globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakýho nejdivočejšího litra?
1.6.2009 v 14:28
Cau zajimalo by me jaka litrova (nebo Busa apod) ma nejdivocejsi prubeh vykonu.Jde mi o to aby se motorka zvedala plynem a byla divoka,tahala za ruce.Jezdil jsem na R1 04,05 a prisla mi moc linerni a hodna.Diky moc!

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 01:15 | Nahoru | #91

Bubrak ZX10R>oxygen>nejdivočejší litr neni litr, ale motárdovej jednobuch 550-650

To mozna do 60km/h. Pak je to utrpeni.



No, jak pro koho... např. pro tebe už od 0km/h

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 07:05 | Nahoru | #92

MadGreek>yeuop>R 1200GS
ty seš fakt trochu magor
nejsou náhodou tohle tvá slova:
2. NEJEDE!!!! Je to mrtve. Neuveritelne nudny zatah motoru. Vytocil jsem dvojku na 7 tisic otacek a nic. To je neuveritelne. Asi nejsem spravny typ cloveka pro takovy projev motoru Kamarad mi vratil moji motorku (XT 600) a rikal, ze je to docela silne



tady asi někdo nepochopil yeuop-ovu ironii

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 07:39 | Nahoru | #93
Ja tomu mco nerozumim, ale koupil jsem nejakou Suzuku, myslim tisicofka to je a kluci rikaj ze to je K6 ale prej je stejna jako K5, No je tam nejakej delsi retez nebo co a jede to docela dobre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 10:29 | Nahoru | #94

Dawe02>Ja tomu mco nerozumim, ale koupil jsem nejakou Suzuku, myslim tisicofka to je a kluci rikaj ze to je K6 ale prej je stejna jako K5, No je tam nejakej delsi retez nebo co a jede to docela dobre



zjevně tomu nerozumíš vůbec: je to jen 998, žádná tisícofka... a nemá delší řetěz, ale kardan do V... spravovat lamináty už umíš, tak běž nastražit uši, jestli zas tam nedaleko nejezděj dospěláci

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 15:40 | Nahoru | #95
Kawa ZX10R nebo Duknu 1098R. Prave na Kawu 08 se chystam do dvou let je to silenost za velmi good prachy oproti konkurenci Jeste dat o zub dva mensi kolecko a kurwa to bude klada. Staci kdyz mam na K5ce o zub min a na prvni dva rychlostni stupne se adekvatne neda jezdit nad 9tis pac na tom muzes lezet jak chces ale predek se stejne vzpina k nebi jak mustang A to nemluve o Kawe co ma 188kobyl respektive s naporacem 200...!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 15:48 | Nahoru | #96
oxygen> ty ses taky blbej jak daleko vidis. Ja ti rikam ze tam mam aspon dva metry dlouhej retez a kolecka veltsi nez na kotoucu to teprve jede!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 17:44 | Nahoru | #97
Burdez> Když daš na kawu o 2 zuby min tak možna pojede jak k5 v serii odspodu takže se spamatuj a žadnu kawu nekupuj jestli chceš aby to jelo od spodu a nech si co maš!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 17:58 | Nahoru | #98

jomoto>Burdez> Když daš na kawu o 2 zuby min tak možna pojede jak k5 v serii odspodu takže se spamatuj a žadnu kawu nekupuj jestli chceš aby to jelo od spodu a nech si co maš!



Tady nikdo nechce aby to jelo odspodu ale aby to byla divoka nezkrotna motorka a v tom je ZX10 nejlepsi. Obzvlast 04-05 s tim kratkym podvozkem. Navic 08 ma ve vrsku prevahu nad vsema.

Naposledy editováno 03.06.2009 17:59:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 18:05 | Nahoru | #99

Bubrak ZX10R>jomoto>Burdez> Když daš na kawu o 2 zuby min tak možna pojede jak k5 v serii odspodu takže se spamatuj a žadnu kawu nekupuj jestli chceš aby to jelo od spodu a nech si co maš!

Tady nikdo nechce aby to jelo odspodu ale aby to byla divoka nezkrotna motorka a v tom je ZX10 nejlepsi. Obzvlast 04-05 s tim kratkym podvozkem. Navic 08 ma ve vrsku prevahu nad vsema.


Jo hlavně nad Hayabusou 08

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 18:07 | Nahoru | #100

Flyer>Bubrak ZX10R>jomoto>Burdez> Když daš na kawu o 2 zuby min tak možna pojede jak k5 v serii odspodu takže se spamatuj a žadnu kawu nekupuj jestli chceš aby to jelo od spodu a nech si co maš!

Tady nikdo nechce aby to jelo odspodu ale aby to byla divoka nezkrotna motorka a v tom je ZX10 nejlepsi. Obzvlast 04-05 s tim kratkym podvozkem. Navic 08 ma ve vrsku prevahu nad vsema.
Jo hlavně nad Hayabusou 08



Presne tak, tam to neni vykonem ale vahou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 18:08 | Nahoru | #101
Bubrak ZX10R> Ty ne ale burdez jo tak se uklidni vole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 18:09 | Nahoru | #102

jomoto>Bubrak ZX10R> Ty ne ale burdez jo tak se uklidni vole



Nerikej mi vole. Prave Burdez pise o 9000+

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 18:15 | Nahoru | #103
Bubrak ZX10R> a proč tam chce dat menší kolo aby to šlo dole

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 18:22 | Nahoru | #104

jomoto>Bubrak ZX10R> a proč tam chce dat menší kolo aby to šlo dole



s mensim kolem to jede vsude lip snad

Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 19:05 | Nahoru | #105
Bylo mysleno ve spicce.Si nedokazu predtsavit co to udela ale bude to bestie

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 20:56 | Nahoru | #106
Ducati Desmosedici RR

I přes drtivý výkon motoru V4 je příjemnější, než by jste si pomysleli. Motor jde vytáčet až na hranici 13,800 ot/min a po překročení 10 000 ot/min dostanete od motoru pořádný kopanec. Právě za touto hranicí ze sebe motor dostává to nejlepší, co se týká výkonu, ale i zvuku. Na rozdíl od některých jiných čtyřválcových motocyklů, které jsou rychlé jenom zvukem motoru, tato Ducati je rychlá i ve skutečnosti. A to dokonce ďábelsky rychlá.

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 21:15 | Nahoru | #107

Dawe02>Ja tomu mco nerozumim, ale koupil jsem nejakou Suzuku, myslim tisicofka to je a kluci rikaj ze to je K6 ale prej je stejna jako K5, No je tam nejakej delsi retez nebo co a jede to docela dobre



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 21:23 | Nahoru | #108
ducač> Sak taky stoji pres mega bracho.A co z toho plyne? Ze je minimalne 4krat drazsi nez kawa 08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 21:57 | Nahoru | #109
Burdez> Jo a kdyz vyrobce napise ze to ma 200 kobyl s naporovym sanim tak ty tomu veris jo? To ja teda takovej optimista nejsem. Bejt tebou necham K5 a radsi nainvestuju do ni.

Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 22:04 | Nahoru | #110
bylo psano dvoutakt 500 taky si to myslim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 22:46 | Nahoru | #111

pylot>Burdez> Jo a kdyz vyrobce napise ze to ma 200 kobyl s naporovym sanim tak ty tomu veris jo? To ja teda takovej optimista nejsem. Bejt tebou necham K5 a radsi nainvestuju do ni.



Ja na tom jel, tech 200 tam je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 22:53 | Nahoru | #112

Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Jo a kdyz vyrobce napise ze to ma 200 kobyl s naporovym sanim tak ty tomu veris jo? To ja teda takovej optimista nejsem. Bejt tebou necham K5 a radsi nainvestuju do ni.

Ja na tom jel, tech 200 tam je.



Bubráku zase sníš...???

Jakýho nejdivočejšího litra?

3.6.2009 v 23:29 | Nahoru | #113
Přikládám se k Bubrákovi, kup si 05 ZX10R, mám jit, je to super jízda za super peníze, pak už jen dokopíš utilitky pokud to budeš chtít o něco silnější ale motka ti dá přesně co píšeš že chceš.... za to dám ruku do ohně... tak asi tak. Si to někde půjči a uvidíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 00:23 | Nahoru | #114

Flyer>Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Jo a kdyz vyrobce napise ze to ma 200 kobyl s naporovym sanim tak ty tomu veris jo? To ja teda takovej optimista nejsem. Bejt tebou necham K5 a radsi nainvestuju do ni.

Ja na tom jel, tech 200 tam je.

Bubráku zase sníš...???



A proc? Moje ma 175 bez naporu, nova 188 a takovy rozdil tam cca je. ZX9 mela bez naporu 143 a jela nahore lip nez R1 98, ktera mela papirove 151 koni (i jako 954RR, ale ta byla snad malinko slabsi jeste nez R1). To co udela ZX10 08 ve 240 pri pridani full-gas na 6ku sem na nicem nezazil. To je kolem 9.5tis. Je zretelny rozdil 160-175-188 koni (u K2, ZX10 04, ZX10 08).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 00:53 | Nahoru | #115

Burdez>Kawa ZX10R nebo Duknu 1098R. Prave na Kawu 08 se chystam do dvou let je to silenost za velmi good prachy oproti konkurenci Jeste dat o zub dva mensi kolecko a kurwa to bude klada. Staci kdyz mam na K5ce o zub min a na prvni dva rychlostni stupne se adekvatne neda jezdit nad 9tis pac na tom muzes lezet jak chces ale predek se stejne vzpina k nebi jak mustang A to nemluve o Kawe co ma 188kobyl respektive s naporacem 200...!!!!!!



tě proberu ze sna: já letos přešel z K5ky na ZX08 - a ta stará Suzinka prostě byla divočejší, nemůžu si pomoct
na Kwakovi přijde až někde přes 10ti tisíc náhlej kopanec a předek letí okamžitě přes tebe, to Sůza se taky zvedala rychle, ale plynule čitelně - na obou teda je menší kolečko (tj. krátkej řetěz, řekl by Dawe ), páč jinak mi ty stálý převody u všech litrů přijdou dlouhý, tj. slabý
zkrátka nemít tu Kawu ve firmě kuli odpisům, jde pryč - a jdu zpátky do nějaký voňavý K5/6ky

Naposledy editováno 04.06.2009 01:01:01

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 01:00 | Nahoru | #116

Dawe02>oxygen> ty ses taky blbej jak daleko vidis. Ja ti rikam ze tam mam aspon dva metry dlouhej retez a kolecka veltsi nez na kotoucu to teprve jede!



blbej moc nebudu, pže se svejma 13 dioptriema si nevidim ani na nos
ale tvoju rozetu jsem viděl a rozhodně nebyla větší, jak zadní kolo - takovou má jenom Korych
a nehádej se, dyž tomu - jak píšeš - rozumiš eště míň, než já

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 01:06 | Nahoru | #117

Flyer>Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Ja na tom jel, tech 200 tam je.

Bubráku zase sníš...???



Nesní, vole, já na ní jel dneska - a furt tam těch 200 eště pořád bylo!
Měl jsem na helmě kameru a důkazem je, jak to Bucci dal po zádech kolem celý Zbraslavi

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 01:10 | Nahoru | #118

Bubrak ZX10R>Flyer>Bubrak ZX10R>pylot>Burdez> Moje ma 175 bez naporu, nova 188 a takovy rozdil tam cca je. ZX9 mela bez naporu 143 a jela nahore lip nez R1 98, ktera mela papirove 151 koni (i jako 954RR, ale ta byla snad malinko slabsi jeste nez R1). To co udela ZX10 08 ve 240 pri pridani full-gas na 6ku sem na nicem nezazil. To je kolem 9.5tis. Je zretelny rozdil 160-175-188 koni (u K2, ZX10 04, ZX10 08).



... Jsi mi překvapil, synku, totok nadmíru pravdivé a pravda vítězí

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 02:20 | Nahoru | #119

oxygen>Burdez>Kawa ZX10R nebo Duknu 1098R. Prave na Kawu 08 se chystam do dvou let je to silenost za velmi good prachy oproti konkurenci Jeste dat o zub dva mensi kolecko a kurwa to bude klada. Staci kdyz mam na K5ce o zub min a na prvni dva rychlostni stupne se adekvatne neda jezdit nad 9tis pac na tom muzes lezet jak chces ale predek se stejne vzpina k nebi jak mustang A to nemluve o Kawe co ma 188kobyl respektive s naporacem 200...!!!!!!

tě proberu ze sna: já letos přešel z K5ky na ZX08 - a ta stará Suzinka prostě byla divočejší, nemůžu si pomoct
na Kwakovi přijde až někde přes 10ti tisíc náhlej kopanec a předek letí okamžitě přes tebe, to Sůza se taky zvedala rychle, ale plynule čitelně - na obou teda je menší kolečko (tj. krátkej řetěz, řekl by Dawe ), páč jinak mi ty stálý převody u všech litrů přijdou dlouhý, tj. slabý
zkrátka nemít tu Kawu ve firmě kuli odpisům, jde pryč - a jdu zpátky do nějaký voňavý K5/6ky



"Po zadním se mi nejlíp vodí Kawa, pak K5 - mají lineární nárůst výkonu" (C) Oxygen

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

4.6.2009 v 09:13 | Nahoru | #120
A neni to jedno kucii? Vsechno to jsou prekonovane bestie co se te snazsi neustale zabit. A to se jim pri trosku nervozni prave ruce klidne muze povest ze? Bubraku, dame nekde zavod, at ti muzu ukazat ze K6 je fakt lepsi?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35603 Dnes v 14:41 Chuďas899
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist