Nejdříve taková anketa co si kdo myslí?
1. Bude mít vliv na výkonovou křivku, když se dá místo koncovky Scorpion s vnitřkem 50mm obyč trubka pr.50mm?
2.Rozdíl s mezisvodem 45-58mm +trubka 58mm vnitřní pr. a délka 52cm.
3.Následné zkrácení o 20cm?
Ukázka:
Výsledek na str. 3!!
DOPLNĚNY GRAFY NA STR. 4!
pamatuju ze se tu uz ale objevily i nazory ze vyfuck je u4taktu jedno bo jak zavrou ventily ktere jsou otevreny stejne jen zlomek casu nezalezi na tom a neovlivni to nic..
to nac se ptas konkretne tipnu zhlawy ze cim delsi dobu od ventilu je to rizeno umele nejakou rourou tim lip..
a ze delka a prumer musi byt v souladu jak zlaty rez/ludolfovo cislo(a nejlip menit se viz privery stejne jak u promenliveho sani...a promenliveho casovani vacek...atd)..
1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky
ty mezisvody a čachry s délkou sem nějak nepochopil
1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky
S tou trubkou to taky určitě nepojede špatně, tipoval bych mirný zlepšení vespod?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky
nedavno se tu kdesi kousel vedle poresovalo propojeni jednotlivych valcu na kolenech jak to mas ty!?
Velmi inspirativní, podívej na ten popisek a ta cena, ta Tě dostane. Yoshimura by mohla závidět! Kde byli Japonci, když tudle se dělaly takový věci! ;)
1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
A věda to opravdu je...
1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky
borro: veda by to byla....dalo by se to resit treba fluentem..... ale myslim ze se tim ani u akrapa takhle nezabejvaj....... a to ze za to tyhle firmy chtej takovy prachy? kdyz jsou lidi ochotny je zaplatit a mysli si kdovi co nemaj. se koukni kolik firem dneska dela vyfuky...treba raas...myslim ty co maj i nejaky vysledky na brzde,myslis ze ma computer jak krava a to proudeni simuluje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
všechny motory maj chvílu votevřený voba ventili , některý delší dobu některý kratší
a tak se doměnka míň tlaku ve výfuku = víc výkonu nepotvrzuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
Proč by taky měly GPčka a dragstery místo tlumiče jen trychtýře?
1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky
Jinak vejfuk u 2T je věda, proto se dělají ty kónické "válce" a teprve pak tlumič :cool: protže přesně spočítaný výfuk u dvoutaktu má "zpětný ráz" výfukových plynů a tak dokáže těsně před uzavřením kanálku pístem ještě velkou část uniklé směsi ve výfuku vrátit zpět do válce a tím se právě získá onen větší výkon.
Já sem kdysi takové vejfuky dělal na Jawu 350 Panelku a podařilo se mi vypočítat a doladit vejfuky tak, že to prostě jelo o doost hodně líp :lol: :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky
nojo jenže tito pánové tam lejou benzín po kyblech , narozdíl od sériových motorek
myslím že není nejlepší srovnávat sériovej motor a závodní motor
já zkrátka budu tvrdit že když vyrabuješ vejfuk je to na ho.no
sám jsem koupil monstera s vyrabovaným vejfukem (ultra vyrabovanej to jsem ještě neviděl , zvuk sice pěknej ale rozeznívalo to alarmy a krom toho za 10 000km se pěkně propadly ventili , i přes doladění směsi) , po instalaci sériovejch (je fakt že jsem měl 600 a nacpal jsem tam vejfuky na 900 , ale to až po konzultaci se zasvěceným odborníkem) , výkon šel pěkně a znatelně nahoru nejen v nízkejch ale i ve vysokejch otáčkách.
Kamoš to stejný, roxortuzing a po montáži sériovejch (měl malej problém s korozí na svodech - cedník ) motorka chytla druhej dech
Přítelkyně měla vrtačkatuzing 13mm - největší vrtták co jde do běžné vrtačky a taky se mě zdálo že to není to pravé ořechové , jsem zvědavej co to řekne na opravu.
a asi na tom něco bude když akrap za 100 000litrů dá 10 koní a tenax "přidá 3" díky úpravě koeficientu ztrát na převodovce
1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky
Já bych mohl zas opáčit že na mým XR když jsem měl laďák tak šlo za 2 plynem na zadní a teď s originálem jde jen za 1. A když mě náhodou vylítlo těsnění mezi svodem a tlumičem tak ta motorka vážně trochu ožila! A jak říkám na motoru laděném do otáček bys tím získal jen navrchu, vespod to opravdu chce nějaký odpor *yes*
Tím příkladem se závodnímam motorama jsem chtěl říct že opravdu platí že cím menší odpor tím víc výkonu.
Jinak rozhodně nejsem příznivce hlasitých výfuků, kdyby někdo dělal výfuk na jednoválec který by byl tichý a zároveň měl takový výkonový efekt jak laďák tak ho kupuju i kdyby stál dvacku... ale není, tak jezdím s originálem