1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
2 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
Bousa>Tuším, vpředu je o 2 zuby míň, vzadu o jeden víc...
To je 14,2% rozdil, tj pri 290 je to 249 tacho pri orig prevodu, navic s takovym prevodem musis dat 6ku do omezovace, tj tacho musi ukazat 299 a otackomer frcet dal az do omezovace
Bousa>Jak tedy odškrtit, spíš tedy za kolik??? A kolik stojí změna v papírech???
Covece nevim jak je to u strikacek, tam je asi upravena jednotka a musis s tim do Kawasaki. Mozna to nebude ani tak drahy, ale nevim, treba to nekdo upresni. Kazdopadne jestli je motorka v poradku (filtr, retez ...) tak musi jet pres 300 tacho, obzvlast s lehcim prevodem.
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
Bousa>Tachometr ukazuje přesně tolik, kolik říkám. Ani o 1 km/h vic ani míň. Vím, že když se změní převod, tak tachoš ukazuje pochopitelně jinak, ale to se mi zdá už hodně velký rozdíl - ukazuje 290 a ve skutečnosti by bylo 240? Posledně jsme byli ne vyjižďce s kamarádem, má Faroše a ten říkal, že jsme jeli cca 260...
Skutecnost je dokonce jen 234 (pri tacho 249, pri tvojem prevodu 290). Pocitam 6% premerovani u ZX10R, co mam.
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
Ale k věci: odškrcení by stálo cca do 1200,-Kč (až se mi nechce věřit), bylo by to za hoďku hotové, samo je zápis do TP - chci to ofiko. Pořád mi to nejde do hlavy - normálně jezdím s klukama co mají litry a jezdíme tak nějak stejně. Dokonce jsem byl na okruhu na volné jízdy a byť poprvé, tak zůstali za mnou...
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
Naposledy editováno 07.07.2009 11:57:17
Bousa>Teď jsem domluvil s velmi příjemným a ochotným (nevidí se to tolik)chlapíkem - p. Fečaninem z SA Moto Kolo z Prahy, byť jsem z Opavy. Moto Toni - dovolená, Asko - mechanik dovolená (chápete tu smůlu). Podle VIN jsme zjistili, že moto je původem dokonce z Francie, cestovala do Německa, teď je v ČR a já ji asi prodám někam do Maďarska (ať holka projede Evropu) - neee, zatím si ji nechám (v očích mi vždy svítilo písmeno K - chápu Bubráka.
Ale k věci: odškrcení by stálo cca do 1200,-Kč (až se mi nechce věřit), bylo by to za hoďku hotové, samo je zápis do TP - chci to ofiko. Pořád mi to nejde do hlavy - normálně jezdím s klukama co mají litry a jezdíme tak nějak stejně. Dokonce jsem byl na okruhu na volné jízdy a byť poprvé, tak zůstali za mnou...
kazdopadne top 290 neni normalni (s prevodem jaky jsi napsal, ale ani s orig)
okruh je o jezdci, a kamos co mel 25kW ZX6R s nama na dovoleny taky v klidu stihal, do 190 cca
dalsi varianta je, ze je to s plnym vykonem, s orig prevodem a motka ma nejaky potiz (retez, filtr ...)
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
Bousa>to Bubrak: Digitalni tachos Ti ukaze max. 299 km/h. A navíc, mě rovinky zrovna neberou. Snažím se jezdit s chladnou hlavou (ikdyž někdo to ujede i mi), takže tohle bych zkoušel někde na dálnici, teď neřeknu jestli to tak je.
Samozrejme, ale otackomer dal postupuje, takze si to muzes dopocitat 'kolik by tacho ukazal' pres 300. S premerovanim.
Flyer>Já na té motorce jezdil, známý jí měl!!! Dávál tam o zub menší kolečko, protože to bylo odspodu líné jak červ! Ta motorka pak ukázala s přehledem 299 i na pětku! Škrcené to nemáš, zbytečně vyhodíš kolik peněz a že máš v TP 72Kw, to je přece jedno
Na 5ku jede 310 normalne s orig prevodem, nic zvlastniho.
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
edit: a tech 318 bylo na puceny na ty kratky rovince pred Piskem a jeste by sla, ale sjizdel sem na tom sjezdu pred koncem rovinky a ta rovinka ma asi 1km
Naposledy editováno 07.07.2009 12:07:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |