mám čtyři otázky pro okruhové jezdce, jsou to otázky který mě vrtaj hlavou.
1) Jak je to se startovním číslem, na každý závod dostanu číslo v podobě nálepky?(CEC2,PMC,ČPC)
2) takže pokud bych ho dostával na každej závod nový startovní číslo, tak si nemám nechávat nalakovat na moje lamináty číslo?
3) kolik tak těhlech amatérskejch závodů vydrží motor, dejme tomu ojetý Yamahy R6 z roku 2004?má najeto 12 000 km.?
4) A poslední otázka, nevíte jaký koncovky popřípadě celý systémy výfuků používají v moto gp?ten zvuk je fakt luxus...!
díky všem za odpoovědi. Jo a pokud neodpovídáte a zbytečně byste chtěli remcat tak radši vůbec nepište.
Ale jinak vám co odpovídáte slušně, moc děkuji.
2 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!
tady je obyč seriovka bez ladaku takze jo ale stoji 399tis a co vim veckovej 4 vál má ducati ne ?
However, those engines come in different forms, as some factories, such as Ducati, Honda and Suzuki currently opt for V4 architecture, while Yamaha and Kawasaki have developed ‘inline four’ engines.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!
video goooooooooooood