Nu, přišel jsem se na stroj podívat (je pěkná, po laku, s papíry) - vypuštěný olej, roztažené hlavičky šroubů vík od velkýho šroubováku, víka od motoru sundané, stejně tak od spojky (to navíc vypáčené šroubovákem, takže tesnící plochy to citelně poznaly). Koukám, s rukama za zádama, že motor už statčeně rozebíraj aniž by vůbec věděli co tomu je, aby se dostali k převodovce, ta by to prý mohla být... přecházím na stranu zapalování, koukám na vyražený kusy karteru od kdysi padlýho řetězu - a ejhle ! Říkali mi, že kolo se točí normálně, ale... Kolečko je v nějaké nepřirozené poloze... snímám poloautomat převodovky, a na zem vypadává řet. kolečko, řetěz, matice, podložka, zbytky poloautomatu a konečně nepořádek s ohudlané hřídele převodovky... zkrátka kolčko sjelo z hřídele a jen občas se nechalo "unášet" jeho otáčkami... a výsledek ? Vše co se zapojilo, je na výměnu, a hřídel zřejmě taky - je o 3mm kratší, protože "to prý jen blbě jelo", a vypadá jako osoustřužená tupým nožem (od modra přes žlutou do ztracena ), ale závadu "mechanici" nenašli ....
... ach jo, taky se bojíte některých mechaniků, byť jsou vyučení ? Já myslel, že i středně inteligentní, když jim chcípne motor, se prvně podívaj jestli maj benzín, a ne že začnou přemýšlet nad zlomenou klikovkou...
A co Vy, na co s otevřenou hubou vzpomínáte Vy ?
Naposledy editováno 30.03.2009 19:20:03
2 reakcí na tento příspěvek Neskutečné opravy...
ale guzzi už končí záruka,takže se chystám že budu částečně servisovat taky doma..
jsem si tak vzpomněl, jak mi na nebožce třiapůle klepal pístní čep.. Otec do mě hučel, ať ho nechám klepat, že to je v poho.. Ale mě to tak nějak vadilo, až jsem koupil nový čepy a jehly.. Válce dolu, písty dolu, vyměnily se čepy, daly nový jehly, všechno smontovat, jen jednu věc jsem neudělal - nespočítal jsem si starý jehly. Samozřejmě se jedna mrcha dostala do prostoru klikovky.. Když došlo na zkušební jízdu, tak si to milou jehličku asi po 600 metrech nasálo, rozsekalo oba písty a značně upravilo pracovní plochy válců
takže jsem pak půlil motor a dělal komplet GO načež mi asi za rok milá třinda shořela
ne vždy se zadaří
dva_hrnce>tak to je přesně můj případ..
ale guzzi už končí záruka,takže se chystám že budu částečně servisovat taky doma..
jsem si tak vzpomněl, jak mi na nebožce třiapůle klepal pístní čep.. Otec do mě hučel, ať ho nechám klepat, že to je v poho.. Ale mě to tak nějak vadilo, až jsem koupil nový čepy a jehly.. Válce dolu, písty dolu, vyměnily se čepy, daly nový jehly, všechno smontovat, jen jednu věc jsem neudělal - nespočítal jsem si starý jehly. Samozřejmě se jedna mrcha dostala do prostoru klikovky.. Když došlo na zkušební jízdu, tak si to milou jehličku asi po 600 metrech nasálo, rozsekalo oba písty a značně upravilo pracovní plochy válců
takže jsem pak půlil motor a dělal komplet GO načež mi asi za rok milá třinda shořela
ne vždy se zadaří
Povedlo se mi to samé na ČZ 175 musel sem tehda koupit i nový válec jak to odesral. Ovšem motor i s jehličkou naběhal asi 1000km už byl pěkně zajetý když to přišlo
Naposledy editováno 31.03.2009 12:08:02
1 reakcí na tento příspěvek Neskutečné opravy...
Než jsem dojel domů plyn se mi znova zasekl.A tak jsem to nasranej rozdělal.A?Lanko viselo u válečku na posledním vlásku a po oleji ani vidu ani slechu.Tak jsem zašel do cyklo servisu,koupil lanko za 10kč a za odpoledne bylo hotovo.
To byla poslední kapka.Od tý doby si dělám vše sám.S.ru na servisy
1 reakcí na tento příspěvek Neskutečné opravy...
Teď si servisuju všechno sám,jednou jsem dal moto do servisu,za týden vyzvedl,vše OK a až doma jsem zjistil,že místo nové řetězovky je tam stará kur.a.Asi ji hodili na jinou moto jako opravu.Nedokázal jsem nic.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |