postupy přímo od Ohlinsu, takže by to měl i Halbich udělat správně. A jestli se do toho přenáší nějaké "know-how", tak o tom já nic nevím.
Myslím, že je to vše stejné (prostě dané od Ohlinse) a provést servis by měl jakýkoliv zaškolený a vytipovaný servis-zastoupení.

A to, jak si podvozek nastavíš a zvolíš na něj prvky (tvrdosti pružin..) je věc individuálního nastavení a zkoušení za provozu na trati, nikoli servisu!!!

Specialistů, kteří ti pomůžou s nastavením a fakt pro to mají cit, zkušenosti a vnímavost pocitů jezdce je málo. Velkým týmům k tomu pomáhá telemetrie.. A stejně někdy prostě musíš to optimum hledat. To asi nejde udělat během jedné půlhodiny. Jednoho člověka, co se s tím umí dost dobře poprat a má "poctivý" přístup k věci znám.. A vím, že jeho pomoc přinesla své ovoce a ve finále i titul v MČR třídy SST600 (už se tu o něm někdo zmínil, že byl i v ČMN článek ...a ten je fakt kapacita..).

Já byl trochu zklamaný, když jsem v rámci dobré "zimní" ceny nechal repasovat pouze rok jetý podvozek přes ProRace (mají dobré vztahy se Zuppinem) a vyšlo mě to nějak na 450 Euro. To jsem jakoby nečekal.. Takže letos zkusím české zastoupení, co se repase týká.. Tlumič řízení mi udělali perfektně. Repasi zadního tlumiče bych očekával tak do 5tis. Kč (??), pokud není zničený.. Dělaj to i na závodech v mobilním servisu a ty ceny takhle jsou..



Perno, k tematu Halbich x napr. IV to nema smysl komentovat, ale je zvlastni, ze po te co dali svoje naradi k Zupinum problemy jako zazrakem zmizely, asi jen nahoda , pomiji, ze zrovna IV melo s Halbichem kontrakt nejen na dodani, ale i servis a veci s tim spojene, coz se zrovna ne zcela ze strany dodavatele plnilo.

Co se tyce ceny repase, vzhledem k tomu, ze nova centrala stoji neco kolem 1300e na tvoji R1, tak ta cena je asi vyssi, otazka je zda byly ona centrala opravdu ok, zazil jsem to u "blbeho" Sachse, kdy jsem chtel jenom repasi s tim, ze tomu nic neni a ejhle "raketa" za repasi neb se menilo pres 50% dilu.
Kdyz to treba vztahnu k motorum co jsme meli od Amanna, tak jsme si dohodli fix cenu za prohlidku a serizeni ta cinila 500e, veskere over cost se pricitaly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist