http://www.sv-portal.com/
http://www.suzukisv1000.com/
Jinak je to super stroj mám Sko ale zatím jen týden takže to objektivně ještě nemůžu posoudit. Ale žere hodně...
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
zadni guma na litrovym fazeru asi taky nebude zrovna na veky... jo a velkej fazer jede motoricky jako prase... ale je to tank... to ma o 50 kilo vic jak moje TL...fakt sila....
ej turyp mi urizne ruku..... ale cokoliv ja vim a reknu jako zkusenost u meho TL tak by melop byt u SV lepsi.... takze to muzes brat taky jako vecnej prispevek:)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Ne mě SV zajímá pro svoji cenu a dvouválec, moje přítelkyně (profesionální modelka, 3 vysoké školy, 4 studuje) by taky ráda jezdila na dvouválci, ale nechci ji hned dát ducati, chci aby se naučila jezdit a až teprve potom ji koupím ten skvost (S2R nejspíš), víc si to vychutná.
Ty si pacient hochu... *no*
jinak fazer beru ze jede, porotoze sem o delku motorky prohral sprint....al ejeli sme jen jednou a dorazili policiste a tak nejak se na sprinty netvarily a na moji moto na slikach apod by se asi taky netvarili tak sme tu session rozpustili....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
SV1000S – spotřeba:
benzinu – průměr 6l/100km, dálnice 9l /100km, maximálka 267km/h
gum (na kontrolní bod, né na plátno a ne na okruhu:
zadní:
Michaelin pilot sport 8600km
BT 020 9 300km
přední:
Michaelin pilot sport 13000 km
D207 – 9 800km
řetězová sada 18 500km
Čistě subjektivní názor k jízdním vlastnostem: pro okruhový jezdce to asi nebude to pravý ořechový, zbytek zalehávacího národa určitě z SV zklamanej nebude.
Přeji všem hezký jezdící víkend :) *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
spotřeba cca 6-7,5l
max.rychost co sem jel 243km/h
zadní guma Continental Conti Force max 8500km
přední původní Michelin 12000km
destičky,řetěz původní celkem má najet 17000km,je to 04ka
Výfuky Tenax super zvuk,lepší průběh motoru
vibrace nepociťuji
moto na lepší silnice(asi sem rozmlsanej z Bandita)
cestování pohoda
tož asi tak....
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Kupoval sem to po 6tkovy Ninje, chtel jsem zkusit lepsi kroutak a vykon v nizsich otackach. Neslo mi o maximalku, chtel jsem motorku, ktera bude "brutalni" Beze zbytku se mi ocekavani splnilo, s ladakama je to hukot, neznam lepsi zvuk, dvouval s ladakama je mazec :thmubup:
Ovsem horsi je to kdyz srovnam Ninju a SV ve spotrebe, jezdim da se rict porad stejne, nekdy tomu davam poradne za usi, jindy ji solicham cestovnich 130-150, spotreba u NInjy vzdy okolo 5l ted na SV nejmin co sem se dostal 5,9 max 8,3l prumer je okolo 6,5-7l na 100km, guma mizi jak zbesila, ale to jsou ty super rozjezdy a zatahy ze zatacek, ale to klidne nakej ten mm na gume obetuju. Co se tyce pohodli, tak je pohodlnejsi nez Ninja, vzprimenejsi posez, do 150-160 se da jet vklidu bez krceni za stitek, co se tyce batuzku, tak vyhralo taky SV, ale jen o kousek. Vibrace nijak zvlast nepocituju, takze toho bych se nebal.
Kdyz to tak nejak shrnu, tak sem si ji kupoval na cestovani, na ostrou jizdu zatackama, a kvuli povestne sile dvoouvalce. Vse se bezezbytku splnilo, uz se tesim v lete do Alp ;) pokud nekdo uvazuje o koupi a nejde mu jen o to ze ta motorka musi jet 300km/hod, tak doporucuju, SV neni zadna tuctovka, je za solidni peniz a ma osobnost
Jinak moje max 260 na tacho, tak 270 se asi da vyzdimat, ale rikam o to mi nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Dvouvál *yes* *yes* :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Hodnoty (tachometr/GPS) : 50/48 ; 100/94-95 ; 150/142 ; 200 / měl jsem GPS v tankvaku za slídou a v týhle rychlosti už to moc dobře nešlo číst tak nevim :lol: :lol: .
Co se týče těch digi tacháčů tak si myslim že proměřujou úplně všechny jak na motorce tak v autě!
Jináč moje max byla na 243km/h budíkovejch ale ještě by to asi šlo kdyby byla delší rovina.
Hold kdo chce lítat po dalníci 299 tak na to ať s SV asi zapomene ale ten kdo si chce přídit domu krásnej stroj s luxusnim zvuke a dostatečnym výkonem pro všechny příležitosti až na dálnci tak je SV nejlepší volba!! Prostě člověk musí vědět co chce. Jezdil jsem předtim na R1,GSX-R 750 a různý tyhle věci dokonce chvilku ZX10-R 06 a stejně jsem skončil na SV.