MadGreek>yeuop>R 1200GS
ty seš fakt trochu magor
nejsou náhodou tohle tvá slova:
2. NEJEDE!!!! Je to mrtve. Neuveritelne nudny zatah motoru. Vytocil jsem dvojku na 7 tisic otacek a nic. To je neuveritelne. Asi nejsem spravny typ cloveka pro takovy projev motoru Kamarad mi vratil moji motorku (XT 600) a rikal, ze je to docela silne
tady asi někdo nepochopil yeuop-ovu ironii
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Dawe02>Ja tomu mco nerozumim, ale koupil jsem nejakou Suzuku, myslim tisicofka to je a kluci rikaj ze to je K6 ale prej je stejna jako K5, No je tam nejakej delsi retez nebo co a jede to docela dobre
zjevně tomu nerozumíš vůbec: je to jen 998, žádná tisícofka... a nemá delší řetěz, ale kardan do V... spravovat lamináty už umíš, tak běž nastražit uši, jestli zas tam nedaleko nejezděj dospěláci
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
jomoto>Burdez> Když daš na kawu o 2 zuby min tak možna pojede jak k5 v serii odspodu takže se spamatuj a žadnu kawu nekupuj jestli chceš aby to jelo od spodu a nech si co maš!
Tady nikdo nechce aby to jelo odspodu ale aby to byla divoka nezkrotna motorka a v tom je ZX10 nejlepsi. Obzvlast 04-05 s tim kratkym podvozkem. Navic 08 ma ve vrsku prevahu nad vsema.
Naposledy editováno 03.06.2009 17:59:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>jomoto>Burdez> Když daš na kawu o 2 zuby min tak možna pojede jak k5 v serii odspodu takže se spamatuj a žadnu kawu nekupuj jestli chceš aby to jelo od spodu a nech si co maš!
Tady nikdo nechce aby to jelo odspodu ale aby to byla divoka nezkrotna motorka a v tom je ZX10 nejlepsi. Obzvlast 04-05 s tim kratkym podvozkem. Navic 08 ma ve vrsku prevahu nad vsema.
Jo hlavně nad Hayabusou 08
Flyer>Bubrak ZX10R>jomoto>Burdez> Když daš na kawu o 2 zuby min tak možna pojede jak k5 v serii odspodu takže se spamatuj a žadnu kawu nekupuj jestli chceš aby to jelo od spodu a nech si co maš!
Tady nikdo nechce aby to jelo odspodu ale aby to byla divoka nezkrotna motorka a v tom je ZX10 nejlepsi. Obzvlast 04-05 s tim kratkym podvozkem. Navic 08 ma ve vrsku prevahu nad vsema.
Jo hlavně nad Hayabusou 08
Presne tak, tam to neni vykonem ale vahou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
jomoto>Bubrak ZX10R> Ty ne ale burdez jo tak se uklidni vole
Nerikej mi vole. Prave Burdez pise o 9000+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
I přes drtivý výkon motoru V4 je příjemnější, než by jste si pomysleli. Motor jde vytáčet až na hranici 13,800 ot/min a po překročení 10 000 ot/min dostanete od motoru pořádný kopanec. Právě za touto hranicí ze sebe motor dostává to nejlepší, co se týká výkonu, ale i zvuku. Na rozdíl od některých jiných čtyřválcových motocyklů, které jsou rychlé jenom zvukem motoru, tato Ducati je rychlá i ve skutečnosti. A to dokonce ďábelsky rychlá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
pylot>Burdez> Jo a kdyz vyrobce napise ze to ma 200 kobyl s naporovym sanim tak ty tomu veris jo? To ja teda takovej optimista nejsem. Bejt tebou necham K5 a radsi nainvestuju do ni.
Ja na tom jel, tech 200 tam je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Jo a kdyz vyrobce napise ze to ma 200 kobyl s naporovym sanim tak ty tomu veris jo? To ja teda takovej optimista nejsem. Bejt tebou necham K5 a radsi nainvestuju do ni.
Ja na tom jel, tech 200 tam je.
Bubráku zase sníš...???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Flyer>Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Jo a kdyz vyrobce napise ze to ma 200 kobyl s naporovym sanim tak ty tomu veris jo? To ja teda takovej optimista nejsem. Bejt tebou necham K5 a radsi nainvestuju do ni.
Ja na tom jel, tech 200 tam je.
Bubráku zase sníš...???
A proc? Moje ma 175 bez naporu, nova 188 a takovy rozdil tam cca je. ZX9 mela bez naporu 143 a jela nahore lip nez R1 98, ktera mela papirove 151 koni (i jako 954RR, ale ta byla snad malinko slabsi jeste nez R1). To co udela ZX10 08 ve 240 pri pridani full-gas na 6ku sem na nicem nezazil. To je kolem 9.5tis. Je zretelny rozdil 160-175-188 koni (u K2, ZX10 04, ZX10 08).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Burdez>Kawa ZX10R nebo Duknu 1098R. Prave na Kawu 08 se chystam do dvou let je to silenost za velmi good prachy oproti konkurenci Jeste dat o zub dva mensi kolecko a kurwa to bude klada. Staci kdyz mam na K5ce o zub min a na prvni dva rychlostni stupne se adekvatne neda jezdit nad 9tis pac na tom muzes lezet jak chces ale predek se stejne vzpina k nebi jak mustang A to nemluve o Kawe co ma 188kobyl respektive s naporacem 200...!!!!!!
tě proberu ze sna: já letos přešel z K5ky na ZX08 - a ta stará Suzinka prostě byla divočejší, nemůžu si pomoct
na Kwakovi přijde až někde přes 10ti tisíc náhlej kopanec a předek letí okamžitě přes tebe, to Sůza se taky zvedala rychle, ale plynule čitelně - na obou teda je menší kolečko (tj. krátkej řetěz, řekl by Dawe ), páč jinak mi ty stálý převody u všech litrů přijdou dlouhý, tj. slabý
zkrátka nemít tu Kawu ve firmě kuli odpisům, jde pryč - a jdu zpátky do nějaký voňavý K5/6ky
Naposledy editováno 04.06.2009 01:01:01
Dawe02>oxygen> ty ses taky blbej jak daleko vidis. Ja ti rikam ze tam mam aspon dva metry dlouhej retez a kolecka veltsi nez na kotoucu to teprve jede!
blbej moc nebudu, pže se svejma 13 dioptriema si nevidim ani na nos
ale tvoju rozetu jsem viděl a rozhodně nebyla větší, jak zadní kolo - takovou má jenom Korych
a nehádej se, dyž tomu - jak píšeš - rozumiš eště míň, než já
Flyer>Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Ja na tom jel, tech 200 tam je.
Bubráku zase sníš...???
Nesní, vole, já na ní jel dneska - a furt tam těch 200 eště pořád bylo!
Měl jsem na helmě kameru a důkazem je, jak to Bucci dal po zádech kolem celý Zbraslavi
Bubrak ZX10R>Flyer>Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Moje ma 175 bez naporu, nova 188 a takovy rozdil tam cca je. ZX9 mela bez naporu 143 a jela nahore lip nez R1 98, ktera mela papirove 151 koni (i jako 954RR, ale ta byla snad malinko slabsi jeste nez R1). To co udela ZX10 08 ve 240 pri pridani full-gas na 6ku sem na nicem nezazil. To je kolem 9.5tis. Je zretelny rozdil 160-175-188 koni (u K2, ZX10 04, ZX10 08).
... Jsi mi překvapil, synku, totok nadmíru pravdivé a pravda vítězí
oxygen>Burdez>Kawa ZX10R nebo Duknu 1098R. Prave na Kawu 08 se chystam do dvou let je to silenost za velmi good prachy oproti konkurenci Jeste dat o zub dva mensi kolecko a kurwa to bude klada. Staci kdyz mam na K5ce o zub min a na prvni dva rychlostni stupne se adekvatne neda jezdit nad 9tis pac na tom muzes lezet jak chces ale predek se stejne vzpina k nebi jak mustang A to nemluve o Kawe co ma 188kobyl respektive s naporacem 200...!!!!!!
tě proberu ze sna: já letos přešel z K5ky na ZX08 - a ta stará Suzinka prostě byla divočejší, nemůžu si pomoct
na Kwakovi přijde až někde přes 10ti tisíc náhlej kopanec a předek letí okamžitě přes tebe, to Sůza se taky zvedala rychle, ale plynule čitelně - na obou teda je menší kolečko (tj. krátkej řetěz, řekl by Dawe ), páč jinak mi ty stálý převody u všech litrů přijdou dlouhý, tj. slabý
zkrátka nemít tu Kawu ve firmě kuli odpisům, jde pryč - a jdu zpátky do nějaký voňavý K5/6ky
"Po zadním se mi nejlíp vodí Kawa, pak K5 - mají lineární nárůst výkonu" (C) Oxygen
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35849 | Dnes v 22:28 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |