Téma: Amatérští závodníci sem!
 
17.7.2009 v 16:31
Zdar borci,
mám čtyři otázky pro okruhové jezdce, jsou to otázky který mě vrtaj hlavou.
1) Jak je to se startovním číslem, na každý závod dostanu číslo v podobě nálepky?(CEC2,PMC,ČPC)
2) takže pokud bych ho dostával na každej závod nový startovní číslo, tak si nemám nechávat nalakovat na moje lamináty číslo?
3) kolik tak těhlech amatérskejch závodů vydrží motor, dejme tomu ojetý Yamahy R6 z roku 2004?má najeto 12 000 km.?
4) A poslední otázka, nevíte jaký koncovky popřípadě celý systémy výfuků používají v moto gp?ten zvuk je fakt luxus...!
díky všem za odpoovědi. Jo a pokud neodpovídáte a zbytečně byste chtěli remcat tak radši vůbec nepište.
Ale jinak vám co odpovídáte slušně, moc děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Amatérští závodníci sem!

17.7.2009 v 16:39 | Nahoru | #1
remcy remcy

1) zalezi jake cislo si zamluvis, zaregistrujes, dostanes nalepku (resp. nalepky na kazdou cifru)
2) muzes si nalakovat na kazdy zavod jine cislo
3) na ZX10R 04 mam 45tis km a jel sem asi 4 zavody, nijak se to nepodepsalo, jezdim jeste sprinty (MCR) po zadnim, dovolenou, v zime, ale je to Kawasaki
4) nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatérští závodníci sem!

17.7.2009 v 17:11 | Nahoru | #2

Bubrak ZX10R>remcy remcy

3) na ZX10R 04 mam 45tis km a jel sem asi 4 zavody, nijak se to nepodepsalo, jezdim jeste sprinty (MCR) po zadnim, dovolenou, v zime, ale je to Kawasaki



Njn, ale to je kawa, takova R6 vydrzi max 3-4 zavody

A ted vazne, pokud neni motor nacaty a je servisovan, tak ti vydrzi v CEC, PM Cupu aj. vzhledem k tomu, ze ma 12tis. km jeste mnoho a mnoho km, hlavne nesetri na oleji a servisu.

Zvuk nevim, pouzivaji ruzne systemy(Arrow, Akrapovic, Mivv atd.) a hlavne nezapomen, ze ty motory pracuji uplne v jinem rezimu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist