potřeboval bych poradit, pořídil jsem si GSX 750 ES r.v. 85
Dal ji dohromady, ale objevila se závada a to že běži jen na tři válce. Vyndal jsem karburátory kompletně vyčistil kouknul jsem se na vačky, jiskra taky jde, ale pořád běži na tři. Číslo 4 je suchý.
Nevíte co by to mohlo být.
Díky za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Běží na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Charlie9>naprcal> woe,ty perlis a predstav si ze me na jeden
máš to pokažené
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Charlie9>naprcal> a co ted s tim :\ at koukam,jak koukam..nic nevidim..on mi je nekdo ukradl ne,nebudem to tu zasirat
prodej žu žlutou mrdku a je klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
naprcal>Charlie9>naprcal> a co ted s tim :\ at koukam,jak koukam..nic nevidim..on mi je nekdo ukradl ne,nebudem to tu zasirat
prodej žu žlutou mrdku a je klid
1 reakcí na tento příspěvek Běží na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Jinak co cekas? ze ti nekdo takhle pres forum rekne vymen trysku ze 55 na 150 v kerbecu a pojede to ? Odvez to nekam kde se da na to podivat a maj na to nastroje.. a zacni u premereni tlaku ve valcich
ani jsem netušil že bude tolik reakcí. Jsem kutil amater každým coulem. Rád bych vylučovací metodou přišel na závadu. Včera jsem ještě otevřel víko ventilů a po vizuálním shlédnutí vypadá vačka v pořádku a stejnomněrně tlačí na oba sací ventily. I odpor válce je při otočení motoru(bez měřáku). Svíčky jsem vyměnil - žádná reakce. Tak usuzuji že to doopravdy bude asi karbík. Jen je mi divné že i když jsem je vymontoval, plováková komora byla zaplněná. Vyndal jsem i šoupě a vyčistil. To je také v pohodě, membrána je taky dobrá. Saci tryska je vyčištěná a přesto všechno nenasaje benzín do válce. Jo a baterka je nová a nabitá.
nechce se mi to dávat někam do servisu-je to docela drahý(jen jako poslední možnost).
Díky za rady.
2.nevím,jak je řešený sytič,u některých karbeců zůstává viset těsnící gumička a sytič proto nefunguje.to poléčí vteřiňák.
3.ještě by to mohla být totálně rozhozená synchronizace(otevřená klapka vyřadí sytič)
já osobně servisu taky nevěřím,seřizuju si sám a jezdím s FJ1200 turistiku do 130 pod 5 na sto.je ale pravda,že mám oproti originálu tvrdší převody.ten motor to stejně nepozná.tak ať to šlape,tyhle staré motory mají své kouzlo.
Rozebral jsem snad postupně vše, ale jako poslidní jsem vyměnil ze zoufalství podlakovou a sací hadičku. Obě sem dal hrubší. Nevím proč, ale už mám zase 4val!
Mám taky jednu otázku:
Nemůžu sehnat přepákování zadního tlumiče, chci trochu zvednout zadek, ale nastavení na tlumiči žádné.
Pomóc
Ta sračka (Natural 95),co je teď jedině k mání (teda vyjma
OMV / Carrera 100 a Benzina+ / Verva 100, který nemají žádnou
"bio-složku"),
má jednu úžasnou vlastnost a sice, že ucpává VOLNOBĚŽNÝ trysky
(a motoservisy na tom dělají docela slušný peníze...,když
je vyčistí). Mýmu synkovi šla Katana 1100 (GSX1100S) taky"na tři"
a nešlo ji ani rozjet přes spojku - po vyčištění volnob.trysek
zase jako nová .....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Spojka Suzuki GSX 750 ES/EF | beryp | 11 | 25.2.2021 v 12:29 beryp |
Teče olej z víka Suzuki GSX 750, Suzuki GSX 600 F, Suzuki GSX 750 F, ... | CZmarty | 5 | 23.8.2020 v 16:00 CZmarty |
Brzdové destičky Veteráni Honda XRV 750 Africa Twin, Suzuki GSX-R 1300 Hayabus... | svandasek | 6 | 7.5.2019 v 22:08 svandasek |
Čidlo teploty oleje Suzuki GSX 750 ES Suzuki GSX 750 ES/EF | Q_u_i_c_k | 0 | 5.3.2019 v 21:39 Q_u_i_c_k |