1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV1000n - fakta aneb boříme mýty
Kupoval sem to po 6tkovy Ninje, chtel jsem zkusit lepsi kroutak a vykon v nizsich otackach. Neslo mi o maximalku, chtel jsem motorku, ktera bude "brutalni" Beze zbytku se mi ocekavani splnilo, s ladakama je to hukot, neznam lepsi zvuk, dvouval s ladakama je mazec :thmubup:
Ovsem horsi je to kdyz srovnam Ninju a SV ve spotrebe, jezdim da se rict porad stejne, nekdy tomu davam poradne za usi, jindy ji solicham cestovnich 130-150, spotreba u NInjy vzdy okolo 5l ted na SV nejmin co sem se dostal 5,9 max 8,3l prumer je okolo 6,5-7l na 100km, guma mizi jak zbesila, ale to jsou ty super rozjezdy a zatahy ze zatacek, ale to klidne nakej ten mm na gume obetuju. Co se tyce pohodli, tak je pohodlnejsi nez Ninja, vzprimenejsi posez, do 150-160 se da jet vklidu bez krceni za stitek, co se tyce batuzku, tak vyhralo taky SV, ale jen o kousek. Vibrace nijak zvlast nepocituju, takze toho bych se nebal.
Kdyz to tak nejak shrnu, tak sem si ji kupoval na cestovani, na ostrou jizdu zatackama, a kvuli povestne sile dvoouvalce. Vse se bezezbytku splnilo, uz se tesim v lete do Alp ;) pokud nekdo uvazuje o koupi a nejde mu jen o to ze ta motorka musi jet 300km/hod, tak doporucuju, SV neni zadna tuctovka, je za solidni peniz a ma osobnost
Jinak moje max 260 na tacho, tak 270 se asi da vyzdimat, ale rikam o to mi nejde