globalmoto_kveten





Téma: Návrh koncovky
 
20.3.2007 v 01:12
Dneska jsem byl na brzdě kvůli návrhu výfuku (od creptusu) a taky ze zajímavosti jaký vliv má vnitřní průměr a délka koncovky na výkon. Moto Suzuki GSX-R600, 03, svody Yoshimura 4-2-1, mezisvod vnitřní průměr 45-48mm, koncovka Scorpion 50mm, délka 45cm, KN
Nejdříve taková anketa co si kdo myslí?
1. Bude mít vliv na výkonovou křivku, když se dá místo koncovky Scorpion s vnitřkem 50mm obyč trubka pr.50mm?
2.Rozdíl s mezisvodem 45-58mm +trubka 58mm vnitřní pr. a délka 52cm.
3.Následné zkrácení o 20cm?
Ukázka:
Výsledek na str. 3!!
DOPLNĚNY GRAFY NA STR. 4!

1 reakcí na tento příspěvek Návrh koncovky

21.3.2007 v 15:31 | Nahoru | #1
Jakub: protoze se to prave dopocitava..... shodovala by se tverove kdybse to nasobilo konstantou...ale jelikoz to nasobis linerani funkci (otacky se zvysuji) tak se tvar krivky meni ..... kdyz vezmes v libovolnem miste bod na krivce a vynasobis odpovidajicima otackama(uhlovou rychlosti - musis otacky previst na radiany za sekundu - tzn. otacky x 2PI /60) tak mas bod na vykonove krivce..... presne tenhle jednoduchej prepocet dela brzda..... ta totiz umi zmerit jen kroutici moment a z nej vykon spocita zminenym zpusobem.....

(reakce na) Návrh koncovky

21.3.2007 v 15:58 | Nahoru | #2
assassin> tak teď už je mi to jasný, díky *yes* Takže jsem prve napsal blbost, logicky se nemůže jedna veličina změnit v opačném smyslu než ta druhá :shy: Musím tedy poupravit svůj typ ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist