mám čtyři otázky pro okruhové jezdce, jsou to otázky který mě vrtaj hlavou.
1) Jak je to se startovním číslem, na každý závod dostanu číslo v podobě nálepky?(CEC2,PMC,ČPC)
2) takže pokud bych ho dostával na každej závod nový startovní číslo, tak si nemám nechávat nalakovat na moje lamináty číslo?
3) kolik tak těhlech amatérskejch závodů vydrží motor, dejme tomu ojetý Yamahy R6 z roku 2004?má najeto 12 000 km.?
4) A poslední otázka, nevíte jaký koncovky popřípadě celý systémy výfuků používají v moto gp?ten zvuk je fakt luxus...!
díky všem za odpoovědi. Jo a pokud neodpovídáte a zbytečně byste chtěli remcat tak radši vůbec nepište.
Ale jinak vám co odpovídáte slušně, moc děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
1) zalezi jake cislo si zamluvis, zaregistrujes, dostanes nalepku (resp. nalepky na kazdou cifru)
2) muzes si nalakovat na kazdy zavod jine cislo
3) na ZX10R 04 mam 45tis km a jel sem asi 4 zavody, nijak se to nepodepsalo, jezdim jeste sprinty (MCR) po zadnim, dovolenou, v zime, ale je to Kawasaki
4) nevim
Naposledy editováno 17.07.2009 16:57:02
3 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
Rossiho M1 v moto GP?nebo jak? me de o to jestli se da nekde koupit ten system vejfuku co maj oni...
2/ Nelakovat - nekolikrat upadnes a je to zbytecna prace a penize, nechat v zakladu bilou nbeo se pry uz delaji i cerne laminaty.
3/ Motorka na okruh bych tipnul tak 1-2roky, pak s ji prodat, jinak ti hrozi ze ji znicis uplne a nepujde uz ani prodat.
4/ Vubec netusim
2 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
tady je obyč seriovka bez ladaku takze jo ale stoji 399tis a co vim veckovej 4 vál má ducati ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!
Bubrak ZX10R>remcy remcy
3) na ZX10R 04 mam 45tis km a jel sem asi 4 zavody, nijak se to nepodepsalo, jezdim jeste sprinty (MCR) po zadnim, dovolenou, v zime, ale je to Kawasaki
Njn, ale to je kawa, takova R6 vydrzi max 3-4 zavody
A ted vazne, pokud neni motor nacaty a je servisovan, tak ti vydrzi v CEC, PM Cupu aj. vzhledem k tomu, ze ma 12tis. km jeste mnoho a mnoho km, hlavne nesetri na oleji a servisu.
Zvuk nevim, pouzivaji ruzne systemy(Arrow, Akrapovic, Mivv atd.) a hlavne nezapomen, ze ty motory pracuji uplne v jinem rezimu
DanMagna>Bubrak ZX10R>remcy remcy
3) na ZX10R 04 mam 45tis km a jel sem asi 4 zavody, nijak se to nepodepsalo, jezdim jeste sprinty (MCR) po zadnim, dovolenou, v zime, ale je to Kawasaki
Njn, ale to je kawa, takova R6 vydrzi max 3-4 zavody
No nevim, ted nekomu zrovna na zanovni R6 odesla prevodovka, nekde u Anglie na nakym ostrove.
Ale jinak to musi nalitat spoustu km, kdyz to ma co potrebuje. Je to asi adekvatni otackam, cim se to drzi vic pod krkem, tim to odpovida vice najetym km v normalnim provozu, vic bych v tom nehledal.
edit: pak jeste zalezi kdo tam co upravi na ukor zivotnosti, samozrejme
Naposledy editováno 17.07.2009 17:21:58
However, those engines come in different forms, as some factories, such as Ducati, Honda and Suzuki currently opt for V4 architecture, while Yamaha and Kawasaki have developed ‘inline four’ engines.
1 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
1 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
1 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
Zemi94> me de o to jestli se da nekde koupit ten system vejfuku co maj oni...
Koupit se da vse, otazka je, zda by to za a) vubec na tve moto fungovalo a za b) zda ma smysl utratit za vyfuk vic, nez stala cela motorka a to asi trikrat
1 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!
Mike.46>Nojo, rychlého jezdce dělá dobré číslo a zvuk z MotoGP
tak se jen ptal ne me se ten zvuk motogp taky libí a na čísla jsem povercivej :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!
video goooooooooooood
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!
1 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
Samozrejme ze o zvuk a cislo mi moc nejde ale tak bylo by to pekny mit to samy na masine...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!
jeste ze ta jeho anglictina je tak romanticka, jinak by to nemelo ty spravny koule
Zemi94>Hele chlapi nedeljte si prdel
Samozrejme ze o zvuk a cislo mi moc nejde ale tak bylo by to pekny mit to samy na masine...
Jasně, tak napiš Fiat Yamaha teamu (nebo jinému), jestli se jim tam náhodou nějaká výfuková soustava neválí, že bys ji vzal