bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka
8.2.2021 v 20:55
Co může být příčinou těch vrypů od přítlačných pružin?Na volnoběh to drnčí,hned se zvýšením otáček to mizí.Ložisko spojk.kose měněno,distanční prstýnek mezi ložiskem a osou převodovky je v normě.Žádný extrémní vůle po utažení celý spojky hlavní maticí.Tak moc nechápu.Spojka jinak funguje normálně.Tak jestli někdo něco takovýho neviděl, neřešil.Díky za rady.





1 reakcí na tento příspěvek Spojka

8.2.2021 v 21:44 | Nahoru | #1
35 roků pod vlivem odstředivých sil to hlodalo. Jak vypadají tangenciální pružiny na vnějším koši? Mají ještě nějakou sílu?

Spojka

9.2.2021 v 07:13 | Nahoru | #2
Kohlstein>Ty tang.pruziny zkusim řešit.Uz nejsou úplně ok.Dík

Naposledy editováno 09.02.2021 07:16:59

1 reakcí na tento příspěvek Spojka

10.2.2021 v 20:42 | Nahoru | #3
Mě to na 35 let starém XJ 900 rachotí při rozjezdu. Po dlouhém hledání jsem zjistil že to jsou zkrácené tangenciální pružiny.
Koš jsem rozdělal, koupil nové nýty a nechávám si vyrábět pružiny se správnou délkou.

(reakce na) Spojka

11.2.2021 v 10:48 | Nahoru | #4
-Ajk--> Vim,že se takhle dá repasovat.Něco jsem o tom už viděl a bude to nutnej způsob jak to řešit.Díky

Naposledy editováno 11.02.2021 10:49:59

Spojka

23.2.2021 v 20:07 | Nahoru | #5
Zdar a sílu.Tak tady spojk.koš na atomy.Co na to říkáte?Dělat se dá ledacos.Kazdopadne nový pružiny,ale co ty vrypy od pružin?Docela hell. Vyvařit a pak vyfrézovat?Co vy na to?Dík za rady, úvahy.














Naposledy editováno 23.02.2021 20:08:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka

23.2.2021 v 20:15 | Nahoru | #6
Kohlstein> S tangenciálníma pruzinama si měl recht.No koš prostě v masakru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka

23.2.2021 v 20:53 | Nahoru | #7
beryp> Já bych do toho vnitřního koše nevařil, dokud nevíš co je to za slitinu. Může to být duralový výkovek a vařit to jak silumin se může vymstít. Podíval bych se, jak hluboko jsou závity a případně je protáhl hlouběji, aby delší šroub sahal až pod ten nejnižší vryp. Kdyby to šlo, tak bych zkusil na ty čepy navlíknout tenkostěnnou ocelovou trubičku, ale zase aby se do toho nekousal přítlačný štít.
Vnější bych zatím zkusil jenom začistit a vyzkoušel, jak v tom sedí nové pružiny.

1 reakcí na tento příspěvek Spojka

24.2.2021 v 21:10 | Nahoru | #8
Já měl otisky od pružin menší a jen jsem je zahladil frézkou asmirkem.

(reakce na) Spojka

25.2.2021 v 12:25 | Nahoru | #9
Kohlstein> Rozumim,dík

(reakce na) Spojka

25.2.2021 v 12:28 | Nahoru | #10
-Ajk--> Zkusim taky tak.Dík

(reakce na) Spojka

25.2.2021 v 12:29 | Nahoru | #11
Kohlstein> A vařit se to nikomu nechce už proto,že to je sto let v oleji a jen to odmastit... A i tak se bojí výsledků,jaks říkal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Teče olej z víka Suzuki GSX 750, Suzuki GSX 600 F, Suzuki GSX 750 F, ... CZmarty 5 23.8.2020 v 16:00 CZmarty
Brzdové destičky Veteráni Honda XRV 750 Africa Twin, Suzuki GSX-R 1300 Hayabus... svandasek 6 7.5.2019 v 22:08 svandasek
Čidlo teploty oleje Suzuki GSX 750 ES Suzuki GSX 750 ES/EF Q_u_i_c_k 0 5.3.2019 v 21:39 Q_u_i_c_k
Ochotný domácí kutil či mechanik v ... [1, 2] Suzuki GSX 1400, Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX-R 750, ... Tomas463 40 11.7.2018 v 21:09 Julip


TOPlist