Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.
Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.
Diky za prinosne prispevky (informace)
Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....
Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
GRASSEL>Spijker> s těhle motorek bych vůbec nepřemejšlel o výběru a okamžitě šáhnul po gsxr 1000 k5-k6 ze čtyřhrnků největší masakr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no jo... ja vim ze reference na ni jsou dobry... ale zrovna K5+6 se prodavaji stale jeste docela draho. Zatim jsem teda osobne zadnou nevidel, resp. k osobnimu vyrazovani fyzickou kontrolou jsem jeste nepristoupil, asi jeste az za mesic .. ale proti K4 je tu stale rozdil v cene okolo 40t KC (K4 za 120 a K6 za 160) predpokladam, ze prodejce jeste pujde dolu oproti inzeratu atd...
Pro me je technicky favorit ta R1 z O8 roku nova a 190 bez DPH, ja se ted snazim si ujasnit o kolik příjdu, kdyz koupim dobry kus ze spodni hranice vekove... tedy viz nazev...
Naposledy editováno 19.02.2009 12:18:58
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
pepazdepa-84>Tak vybírej místo k6 k5 třeba to cenově vyjde lépe
K5 a K6 jsou cenove nastejno, nejak se tu ruka trhu ukazuje jako slepa..
ja to resim generacne - K3/K4 vychazi o tech 40 tisic levnejc a otazka je zda ty novejsi ale take ojete modely.. za tyhle penize stojej...
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Já bych šel ve tvé situaci buď do té R1,nebo ZX10R.Jako třetí GSX-R K5/6,pak FB 1000 RR a až na konec K3/4.
Osobně fandím Hondě,pak dlouho nic,pak Suzuki ... ale v tebou popsaných podmínkách je to jasný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
GRASSEL>Ty vole, nekoumej a kup k5-k6 kámoš jí má. Vyser se na rok výroby. Pokud ti jde o něj tak kup Hyosunga gt650 novýho a ušetříš nejvíc. Rok výroby nic neznamená!!!!!!!!!!!!!
to vis... nedy se mi to v palic mota sem a tam... jako kolik za to dat a nedat li radeji min...
2V nejspis nechci i kdyz RSV je hezka te novejsi model, ale asi budu spokojenejsi na necem jemnejsim
Camča_v>Je dost těžký najít nezávislej názor na tomhle fóru.
Já bych šel ve tvé situaci buď do té R1,nebo ZX10R.Jako třetí GSX-R K5/6,pak FB 1000 RR a až na konec K3/4.
Osobně fandím Hondě,pak dlouho nic,pak Suzuki ... ale v tebou popsaných podmínkách je to jasný
vetsinu casu si rikam nepremejslej tolik, a kup poradnou motorku... ale obcas na me prijde zaval rozumu a cely se to hrozne zamota... :(
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Mám taky přímé srovnání GSX-R 1000 K3 vs ZX-10 06, no a K3 to prostě vyhrála Odspodu jede o hodně líp, Kawa zase pocitově nahoře jede líp, Ovladatelnost a brzdy jasně pro Suzuki, jinak testovali jsme je na letišti měnili jsme si stroje a na konec jsme si dali sprint na 4 km ze začátku ujela o něco K3 a Kawa ji už prostě nedohnala, jinak musím ještě napsat, že Suzuki měla značný handicap, popraskané kapoty polepeny izolačkou a absence náfuků zato Kawa měla Akrapoviče No když jsem přijeli tak kamoš byl zo toho trošku mimo a říkal, že prostě myl mezi náma furt stejný fuk a nemohl mě za boha dojet Toť moje zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Naposledy editováno 19.02.2009 15:45:09
2 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Flyer> vsak uz jsem mu od ni pomohl ...tak si zase muze uzivat dziksera...jsem na ni zvedavy na jaro... myslim, ze budu spokojeny...hned z nekolika duvodu... ktere nejsou az tak racionalni a logicke...uz je tady kdysik popsal MichalR10...takze tak
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Za ty prachy hoooodne muziky, zalezi na tvych preferencich, ale ja bych ji nevymenil (04) ani za K5.
Proti K1-4 jede nahore o dost vic. GSXR na startu ujede (i 750), kvuli geometrii (spodni pasmo nevyuzijes na rozjezd ani u ZX ani u GSXR), ale od 100 jede vic ZX a pak cim dal vic.
Osobne bych sel do ZX nebo GSXR. Honda nejede a R1 se ti rozpadne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Flyer>Bubrak ZX10R> Blbost! Proč mě teda na té 4 km rovince nefikl???
To nechapu, pro priklad - ja zacnu vic akcelerovat nez Busa tak od 120km/h, ale sice rychleji zvysuju rychlost, ale Busa se furt vzdaluje protoze aktualni rychlost ma jeste vyssi. Nez se rychlost srovna a teprve se zacnes priblizovat, tak to chvili trva. Asi to tady bude podobny. Muzem to nekdy zkusit.
Ja treba nedal 750 K1 do kopce na 700m, ani nahodou, a je to geometrii, z kopce sem ho dal hned od startu a ujizdel. Proste se ZX zveda a nemuzes tomu nalozit na stejnou akceleraci.
pepazdepa-84>A co Hayabusa?
hayabusa je super...
jezdil bych na ni 300 po dalnici, do kratkejch zatacek by se mi asi moc nechtelo, stejne tak na horsi povrch... tohle je lepsi volba na okruh... Hayabusu jsem dycky chtel ale asi bude lip s necim lehcim...
Flyer>Jinak mám zkušenost i s K6, K7, ZX10 06, RR 05. K6 je asi fakt nejlepší na čem jsem kdy jel to je prostě masakr!!! Ale K7 je taky bomba, sice nemá takový spodek, ale je taková ucelenější, ZX 10 jede super ale až navrchu, zato brzdy a ovladatelnost stojí za ho... RR 05 to je děs to nejede, pro mě hrozný litr a hlavně zklamání z něj.
Mám taky přímé srovnání GSX-R 1000 K3 vs ZX-10 06, no a K3 to prostě vyhrála Odspodu jede o hodně líp, Kawa zase pocitově nahoře jede líp, Ovladatelnost a brzdy jasně pro Suzuki, jinak testovali jsme je na letišti měnili jsme si stroje a na konec jsme si dali sprint na 4 km ze začátku ujela o něco K3 a Kawa ji už prostě nedohnala, jinak musím ještě napsat, že Suzuki měla značný handicap, popraskané kapoty polepeny izolačkou a absence náfuků zato Kawa měla Akrapoviče No když jsem přijeli tak kamoš byl zo toho trošku mimo a říkal, že prostě myl mezi náma furt stejný fuk a nemohl mě za boha dojet Toť moje zkušenosti
diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Pitris>Spijker> covece uz zase ...hele s temahle motorkama chybu neudelas... ja bych vybiral pocitove...a samozrejme pri koupi... podle toho na cem se ti fajn sedi a co ti sedi i jizdne...
Flyer> vsak uz jsem mu od ni pomohl ...tak si zase muze uzivat dziksera...jsem na ni zvedavy na jaro... myslim, ze budu spokojeny...hned z nekolika duvodu... ktere nejsou az tak racionalni a logicke...uz je tady kdysik popsal MichalR10...takze tak
jo.. zase... ted jsem pro zmenu zacal uvazoat ze bych podrzel gresli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Bubrak ZX10R>Flyer>Bubrak ZX10R> Blbost! Proč mě teda na té 4 km rovince nefikl???
To nechapu, pro priklad - ja zacnu vic akcelerovat nez Busa tak od 120km/h, ale sice rychleji zvysuju rychlost, ale Busa se furt vzdaluje protoze aktualni rychlost ma jeste vyssi. Nez se rychlost srovna a teprve se zacnes priblizovat, tak to chvili trva. Asi to tady bude podobny. Muzem to nekdy zkusit.
Ja treba nedal 750 K1 do kopce na 700m, ani nahodou, a je to geometrii, z kopce sem ho dal hned od startu a ujizdel. Proste se ZX zveda a nemuzes tomu nalozit na stejnou akceleraci.
tvoje volba je jasna..
proc by se mela R1 rozpadnout? kdybych sel do nove, je z tech za "lepsi" cenu co jsem nasel nejmladsi... vsechny ostatni nejety starsi modely jsou O7 nebo O6 jen R1 je 08, to uz je 16V a radialni sestipistek...
Priznam se ze si myslim, ze notorove budou dostatecny vsechny. Pokud me rovne nekdo na vykon trochu predjede - OK - to snesu. Chel bych jezdit vic zatacky... Kdyby hlavne rovne, beru Hayabusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
BlackSabbath>Já to píšu každýmu, kdo má tak blbý otázky a neví, co vlastně chce... K6 si nekupuj, protože ji budu pořizovat já a nechci, aby ji měli všichni...
tady asi někdo pojedl vtipné kaše
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 2 | Dnes v 17:28 kokoška. |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35784 | Včera v 14:58 oxygen |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |