globalmoto_kveten





Téma: Návrh koncovky
 
20.3.2007 v 01:12
Dneska jsem byl na brzdě kvůli návrhu výfuku (od creptusu) a taky ze zajímavosti jaký vliv má vnitřní průměr a délka koncovky na výkon. Moto Suzuki GSX-R600, 03, svody Yoshimura 4-2-1, mezisvod vnitřní průměr 45-48mm, koncovka Scorpion 50mm, délka 45cm, KN
Nejdříve taková anketa co si kdo myslí?
1. Bude mít vliv na výkonovou křivku, když se dá místo koncovky Scorpion s vnitřkem 50mm obyč trubka pr.50mm?
2.Rozdíl s mezisvodem 45-58mm +trubka 58mm vnitřní pr. a délka 52cm.
3.Následné zkrácení o 20cm?
Ukázka:
Výsledek na str. 3!!
DOPLNĚNY GRAFY NA STR. 4!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky

21.3.2007 v 08:33 | Nahoru | #1
Jawaweb: Kdepak! Uvědom si, v kterém okamžiku se otevírají přepouštěcí a výfukové kanály. Bez odporu v potrubí ti jednak uniká nebrzděná směs rovnou do výfuku a přetlak navíc pomáhá dotlačovat píst k dolní úvrati. Ideální je, když se dosáhne rezonance tlaku ve výfuku a sání s otáčkama. Proto se na nižší otáčky zavírají přívěry.
A věda to opravdu je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky

21.3.2007 v 09:10 | Nahoru | #2
1100Virago>tohle ale fakt hodně záleží na časování motoru...

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrh koncovky

21.3.2007 v 09:38 | Nahoru | #3
1100Virago> U toho nižšího odporu jsem mluvil o 4taktu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist