Téma: Běží na tři válce
15.2.2009 v 20:55
Nazdrar motorkáři,
potřeboval bych poradit, pořídil jsem si GSX 750 ES r.v. 85
Dal ji dohromady, ale objevila se závada a to že běži jen na tři válce. Vyndal jsem karburátory kompletně vyčistil kouknul jsem se na vačky, jiskra taky jde, ale pořád běži na tři. Číslo 4 je suchý.
Nevíte co by to mohlo být.
Díky za radu.
potřeboval bych poradit, pořídil jsem si GSX 750 ES r.v. 85
Dal ji dohromady, ale objevila se závada a to že běži jen na tři válce. Vyndal jsem karburátory kompletně vyčistil kouknul jsem se na vačky, jiskra taky jde, ale pořád běži na tři. Číslo 4 je suchý.
Nevíte co by to mohlo být.
Díky za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Běží na tři válce
mě na dva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
naprcal> woe,ty perlis a predstav si ze me na jeden
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Charlie9>naprcal> woe,ty perlis a predstav si ze me na jeden
máš to pokažené
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
naprcal> a co ted s tim :\ at koukam,jak koukam..nic nevidim..on mi je nekdo ukradl ne,nebudem to tu zasirat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Charlie9>naprcal> a co ted s tim :\ at koukam,jak koukam..nic nevidim..on mi je nekdo ukradl ne,nebudem to tu zasirat
prodej žu žlutou mrdku a je klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
Charlie9> nebo ti je tam zapoměli dát?
naprcal>Charlie9>naprcal> a co ted s tim :\ at koukam,jak koukam..nic nevidim..on mi je nekdo ukradl ne,nebudem to tu zasirat
prodej žu žlutou mrdku a je klid
1 reakcí na tento příspěvek Běží na tři válce
A nebo můžeš mít taky Wartburga to je taky třívál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
state> a voňavej, m2t je afrodisiakum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Běží na tři válce
memphis.unv> A jáký Dost dlouho jsem ho používal a púak těch čarodějnic jsem se nemohl zbavit
Co to tu tlachate i svickach nepsal v prvnim prispevku neco jako ze cislo 4 je suchy cili mu tam nejde benal?
Jinak co cekas? ze ti nekdo takhle pres forum rekne vymen trysku ze 55 na 150 v kerbecu a pojede to ? Odvez to nekam kde se da na to podivat a maj na to nastroje.. a zacni u premereni tlaku ve valcich
Jinak co cekas? ze ti nekdo takhle pres forum rekne vymen trysku ze 55 na 150 v kerbecu a pojede to ? Odvez to nekam kde se da na to podivat a maj na to nastroje.. a zacni u premereni tlaku ve valcich
pokud je suchá svíčka,rozhoď karbec.vykuchej plovák,jehličku a sedlo jehličky(měla by to držet taková podkova)a tam bude jemné sítko.to se zasere rzí z nádrže a benzín teče jak posraný.pak není dobře regulovaná hladinka a máš moc chudou směs.druhá možnost chyba v sytiči.komprese zjistíš od oka otáčením přes zapalko,všechny válce by měly kládst zhruba stejný odpor(tím poznáš nedovřený ventil).přeju štěstí.
ještě jsem si vzpomněl,velký bordel dělá špatná výška benzínu v karbecu.nutno měřit při běžícím zahřátém motoru(klidně na 3 válce-jenom,aby nejela na sytič)průhlednou hadičkou nabodlou na výpusť ve dnu karbecu.průměrná výška je tak okolo 2-4mm pod dělící rovinu.plovák seřiď až podle tohoto měření,každý může vyjít jinak vysoko.vlastní zkušenost-plováky +-3mm,hladinka +-0,5mm.je to stará dáma a kdo ví,co všechno je vyměněné a jak.
Zdravím,
ani jsem netušil že bude tolik reakcí. Jsem kutil amater každým coulem. Rád bych vylučovací metodou přišel na závadu. Včera jsem ještě otevřel víko ventilů a po vizuálním shlédnutí vypadá vačka v pořádku a stejnomněrně tlačí na oba sací ventily. I odpor válce je při otočení motoru(bez měřáku). Svíčky jsem vyměnil - žádná reakce. Tak usuzuji že to doopravdy bude asi karbík. Jen je mi divné že i když jsem je vymontoval, plováková komora byla zaplněná. Vyndal jsem i šoupě a vyčistil. To je také v pohodě, membrána je taky dobrá. Saci tryska je vyčištěná a přesto všechno nenasaje benzín do válce. Jo a baterka je nová a nabitá.
nechce se mi to dávat někam do servisu-je to docela drahý(jen jako poslední možnost).
Díky za rady.
ani jsem netušil že bude tolik reakcí. Jsem kutil amater každým coulem. Rád bych vylučovací metodou přišel na závadu. Včera jsem ještě otevřel víko ventilů a po vizuálním shlédnutí vypadá vačka v pořádku a stejnomněrně tlačí na oba sací ventily. I odpor válce je při otočení motoru(bez měřáku). Svíčky jsem vyměnil - žádná reakce. Tak usuzuji že to doopravdy bude asi karbík. Jen je mi divné že i když jsem je vymontoval, plováková komora byla zaplněná. Vyndal jsem i šoupě a vyčistil. To je také v pohodě, membrána je taky dobrá. Saci tryska je vyčištěná a přesto všechno nenasaje benzín do válce. Jo a baterka je nová a nabitá.
nechce se mi to dávat někam do servisu-je to docela drahý(jen jako poslední možnost).
Díky za rady.
1.tak mrkni na ty hladiny,dělá to bordel.stačí o pár mm níž a je to moc chudé.
2.nevím,jak je řešený sytič,u některých karbeců zůstává viset těsnící gumička a sytič proto nefunguje.to poléčí vteřiňák.
3.ještě by to mohla být totálně rozhozená synchronizace(otevřená klapka vyřadí sytič)
já osobně servisu taky nevěřím,seřizuju si sám a jezdím s FJ1200 turistiku do 130 pod 5 na sto.je ale pravda,že mám oproti originálu tvrdší převody.ten motor to stejně nepozná.tak ať to šlape,tyhle staré motory mají své kouzlo.
2.nevím,jak je řešený sytič,u některých karbeců zůstává viset těsnící gumička a sytič proto nefunguje.to poléčí vteřiňák.
3.ještě by to mohla být totálně rozhozená synchronizace(otevřená klapka vyřadí sytič)
já osobně servisu taky nevěřím,seřizuju si sám a jezdím s FJ1200 turistiku do 130 pod 5 na sto.je ale pravda,že mám oproti originálu tvrdší převody.ten motor to stejně nepozná.tak ať to šlape,tyhle staré motory mají své kouzlo.
Měl jsem cca před týdnem stejný problém
Rozebral jsem snad postupně vše, ale jako poslidní jsem vyměnil ze zoufalství podlakovou a sací hadičku. Obě sem dal hrubší. Nevím proč, ale už mám zase 4val!
Mám taky jednu otázku:
Nemůžu sehnat přepákování zadního tlumiče, chci trochu zvednout zadek, ale nastavení na tlumiči žádné.
Pomóc
Rozebral jsem snad postupně vše, ale jako poslidní jsem vyměnil ze zoufalství podlakovou a sací hadičku. Obě sem dal hrubší. Nevím proč, ale už mám zase 4val!
Mám taky jednu otázku:
Nemůžu sehnat přepákování zadního tlumiče, chci trochu zvednout zadek, ale nastavení na tlumiči žádné.
Pomóc
Měl jsi venku i volnoběžný trysky ??
Ta sračka (Natural 95),co je teď jedině k mání (teda vyjma
OMV / Carrera 100 a Benzina+ / Verva 100, který nemají žádnou
"bio-složku"),
má jednu úžasnou vlastnost a sice, že ucpává VOLNOBĚŽNÝ trysky
(a motoservisy na tom dělají docela slušný peníze...,když
je vyčistí). Mýmu synkovi šla Katana 1100 (GSX1100S) taky"na tři"
a nešlo ji ani rozjet přes spojku - po vyčištění volnob.trysek
zase jako nová .....
Ta sračka (Natural 95),co je teď jedině k mání (teda vyjma
OMV / Carrera 100 a Benzina+ / Verva 100, který nemají žádnou
"bio-složku"),
má jednu úžasnou vlastnost a sice, že ucpává VOLNOBĚŽNÝ trysky
(a motoservisy na tom dělají docela slušný peníze...,když
je vyčistí). Mýmu synkovi šla Katana 1100 (GSX1100S) taky"na tři"
a nešlo ji ani rozjet přes spojku - po vyčištění volnob.trysek
zase jako nová .....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Spojka Suzuki GSX 750 ES/EF | beryp | 11 | 25.2.2021 v 12:29 beryp |
Teče olej z víka Suzuki GSX 750, Suzuki GSX 600 F, Suzuki GSX 750 F, ... | CZmarty | 5 | 23.8.2020 v 16:00 CZmarty |
Brzdové destičky Veteráni Honda XRV 750 Africa Twin, Suzuki GSX-R 1300 Hayabus... | svandasek | 6 | 7.5.2019 v 22:08 svandasek |
Čidlo teploty oleje Suzuki GSX 750 ES Suzuki GSX 750 ES/EF | Q_u_i_c_k | 0 | 5.3.2019 v 21:39 Q_u_i_c_k |