Vidím dobre alebo by som si mal nasadiť brýle???
Firma FGR už dávno proklamuje že chce vyrábať naháča, ale na obrázku vidím polokapotáž. Návrh vraj v druhom kole od tohoto človeka vyzerá odlišne tak prečo ho ale potom firma nešupne tuna do placu???!!!
Ja presadzujem že treba vyrábať bajka v konečnej predajnej cene 15.000 EUR a YAMAHA bude mať potom hlavu v smútku s jej novým, ale tažkým a čoproidným V-MIDax V4 1679ccm 200PSand167NM ONLY (že vraj v-max...), ktorý ale aspoň koštuje rozumných 20.000 europských papierikov!!!
Firma ďalej proklamuje že chce vyrábať bajka zo zbytočne predraženými komponentami (brzdy, tlmiče, kolesa atď...) v konečnej predajnej cene +80.000 EUR. Čiže nakoniec by sa ani o českého bajka nejednalo kedže by boli všetky významne komponenty zahraničné od renomovaných výrobcov a stúpanie českého motorkárského sebavedomia by sa jednoducho nekonalo...
Je nezmysel robiť z bajka fetiš alebo nejaku modlu a skláňať sa nad ňou v garaži a pritom sa v krčme vychvalovať ako to majitel kade komu na ceste nandal, išiel 340KM/H a podobné bludy zatiaľ čo motorka smutne stojí s centimetrovou vrstvou vosku v garáži s 0 KM na tachometri kedže pišu jazdí, len sa vychvaluje a kompenzuje si tak malu ciczinu.
Objem ničím nenahradíš, takže kazdodenne využívaný krútiak +200 ktorý by mal tento motor dosahovať (ako nič strednou zadnou ...) pri nízkých otáčkách by prišiel vhod, ale každopadne motorka je predsa na poriadne zajazdenie si a nerobiť so spotrebného tovaru modlu alebo fetiš! Sám som motorkár s haldou najazdených kilometrov od roku páne 1986 takže viem o čom hovorím!
Takisto popelnice ako Bugatti Veyron (dizajn robil mimochodom Slovák!), ferrari a podobné nevyužitelné nezmysly, načo je to dobré do piši keď majitelia takýchto popelníc majú najazdené v priemere iba smiešných 2.000 KM ročne. Keď nemám na prevádzkové náklady alebo čas na jazdenie tak nekupujem takýto žrút penazí, alebo keď mám tak jazdím a nerobím z toho konpenzátor malého penisu!!!
Na záver si ešte prihrejem polievočku s mojím návrhom:
Prezentujem svoj názor!
Naposledy editováno 07.04.2009 23:24:26
1 reakcí na tento příspěvek FGR 2500 V6 +200NM (motorka alebo modla???)
Stejne bys mohl rict proc domy na vaclavaku stoji tolik milionu kdyz v horni dolni stoji dvoupatrova vilka desetinu te ceny...
rika se tomu exkluzivita za co spousta lidi rado zaplati, za to ze tuhle motorku bude mit jen par lidi. a vubec nejde o vyuzivani sily a vykonu az do extremu. Na mam RSV taky casto jedu kochacku.
edit, kde vidis polokapotu? ten maly stitek nad budiky? od kdy se tomuhle rika polokapota?
Naposledy editováno 04.04.2009 11:00:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR 2500 V6 +200NM (motorka alebo modla???)
Motorka má byť na poriadné jazdenie, neuznávam nejaké vychvalovanie alebo pocit že vlastním niečo extra s 0 KM na tachometri... Motorka je na jazdenie.
[img] Údaj je mílach...
Prezentujem svoj názor! [img]
Naposledy editováno 05.04.2009 08:37:59
Yamaha napríklad vytasila v prípade jej dlho očakavanej novinky V-MIDax V4 fotky už pred spustením výroby...
A ešte dávnejšie sa dokonca zaujímala aj o objem, výkon, krútiací moment a typ pohonu aký by si potencionálny majitelia želali u tohoto nového ale čoproidného rozparovača asfaltu...
Prezentujem svoj názor! [img]
Naposledy editováno 07.04.2009 09:06:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FGR 2500 V6 +200NM (motorka alebo modla???)
179666mil ??!!! skoro 300tisíc kilometrů? těch 166 stupňů na teploměru je v stupních Celsia nebo Fahrenheitech?
dej sem nějaký fota, to je sedmpade? asi hodně cestuješ, nebo změněnej sekundární převod .....nebo Photoshop
Naposledy editováno 08.04.2009 09:29:33
1 reakcí na tento příspěvek FGR 2500 V6 +200NM (motorka alebo modla???)
1 reakcí na tento příspěvek FGR 2500 V6 +200NM (motorka alebo modla???)
Deadman>Co se divite, ze to bude za beznym lidem nedostupnou cenu? Serivka to nikdy nebude, tolik lidi by si tuhle silenost nekupovalo, a kusova vyroba neceho technologicky narocneho je vzdycky velmi draha. A to musi zaplatit i vyvoj.
jj, BIMOTA z ČR
[img] má aspoň koule a nevypadá to jako jawa 250 po stodolovým tuningu s bzdovým kotoučem z buela
Prezentujem svoj názor![img]
Naštastie sa nájdu poctivi jazdci aj na starom kontinenteimg]
[img] svoj názor! [img]
Naposledy editováno 08.04.2009 09:33:09
FGR 2500 V6 již na kolech
2009-10-19 06:40:59
V průběhu léta pokročil vývoj velkého motocyklu FGR opět o kousek dále. Byl vyroben trubkový rám, kyvná vidlice z certalu, podsedlovka a další komponenty nutné k základnímu sestavení. V průběhu října přijde na řadu samotný design. V současné době jsou vyrobeny modely nádrže a podsedlovky. První vzorové kusy budou vyrobeny v průběhu listopadu a prosince. Současně probíhá výroba elektroniky a výfukové soustavy. Na jaře 2010 dojde k prvním zkušební jízdám. Z pochopitelných důvodů nepřikládáme žádné obrázky, k vidění bude až finální výrobek.