Jde o motocykl Kawasaki GPZ 500 S a v inzerátu stojí toto:
Prodám Kawaski GPZ 500 S. V TP zapsáno 20 kW - možno jezdit od 18ti let, jinak otevřená na 44 kW. TK platná do 05/2009. Nové náplně (olej + olejový filtr, chládící kapalina, brzdová kapalina). Nová řetězová sada (řetěz DID s X kroužky), vzduchový filtr, zadní pneu, akumulátor, svíčky. Drobné kosmetické vady. Laděné výfuky = super zvuk. Originální výfuky přidám. Více foto na http://kawa500gpz.yc.cz/
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 500 ano či ne??
Edit: Pokud mas limit 30k a 25kW, tak se mrkni jeste na tuhle GPZ - vypada rozhodne lip nez ta cervena slepovana..
Naposledy editováno 21.01.2009 20:38:07
A GPZ velmi doporučuju! Ale být tebou zkusím ještě něco přišetřit a pořídit novější model - rok '96 a novější.
Venca00>35 tis.?To vychází cca 1800 na rok to já zajedu za měsíc.
Přesně tak, ta motorka může mít klidně 135 tisíc km
Ale to ještě nic neříká o stavu. I kdyby měla najeto 135 tisíc, tak to neznamená, že je špatná, může dobře sloužit řadu let.
djluba - doporučil bych ti, pokud znáš v okolí nějakého mechanika, který je dobrý, lidi jsou s ním spokojení a ke kterému třeba tu motorku budeš dávat, tak se ho prostě zeptej, jestli by se s tebou na ni nejel podívat a neprojel ji, že mu za to zaplatíš. Třeba pětistovka ti za jeho názor může ušetřit několik zbytečně vyhozených tisíc.
Pokud je dobrý, tak se projede a hned pozná řadu věcí nejen motor, jestli není vůle v řízení, jestli to jede rovně, jestli mají brzdy správný průběh brždění, jestli nemá motorka známky bouraní, atd. ale taky třeba jestli má motor a převodovka správný zvuk, jestli odněkud nevycházejí podezřelé zvuky, atd.
Takhle na dálku to poradit moc nejde...
i když - ten motor zprava je podřený jen tak? pravá páčka brzdy je celá? není to po pádu? a ty prolisy na chladiči zleva, nejsou nějak pokřivené? zrcátko chybí proč? co ty původní výfuky?
chtělo by to vidět, slyšet, svézt se
Naposledy editováno 22.01.2009 11:32:05
ps.. ty pozdejsi meli vzadu kotouc a myslim, ze vepredu dablkotouc + ctyrpisty?
3 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 500 ano či ne??
djluba>Zdravim, našel jsem tuto GPZ 500 odkaz co říkáte na ni?Vím že ještě vzadu nemá kotouč a je to asi ten starší model ale myslím že není tak špatná co..?Taky má najeto docela hodně ale ještě by mohla v pořádku pár let jezdit co myslíte?Díky
Tahle GPZeta vypadá opravdu luxusně. Nebe a dudy ve srovnání s tou, na kterou si se ptal první. Jak už ti tady radili ostatní, vezmi nějakého mechanika, nebo kamaráda, který tomu rozumí, a jeď se na ni podívat. Opravdu je moc pěkná - originální lak, nevidím nikde žádné známky po pádu - žádné odřené dekly, konce páček apod. Zbytek zjistíš na místě. Na počet najetých kilometrů nehleď, pokud se o motorku dobře staráš, vydrží ti tisíce a tisíce kilometrů. Dobrý lov.
djluba>Zdravim, našel jsem tuto GPZ 500 odkaz co říkáte na ni?Vím že ještě vzadu nemá kotouč a je to asi ten starší model ale myslím že není tak špatná co..?Taky má najeto docela hodně ale ještě by mohla v pořádku pár let jezdit co myslíte?Díky
GPZ jsem měl tři roky(98-01) a neměl jsme s ní jedinej problém,byl to rok výroby 88 ale tem buben vzadu fakt nic moc,podívej se po novějších,ale nedívej se jen na vzhled a na kilometry(ty většinou jsou stočený),ale vem si s sebou někoho kdo tomu trochu rozumí.jde o to aby motor šlapal jak má(bez nějakejch divnejch zvuků) a aby nebyl hnutej nebo svařovanej rám,tyhla motorky taky trpěli na reznoucí výfukové potrubí a vlnění předního kotouče(u typů s jedním kotoučem),jinak tuhle motorku ti můžu vřele doporučit-na začátek naprosto ideální a špatně nejede.jo a raději koukej po evropské verzi.
djluba-
Mé zkušenosti měl jsem na začátku jawu 50 , simson a mz 150 bráchy, yamahu rd 125 , Xl600-uplně v pohodě ten přestup ze 125 žádná krizovka nic!!!Musím říct, že cbr900rr bylo bez tp a neměl jsem zkušenosti a když je mozek na správném místě je to OK. Když jí totiž netočíš jede jak to GPZ...Spodek a střed byl uplně mrtvej...Vršek už moc a na našich silnicích k hovnu proto taky šla z domu.Přežil jsem to ve zdraví. Hornet sváděl k dovádění a nazbíral jsem dost zkušeností.Bylo dost krizovek- jednou jsem zalitl do pole, ale nelehl jsem jen tam zajel...Druhá horší rozpálil to v obci, kde byla mírná táhlá zatáčka a zaní nebylo vidět. Po té co jsem ji projel stál tam s výstražnýma blik. kamion - brzdy , podřazování a pořád to nestačilo. Přestal jsem brzdit, že ho předjedu v protisměru jel taky kamion -MUSEL JSEM MEZI NĚ, NAŠTĚSTÍ TO VYŠLO POTÉ JSEM 14DNÍ NA MOTKU NESEDL A PO INCIDENTU SAMOZŘEJMĚ HNED DOMU....
Sám vím, že Suzuki GS500 jak tu někdo dával línk na 1991 za 30tis no mě to přijde opravdu směšný - Kamarád koupil dovoz 2000rok za 35tis již na čistopise najeto měla 36tis , servisku a bylo o ní dobře staráno...Dal gumy a pro jistotu i olej a má vyhráno...Já bych hledal prostě!
Podle mě je na začátek dobrý jak hornet , fazer , sv a všechny 600ccmm jsou velice klidné a hodně odpustí...
Samozřejmě chápu , že peníze taky hrají roli. Mě se např. gpz nelíbí přijde mi jak z 1985-1990 design .
Asi bych šel nad 1998- samozřejmě stav rozhoduje. A nepřemýšlel bych jestli gs500e , cb500 atd...
Přeju at štastně vybereš a nemáš technické problémy či motanice s prodávajícím....
http://bigstreetlife.websnadno.cz
Záleží spíš na kombinaci cena-a co od ní očekáváš. Zároveň je dost pdstatný s jakou pečlivostí se o to kdo staral. To se samozřejmě dá jen podle fotek dost těžko poznat.
Tady o tý konkrétní se dá říct jenom asi tohle:
pokud by si chtěl mít motorku v původním stavu, nebo vzhledu, tak by tě čekali nepřiměřený investice, který se asi hravě vahoupnou nad cenu, za kterou to koupíš. Jenom ten chybějící spodní klín je docela ranec. Ty odstávající podsedlový plasty naznačují, že jsou na nich urvaný plastový hroty, kterýmy drží v okách na boku nádrže. Z druhý ruky jsou v podstatě nesehnatelný (drtivá většina jich má právě nejakej z těch hrotů ulomenejch) a nový vyjdou na cca 4.500,- kus.
Podle nějakejch dalších detailů se dá i usuzovat, že dotyčný zas tak tolik peněz do tý motky nevrážel - zpětný zrcátko není zas takovej ranec aby si ho někdo nemohl dokoupit, takže bych byl přeci jenom asi trochu skeptickej. Ale fakt to chce vidět in natura, zdání může vždycky klamat.
Zas na druhou stranu: jestli je ti jedno na čem začínáš a pokud se ta motorka vyloženě nesype, tak je asi spíš lepší, právě pro začátek, jít do nějaký levný hrůzičky, kde když ji položíš, tak už vlastně zas tak moc nezmrvíš, než do něčeho naleštěnýho, kde každá "ranka" bolí krutě.
Co se GPZ-etek konkrétně týče, tohle provedení se dělalo do r. 1993 včetně a bude nejspíš opravdu s šestnáctkama kolama. Co se týče motorky jako takové, tak tam žádnej problém není. Problém může být se sehnáním gum, dopředu mají jít 100/90-16, dozadu 120/90-16, dneska už to není tak běžný rozměr, takže musíš trochu pohledat, vymejšlet si kvůli desénu je už vůbec pitomost, ale přesto to není zas taková trága, aby ta motorka nešla provozovat a GPZ-zetko není žádnej žrout gum.
Ten buben vzadu vůbec nevadí, ta motorka není zas tak těžká, a pokud je v pořádku tak ji ubrzdí naprosto v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 500 ano či ne??
Naposledy editováno 13.03.2009 13:14:21
Landar>GPZtko byla moje prvni vetsi masina a nemuzu na ni nic rict oskliveho v podstate, motor drzak a celkove bez problemu GS jsem zvazoval taky ale GPZtko se me ve finale libilo vic a je o neco vetsi ne tak pricaple a ma i vetsi vykon lehce ale ja jsem mel novejsi verzi rok 97 a mrkni sem tady jich par tech novejsich najdes a to bych byt tebou neco prihodil a vzal uz tenhle rocnik
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/103909-gpz-500-s.html - ma i nosic na topcase, tu bych bral klidne vypada rozumne a i km by mohly sedet a u tohodle motoru pokud byla slusna pece tak ti dalsich 50 urcite udela, ale chce to se zajet podivat
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/109083-gpz-500-s.html
Naposledy editováno 13.03.2009 13:13:52
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |