1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
251 63 Stránčice
Nedoporučuji Chromování CZ. Praha 8 Ďáblice p. Michal Mulač
je to podvodník a neseriozní člověk
Jinak vždy je nejlepší si nechat nachromovat původní díl, pokud
je ovšem v dobrém stavu.
1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
Kolena a výfuky - do lázně Ti to nikdo nedá, protože to nikdy dokonale nevyčistíš a karbon jim zasírá lázen. Doporučuji sehnat repliky. Počítej 2 000,- a 2 000,- a víš
Nádrž - vzhledem k cenám, možnýmu horšímu stavu Tvé nádrže, nutnýmu leštění před chromováním, bych doporučil koupit již nachromovanou celou origo nádrž, kde chybí jen lak - počítej 3 500,- a víš
Madlo boční a zadní - vzhledem k obroušení, leštění a shánění chromovny, doporučuji opět koupit. Jsou k mání turci, ale objevují se i ještě ČSL zásoby (doporučuji). Počítej 350,- zadní a 250,- boční.
Ráfky a dráty - dráty jedině nové, a ráfky ze stejného důvodu asi taky. Pod chrom se totiž jak víme musí obrousit, tím zeslábnou a často se pak zkroutí + navíc nikdy nevíš jak jsou uvnitř lemů vyrezlé. Počítej 1 800,- za jeden ráfek a cca 800,- za sadu chromovaných drátů i s nyply na jedno kolo. Lze též koupit drázte jen zinkované.
Kryty zadních tlumičů - je to jedno... klidně bych to nechal pochromovat, pokud máš kde.
Spodky předních vidlic - nechat pochromovat. Mám teda doma české, nikdy nepoužité tyhle věci, ale dnes jsou nesehnatelné - takže asi splašíš jen turky. A ty často trpí nejen těžce nekvalitním chromem, ale díry pro futra kluzáků jsou někdy tak nepřesná, že celek nejde nasadit... proto chromovat.
Řidítka - opět nevíš jak jsou zesláblá apod. takže za cca 900,- koupit nová už v chromu, stará prodat za 200,-
Rámeček světla, přepínač světel a další drobnosti už nechám na Tobě... dají se nechat nachromovat, i koupit za slušnou cenu nové (neplatí pro přední světlo - často předražené). Záleží jaký máš časový možnosti pro práci a množstvípeněz
Ceny jsou orientační +/- stokoruny ...záleží též na kvalitě a výrobci.
edit: překlepy... notas mi ještě "nesednul"
Naposledy editováno 10.01.2009 12:24:50
V podstatě souhlasím jen dodám pár poznámek
Kolena a výfuky se dají chromovat, stačí jen zabezpečit aby se lázeň nedostala k karbonu v koleně nebo výfucích. Takže buď výfuky důkladně vypálíš nebo se to pořeší špunty . Na moji ČZ 455 koleno nechávám dát do nového chromu, výfuk mám bohužel pobouchaný, tak musím koupit nový ...
Řidítka – nové řidítka na kývačku mají drobný nedostatek a to, že nemají původní tvar (jsou ohnuta jednodušeji) a údajně jsou i o trochu delší. Pokud nejsou původní řidítka hodně pozohýbaná a pobastlená, tak bych hodil do chromu původní.
Ráfky – staré ráfky se dají nově pochromovat, ale nesmí být moc sežrané. Třeba jak jsem měl přední kolo, tak po konzultaci s člověkem co mi ČZ chromuje říkal že není problém to do chromu hodit. Ale když jsem kolo rozebral tak jsem zjistil, že motorka bourala na předek a ráfek je zdevastovanej, takže jsem musel koupit nový .
Tady jsou věci co jsem nechával chromovat na ČZ:
více foto mám v deníku své ČZ
1 reakcí na tento příspěvek Chromovna
Špunty jsou řešení, nebo někdo dokonce zavaří konce, ale i tak do toho většina lázní jde nerada...
S ráfky máš pravdu - a já snad taky ... záleží, v jakém jsou stavu. Většina toho má ale dost za sebou...
Výjimka toho potlučení je třeba nádrž. Tu si teď nechávám srovnávat u klempíře – uvidím jak to dopadne.
Jen ještě dodám poznámku pro ostatní co chtějí díly chromovat a podklad si chystají sami. Pokud budete díly jako jsou nádrže atd. rovnat a budete potřebovat vyklepaný povrch dorovnat, tak pod chrom použijte Ag pájku. Mosaz nebo bronz může pod chromem udělat mapu.
http://www.chemickelesteni.cz/