do výfuku při ubrání plynu. Po ujetí asi 2000km,střílý do výfuků téměř pořád pří ubraném plynu,detonace jsou silnější.Mám pocit,že intezita se čím dál zvětšuje.U nás v okolí nikdo Ducati nerozumí!Zapoměl jsem napsat,že předchozí majitel vymontoval rezonátor a nahradil jej přímím svodem,ale koncovky nechal původní!Může být nějaký problém s motorem nebo to je normální? Samořjemně teď tomu víc nakládám než na počátku.Poraďte mi prosím někoho kdo tomu rozumí ve východních čechách.
1 reakcí na tento příspěvek Monster S4R detonace
1 reakcí na tento příspěvek Monster S4R detonace
Vím že se kroužky maj měnit,jen nevím komu to mám dát,rozvody si udělám sám,jsou dost jednoduchý.
Zapoměl jsem napsat,že jsem dnes odpoledne narazil na prasklí svod,u příruby přímo za stojatým válcem.Nemuže si to tam přisávat vzduch a nespálené palivo pak detonoje ve výfuku víc,protože má kyslík?
czert>kam na servis Ti neporadím. Podle kompresního tlaku to moc přesně nepoznáš. Chce to rozhodit a zkontrolovat vůle. Jsou tam takový půlkroužky, které zajišťují ventil. Ty se musí pravidelně měnit. Chce to dělat i rozvody. Máš k tomu servisné knížku? Kolik máš na ní najeto? Co je horší, máš motor z 996, takže 4 ventil. Při výměně řemenů se musí sundat i hlavy válců. Někdy se musí měnit i vahadla, protože se vydírají. Začni šetřit. Počítej tak 10 tisíc v minimu.
a to z jakeho duvodu prosimte musis sundavat hlavu pri vymene remenu u Duc.??? to si trosku placl nesmysl
1 reakcí na tento příspěvek Monster S4R detonace
1 reakcí na tento příspěvek Monster S4R detonace
...určitě bude vědět o jakou motorku se jedná a navíc ho máš nejblíž. Spolupracuje s Ducati servisem Kintech, který je navíc od něj vzdálen cca 2km, takže záleží na tobě...
2 reakcí na tento příspěvek Monster S4R detonace
RichardK>..
Zapoměl jsem napsat,že jsem dnes odpoledne narazil na prasklí svod,u příruby přímo za stojatým válcem.Nemuže si to tam přisávat vzduch a nespálené palivo pak detonoje ve výfuku víc,protože má kyslík?
Jak je psáno výše, je to určitě prasklým svodem, pokud si to přisává vzduch, tak to střílí jak zběsilé, mohu potvdit
czert>Je to lepší sundat hlavu. možná to jde i bez toho,ale nejsem si jistej.
pri vymene remenu se zadna hlava nesundava, remen se proste jen vymeni za novy a spravne se dopne a je hotovo(otazka 20min. prace). hlavy se sundavaji idealne pri prenastavovani ventilovych vuli(kvuli lepsi pristupnosti a taky v tomto pripade muzes ocistit pist a hlavu s ventily od usazenin a prelapovat ventily). ale zajimalo by me, kdo to dela. protoze tesneni pod hlavu(na desmoquattro) neni vubec levna zalezitost a vyjde na oba valce na vic, jak 3000Kc a nepocitam s tim spojenou praci. takze si myslim, ze to vicemene nikdo nedela a dela se to s hlavami na motoru.
a ted k diskuzi: jak uz tu soudruzi psali, strileni bude s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobovat netesne vyf. potrubi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R | Kleta81 | 28 | 2.7.2020 v 12:56 t_freedom |
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R | JehlikCz | 6 | 30.5.2020 v 09:27 t_freedom |