2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
Zavřené DT má 13 Nm v 8000, otevřená netuším :\
Záleží na každém motoru jak má vyřešené mazání. Takový Allan (Tuono 125) sjel alpy a brzdil hodně motorem a má automatické mazání a nezadřel. Když jedu na DT do nějaké gřapy tak taky brzdím motorem a nezadřel sem
Jako zcela upřímně je mi jedno co je lepší na naučení. Ale byl sem, sem a budu zastáncem 125 2T i když budu mít 4T většího objemu
daves>pylot> já bych to klucí uzavřel každej je zastánce svýho někomu vyhovuje to někomu ono.já si na dvácu nestěžuju užil sem si s ní parádní chvíle a nalítal hafo km bez problémů.je to stejný jako když se řešilo jestli 2V nebo 4V všechno má svý pro a proti a vždycky je něco na ůkor něčeho
Jak pises kazdy ma svy pro a proti. A tady nejde o hajeni svyho ale o to co jelepsi na nauceni. 2T bude lepsi asi na jezdeni, predjizdeni a zabavu ale 4T bude zase na nauceni a levnou dopravu.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
ale uz me to neba at si kazdej mysli co chce
maras>Jako zcela upřímně je mi jedno co je lepší na naučení. Ale byl sem, sem a budu zastáncem 125 2T i když budu mít 4T většího objemu
No ale ja se tady celou dobu nezastavam 4T ze je na vsechno nejlepsi jak vy prasteny dvoutaktari ale rikam ze na nauceni je proste to 4T lepsi i kdyz na pozdejsi jezdeni ma hromadu vyhod.
Jinak maximalni tocivej moment a prubeh tocivyho momentu sou dve odlisny veci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
pylot>blackhonder> Zas az tak strasne urvane ten 2T taky nejede abys nemohl kroutit jak se ti zlibi. A kdybys chtel argumentovat ze musis ubirat do zatacek tak to musis i na 4T
Zase uřvaný 2T. Když o 2T nic nevíš drž hubu. Už na o nemám náladu. A ještě nezapomeň připomenout že smrdí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
maras>pylot>blackhonder> Zas az tak strasne urvane ten 2T taky nejede abys nemohl kroutit jak se ti zlibi. A kdybys chtel argumentovat ze musis ubirat do zatacek tak to musis i na 4T
Zase uřvaný 2T. Když o 2T nic nevíš drž hubu. Už na o nemám náladu. A ještě nezapomeň připomenout že smrdí.
Nauc se cist. Z kontextu krasne vycetes ze to neni uřvaně ale urvaně. Vis kulovi co ja vim o 2T a na cem sem kdy jel tak se chovej slusne. KDybys cet co pisu a premejslel tak uvidis ze 2T respektuju a koupil bych si ho taky kdybych kupoval znova. Ale to nic nemeni na tom ze na nauceni pro zacatecnika je proste lepsi 4T a basta. Nejvic miluju takovy ktery maj nejdriv narazky, pak milion kecu ale uplne k necemu jinymu nez o cem je rec (rec je o nauceni se ne o jezdeni) a nakonec zacnou bejt sprosty a nadavat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
pylot>maras>pylot>blackhonder> Zas az tak strasne urvane ten 2T taky nejede abys nemohl kroutit jak se ti zlibi. A kdybys chtel argumentovat ze musis ubirat do zatacek tak to musis i na 4T
Zase uřvaný 2T. Když o 2T nic nevíš drž hubu. Už na o nemám náladu. A ještě nezapomeň připomenout že smrdí.
Nauc se cist. Z kontextu krasne vycetes ze to neni uřvaně ale urvaně. Vis kulovi co ja vim o 2T a na cem sem kdy jel tak se chovej slusne. KDybys cet co pisu a premejslel tak uvidis ze 2T respektuju a koupil bych si ho taky kdybych kupoval znova. Ale to nic nemeni na tom ze na nauceni pro zacatecnika je proste lepsi 4T a basta. Nejvic miluju takovy ktery maj nejdriv narazky, pak milion kecu ale uplne k necemu jinymu nez o cem je rec (rec je o nauceni se ne o jezdeni) a nakonec zacnou bejt sprosty a nadavat.
Narážky? Kde? . Milion keců tady máš akorát ty, a o tom kdo komu začal nadávat se dá polemizovat že?
maras>Narážky? Kde? . Milion keců tady máš akorát ty, a o tom kdo komu začal nadávat se dá polemizovat že?
Prvni narazka je ze t sou kazdopadne na nauceni lepsi nez nejaky 4T.
Ja mam mozna milion kecu ale aspon porad k jednomu a tomu samymu a ne porad kolem ze to vic jede a ze nekdo rad sporty a nkdo zas chopery a pritom o to tady vubec neslo.
No a prvni kdo zacal zurit a drzhubovat tady sem ja rozhodne nebyl tak si to srovnej v palici.
4T - malej vykon, vydrz pohoda, dobra spotreba, jede to furt jen lejes benzin
zkusil sem oboje a - 2T chces si zajezdit, 4T chces doject z bodu A do B pohoda klid. Spotrebu sem neresil proste se leje, retezovka, filtry atd je to skoro to samy.
Rozhodne bych bral 2T.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
GSX>Ježiš, to je zas 2T vs. 4T dokola a dokola. Pro vás by normálně měli vymyslet třítakt a byl by pokoj.
hahaha to bylo vtipny ale tusim ze sem nekde videl 6T
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |