a ney neduh pro mne, je trochu horší podvozek, ale prej se s tím dá ještě něco udělat, já si bohužel za těch 12kkm nenašel čas, abych si s tím v nějakém vhodném úseku celý den hrál, takže porád jezdim factory settings..
možná je to jen v porovnání s Trumfem, kterej má podvozek na jedničku (+sportovní řidítka, takže na něm o tom předku vím v každej okamžik víc), protože nikoho z majitelů sem neslyšel na podvozek u SV nadávat...
kapotka mi nechybí, rád se s tim větrem pohraju.. nejvíc sem jel něco přes 240 tachometrovejch (absolutní max je asi těch 250) a to se mi už snažil vítr urvat hlavu, to na eSku by byla 100x větší pohoda, ale nejsem hrotič rovinek, takže mě naked verze nijak neomezujou..
jinak pro mne ideální kompromis mezi 2V na cestování i palbu. je to individuální, ale moje polovička (cca 160cm) není moc natčená.. subjektivně to hodnotí hůř než monstra a Speedfoura, nicméně dovolenou v alpách přežila bez většího reptání :)
byl to sňatek z rozumu s krásnou holkou, která mě hned tak neomrzí, moc mě nestojí a vždy vyhoví bez reptání mému chtíči :thmubup: na druhou stranu přiznávám, že pošilhávám i po jiných krasotinkách, které mě přirozeně vytáhnou z kapsy větší balík..
kdyby tě zajímalo něco konkrétního, tak stačí napsat.. :)
nicméně první gumu sem přezul v <strong>6000 km</strong> s tím, že sem nevěl kolik o dovolené najedu a nechtěl sem riskovat někde na plátně, nicméně počítám, že na ní ještě tak 2kkm najedu...
na druhé (pilot road) 6000km a zdaleka se neloučí, takže minimálně <strong>7-8kkm</strong> určitě vydrží. není to žádné lepidlo, ale mě nikdy nevypekla a to ji jezdim (když je silnice) až na hranu..
takže gumy žeře +/- stejěn jako SpeedFour (čtyřválec)
první klasicky v 1000 pak hned v 6000 a další už po šesti tj.
12000
18000
24000
30000
36000
42000
48000
54000
60000
66000
72000
78000
84000
90000
96000
102000
108000
114000
120000
126000 a pak to stočim na 26000 km a střelim jí lehce zajetou :lol:
Tak vážně. Kus pěkné,výkonné motorky s krásným zvukem za dobrou cenu. Ten poměr použité techniky a ceny je asi pádný argument. A výběr dvouválců není zas takový. Pro dlouhány vynikající ergonomie,impozantně tvarovaná nádrž a příjemné sedlo. Na životnost pneumatik má podle toho co tady píšete zásadní vliv tvrdost směsi. V mé hmotnosti to těžko bude, protože vážím 75Kg v plné polní. :cool:
1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy
Někdo tady psal o změně profilu zadní pneu a řezaným slicku. Rozumím tomu tak, že se zvětší původní obvod kola a pak proměřuje tachec.
1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy
sv1000s vs n. teď mam na CB štítek puig - klasika sice je s ním větší hluk protože zvedá vzduch přímo na helmu ale zase neni problém jet 180 bez zalehnutí. funguje ta polokapota na sv líp? případně s vyšším plexi
http://images.tipmoto.com/t/i/24533_2.jpg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy
K té kapotě. Při vzpřímené pozici, kterou na SV docílí jen dlouhoruký člověk, fouká tak na ramena. Při zalehnutí na poměrně rozměrnou a vysokou nádrž to trochu hučí ale jede se pěkně. Při prudkém brždění a vzpřímení se nad 200 se mi nepříjemně rozvibruje přilba, tak než to zbrzdím na 190 tak vidím mlhu. Asi jsou nad plexi silné turbulence,nebo mám velkou hlavu. Já jezdím většinou v zálehu protože SV1000S dává v opačném případě jasně najevo svoji neochotu spolupracovat v zatáčkách. Vím že SV1000N má jinou geometrii tak doufám že tady bude ve vzpřímené pozici vše OK. :cool:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy
a znamená to teda, že je ovladatelnější a stabilnější v zatáčkách než cb500? :rolleyes:
Ludwig>>
se 170cm bych teda jen ležel? sv650s je podle tabulky stejně velký takže bych ležel stejně i na něm?
2 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy
Jinak SV po 4 valcovych strojich nema chybu.Hodne zabavy.Je divoka a zvuk je nadherny.Takze nechavam, ale chce to ten klin pod motor jako u litru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy
http://www.motolamino.com/frameset.htm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy
je dle originálu, všechny ostatní co sem na SV viděl se mi fakt nelíbí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy
- Nemate nekdo tip na koupi pneu na SV 650 r.v. 2003+? Mam sjetou predni pneu Dunlop SportMax 220 FST 120/60 ZR 17,zadni tu samou Dunlopu jsem menil letos po 8tis km.Je to factory obuti.
- Muze byt v predu jiny typ nebo vyrobce pneu nez vzadu????
- Shanim manual na SV 650 r.v. 2003+ Cesky nebo Anglicky mam jen nemecky a to neumim.
Jinak diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy
1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |