1 reakcí na tento příspěvek Začátek v 31. letech - prosím pár rad ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátek v 31. letech - prosím pár rad ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátek v 31. letech - prosím pár rad ...
1 reakcí na tento příspěvek Začátek v 31. letech - prosím pár rad ...
To oblečení je povinnost. V tom se tu asi zhodneme všichni,s výběrem motorky už asi nikoliv.
Pravda je že máš skočit do toho co se ti nejvíc líbý a na čem jsi si udělal nejlepší pocit z jízdy...
Co se týká válců... To už tak jednoznačné není.. ono totiž není všechno jenom o zátahu ale i o zpomalování... takže když řekněme před zatáčkou sešlapeš dvouvál o víc rychlostí než bys měl tak se ti prostě zastaví kolo, stejně tak když se v zatáčce něčeho lekneš, prostě na tohle je dvouvál trošku pofůrka...(když tomu nechtě zatáhneš ze zatáčky tak ten krouťák má snahu to kolo utrhnout) ale jak pišeš nejseš pako aby sis to nepohlídal. ja osobně mam čtyřvál.. Taky si myslím že není nutné měnit první motorku hned po roce a že správným výběrem můžeš předejít strátě při prodeji.. prostě klidně si kup silnější motku měj z ní respekt a pomalu jak se budeš vyjíždět tak prostě budeš víc a víc jistějši a budeš moct využívat její potenciál....není nic strašnějšího než když pak předjíždíš vzdálenosti se skracují a ty už nemůžeš zrychlit pač nemáš výkon... Pořádnou motorku jsem si koupil až v 35 letech a pokud jsi trošku soudnej tak klidně můžeš začínat na maximálně výkonné motorce....
1 reakcí na tento příspěvek Začátek v 31. letech - prosím pár rad ...
mít strach ani 100 k šestka se jen tak nezvedne na zadní (bys musel dát plnej heft
jak na pincku a pustit spojku - pak by Tě asi opustila). Už nejsi žádnej mladej janek,
takže s opatrností se dá začít na čemkoli.
Čtyřválce jsou takový hodnější (až trochu mrtvý) odspodu , ale nárůst výkonu je
citelný s přibývajícími otáčkami. Je pravda, že když chci předjet rychle nějaký auto,
tak musím, pokud jedu výletním tempem, podřadit dolů o 2-3 kvalty, ale už od
nějakých 5-6 tis.otáček je znát silný nárůst výkonu, který často ukončí až v 14 tis.
omezovač. (ale to už při zařazené čtyřce atakuješ rychlost 190 km/h).
Nevím jestli Tě Kawa ER6 brzo neomrzí, nevím ještě jsem neměl tu čest se na
ní svést. Myslím, že je to řadový dvouvál a nevím jak ty se chovaj.
Silný nástup odspodu je výsadou spíše dvouválů do V - jako třeba tolik oblíbené
SV650. Navíc ER6 má takovej divnej předek (je to ale jen můj subjektivní pocit).
Verze F se mi líbí víc i když tyhle kapotovaný naháče moc neuznávám.