Obě motorky zvládly cestu bez potíží, takže majitelé Zetek nebojte se své motorky ukázat v zahraničí .
Pár perliček z cesty:
- Rakušáci a Němci znají kulatou řadu Zetek, zato neznají hranatou řadu
- Nizozemci a Angláni naopak neví o kulaté řadě, ale hranatou řadu znají velmi dobře
- Německy se ČZ řekne [cécét], anglicky [cízet]
A statistika na konec:
- Za 3 dny jsem najel 1074 km (Wenca to bude mít cca 1300 km)
- Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 3,8 l / 100 km
– Moje ČZ byla mazána Motulem 510 1:40
Na závěr přidávám pár fotek:
Více fotek je pak dostupných zde: [url=http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=74805
Jinak během zítřka dodám i nějaká videa z onboard kamery
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
e: v tom conradu asi ne, bohužel se v tom nevyznám natolik abych k tomu napsal víc, ale cesta tudy vede taky
Naposledy editováno 18.09.2009 09:57:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další Čezety pokořily Glockner
Stev>pech.> dá se snad koupit nějaká gelovka která je menší (ta pravá, není určená na motorku) v conradu nebo nějakym elektru, aspoň nám na to doma 2 jawy jezděj.
Dá, ale je určená na použití v UPSkách. Do motorky bych ji asi nedal, právě tu totiž mám jednu UPS a v té ta baterka vybouchla. U motorky bych to měl nerad.pech.>jirin: dotaz K Vape - vzhledem k tomu že můj regulátor dobijení a baterka na 477 se v prdel obrátila, tak asi objednám vape, ovšem jen dotaz - jde koupit malinká 12v baterka, aby se vešla místo původní 6V 6Ah??
Dá, má naprosto stejné rozměry jako 6V 6Ah má 12V a 3 Ah (6×6 = 12×3 takže kapacita je stejná). Jedná se o baterku YB3L-A nebo YB3L–B (liší se pozicí vývodů – B má + a – obráceně). Kupoval jsem ji za cca 250 Kč.[URL= jestli budeš chtít, tak ti sem hodím i schéma jak zapracovat VAPE do původní eletriky, aby fungovala spínačka atd.
Naposledy editováno 18.09.2009 09:58:24
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
Tady jsou ta schémátka, co jsem si kreslil.
[URL= [URL= Může se to stát, tady za to mohla nejspíše nějaká krpa v dobíjecím okruhu. Problém je, že ta baterka je neprodyšně uzavřena. Cena není zas tak výhodná proti ceně obyč. baterky, tak si myslím, že s tím nemá cenu moc experimentovat
objednávám tedy sz13-1 a baterku snad vyřídím v osvědčenej prodejně dílů
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
Naposledy editováno 18.09.2009 11:35:37
Naposledy editováno 18.09.2009 11:51:49
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
seřízení předstihu jsem právě dumal, že v podstatě jsou jen dvě polohy pro snímač (určují jednu pro 175 a druhou pro 250
předstih změřím forichtungem ze svíčky se šroubem...
mno škoda že jsem se o šroubech nedozvěděl dřív, budu muset do města ale stejně ještě pro baterku, takže to až tak nevadí - ovšem bez nich tam krom spínače korektně nenamontuju prakticky nic..
regler se zdá, že se vejde do kastlíku k baterce... musím zjistit časem, jestli mu tam nebude moc horko.
vyndal jsem ještě ze zásob houkačku z favorita (12v)
relé jsem při tom našel, chcípací přepinač nemám.
Předstih sice je pro 175 a 250, jenže pro kulatou řadu a ta má předstih dosti jiný – lepší je si ho nastavit napřesno, jak má být.
Regler bych dal normálně pod levý kastlík, vleze se tam bez sebemenších problémů a díry přesně odpovídají rozteči původnímu regulátoru. Dovolil bych si tipnout, že se do kastlíku nevleze. Houkačka je zbytečná, původní 6V klakson na 12 V konečně troubí
předstih jsem chtěl každopádně kontrolovat.. nastavím ho tedy bez kolíčku na 3mm jak má být.. ovšem dotaz: na kladívkách jsem byl zvyklý předstih nastavovat tak, že jsem si zapnul zapalování, vyhodil svíci ven, místo ní strčil forichtung a našel horní úvrať, pootočil zpátky, na forichtungu nastavil 3mm, opřel píst a otáček destičkou pomalinku až hodila jiskra a zaaretoval, jde to udělat na vape jiskrou, nebo prostě jen nastavit ty 2mm překrytí náběžné hrany a tím je to hotovo?
Regulátor od Vape přesně pasuje na místo původního .
K nastavení předstihu: Nastavíš píst do polohu zápalu a pak přesně dle toho náčrtku nasadíš rotor na kužel. Jakmile jednou nastavíš píst do správné polohy, tak už je to pohoda. Jen to nasadíš a dotáhneš ten šroubek
Jinak musíš šlápnout pořádně. Sada SZ13 a SZ14 jede jen na to co si sama vyrobí (nesahá na baterku).
právě pod ten kastlík se mi to nedařilo, musel bych ohnout na původním regleru vývod vpravo.. tak jsem ho měl na pravé straně, za kastlíkem nahoře pod sedlem... možná je tu někde foto... tam ho už ale nechci... mno někam ho naperu, kam to dovolí kabelovej svazek.
pokud teda neshá na baterku, jde to natočit s KO baterkou, resp. bez ní? - bez ní bych se asi ale odprásknul regler
Naposledy editováno 24.09.2009 21:17:20
Jinak VAPE jede i bez připojené baterky, regulátor bez problémů funguje. Zničit ho můžeš jediným způsobem a to tak, že budeš baterku připojovat nebo hlavně odpojovat při zapnutém motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
ani ten držák spínače neseděl, 477 má silnější tu rámovou rouru, popřihybal jsem ho a přivařil k rámu.
pech.>tak jak to máš ty, to taky nepůjde, 477 tam má vzpěru mezi rámeme a válcem
Tak to jo, zkus to umístit jak ti to vyjde. Jak jsem psal kabely si můžeš libovolně prodloužit jak bude potřeba . Držáky na spínač nesedí ani na 471 – bylo potřeba si vyrobit mezikus, pak to sedí bez problémů. Nebo je taky možnost stáhnout spínač k rámu jen eletrikářskými páskami (spínač nemusí být ukostřený) a je to bez komplikací1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
1 reakcí na tento příspěvek Další Čezety pokořily Glockner
vzhledem k tomu, že jsem relé se kterým jsem počítal na tohle využití nějak ztratil, tak jsem musel použít a upravit nějaký zařízení z felicie, který obsahovalo rozpínací kontakt...
mno motor běží, na baterce napětí je, při volnoběhu to nepohasíná, snad jen že při chcípnutí se nerozsvítí kotrolka dobijení, zůstává zhaslá
www.jpeg.cz/view-595_P9020243.jpg.html][img]http://88.86.106.174/jpeg/595_P9020243.jpg[/img
Naposledy editováno 25.09.2009 23:42:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 | Kalasnikov | 25 | 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov |
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 | sikmar | 14 | 20.1.2023 v 21:20 pech. |
GO motoru Jawa ČZ 250/471 | Otajs | 8 | 2.12.2022 v 20:20 Radovann |